Notificacions electròniques (e-NOTUM)
Teniu una idea o suggeriment sobre com millorar el servei de notificacions (e-NOTUM) que l’Administració Oberta de Catalunya (AOC) ofereix a través del vostre ens? Compartiu-ho aquí o voteu* el que altres han proposat. Gràcies per participar!
* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots
215 resultats trobats
-
587 vots
La nova versió del portal de ciutadania e-NOTUM té un disseny, estructuració i nomenclatura centrada en la ciutadania, per fer-lo més clar i intuïtiu. S'ha implementat una bústia genèrica on es poden veure totes les notificacions dels ens usuaris del servei e-NOTUM, ara bé, no es veuran notificacions de l'Estat per què no ha estat habilitada per part d'ells aquesta consulta per a tercers.
-
Millorar la interfície ciutadana notificacions electròniques
Millorar la interfície ciutadana de les notificacions electròniques
345 votsBenvolgut/da,
La nova versió del portal de ciutadania e-NOTUM té un disseny, estructuració i nomenclatura centrada en la ciutadania, per fer-lo més clar i intuïtiu.
Moltes gràcies per ajudar-nos a millorar.
Atentament,
Consorci AOC
-
171 vots
Benvolgut/da,
Amb el nou portal de ciutadania e-NOTUM, s'ha implementat la millora dels avisos que es reben per correu-e i per SMS per incorporar més informació i fer-los més entenedors.
Moltes gràcies per ajudar-nos a millorar.
Atentament,
Consorci AOC
-
Simplificar tot el proces d'accés a les notificacions
Simplificar el procés d'accés a les notificacions
170 votsBenvolgut/da,
La nova versió del portal de ciutadania e-NOTUM té un disseny, estructuració i nomenclatura centrada en la ciutadania, per fer-lo més clar i intuïtiu.
Moltes gràcies per ajudar-nos a millorar.
Atentament,
Consorci AOC
-
Donar més sistemes d'ajut en cada pantalla.
Donar més explicacions quan es produeix una situació inesperada. Com ara que fas click per obrir una comunicació i que no passi absolutament res.
101 votsBenvolgut/da,
La nova versió del portal de ciutadania e-NOTUM té un disseny, estructuració i nomenclatura centrada en la ciutadania, per fer-lo més clar i intuïtiu.
Moltes gràcies per ajudar-nos a millorar.
Atentament,
Consorci AOC
-
Millorar assumpte dels recordatoris de notificació
Per tal de no colapsar el correu de notificacions, agrairïa que els avisos de notificacions que es repeteixen a mode de redocrdatori es direrenciïn de la resta, com per exemple " próxima caducitat"
Moltes gràcies42 votsBenvolgut/da, els avisos de notificació ja tenen l'assumpte diferent en funció si és el primer avís o bé són recordatoris. Gràcies per tot!
-
Enquesta de valoració un cop finalitzat el procés i no a l'inici
No he tingut ni temps de llegir la comunicació i em demaneu valoracions,les valoracions per enquesta no m'estranya que algú les eviti.
40 votsGràcies per la vostra aportació, hem revisat el funcionament del servei i sembla que ja estaria corregit.
Atentament,
Consorci AOC
-
Millorar la informació del missatge rebut
Bon dia, he rebut un missatge de l'Ajuntament conforme tenia una notificació peró no em detallava si la notificació era a nivell personal o d'alguna de les empreses de les que en soc representant. Seria bo que el missatge detallés a quina empresa fa referencia.
Gracies36 votsA dins dels missatge que s’envia per correu electrònic, s’informa amb quin nivell s’ha d’identificar i també informa amb el nif que s’ha d’identificar. Dins d’eNOTUM, es poden accedir tant a les personals com a les de l’empresa a la que representa.
-
34 vots
Benvolguts/des,
Totes les proves de funcionament del servei es fan amb Firefox, Chrome, Edge i Explorer. Amb Safari no podem garantir el funcionament.
Atentament,
AOC
-
Que es vegi be en tablets
Només es pot veure en vertical, en horitzontal no es veu be, nhi ha coses queden amagades.
31 vots -
Sense el Java
Si us plau, que es pugui accedir a les Notificacions sense tenir que utilizar JAVA i per tant, que s'actualitzi la web per poder utilizar altres navegadors, no sols el explorer. Amb el Mozilla Firefox i el Crhome, directament no funciona i són millors navegadors de treball.
28 vots -
Adaptar el servicio a los profesionales con representación
Que como profesional las notificaciones se acceda como representante, ya que se cuelgan como el sujeto pasivo y los profesionales no tenemos acceso a ellas. También más ágil tarda mucho en acceder y falla muchas veces.
19 votsEl servei ja permet accedir a les notificacions amb certificat de representant.
-
Comunicación vía mail
Pienso que es mejor la comunicación vía mail
18 votsBenvolgut/Benvolguda,
Gràcies pel vostre interès. Actualment, la plataforma permet enviar avisos tant via correu-e com via SMS.
De totes maneres, la potestat per realitzar-ho recau en l’ens que practica la notificació i en funció de les dades que disposa de les persones físiques o jurídiques a notificar.
Consorci AOC
-
14 vots
Benvolgut/Benvolguda,
Des del passat mes de maig aquesta informació ja està disponible a les evidències de les notificacions.
Atentament,
Consorci AOC
-
Pagament multa trànsit
Quan la Notificació és d'una multa de trànsit, estaría bé si hi hagués l'opció de pagar-la des de la mateixa notificació amb el descompte del 50%, i no haver d'esperar a que el 012 tinguin el codi d'expedient amb la bonificació, ja que això implica varies trucades i et fa perdre temps.
14 votsLa notificació forma part del procediment en curs, i informa al destinatari sobre la decisió presa per l’administració.
La resposta del ciutadà a la notificació, s’ha de vehicular pels canals establerts per cada administració. Per a la Generalitat de Catalunya, el 012 és un canal previst per al pagament de multes, com també poden ser entitats bancàries o bé la pròpia web de l’ens. En canvi per a l’Aj. de Barcelona, el servei telefònic és el 010, o bé l’ajuntament del Vendrell, no disposa d’un servei telefònic per al pagament de multes. -
L'opció de codi a través d'e-mail que he fet servir no estava inclosa entre les opcions que donàveu.
L'opció que he fet servir no estava inclosa entre les opcions que donàveu. M'heu enviat un codi per correu electrònic.
13 votsBenvolgut/da,
Amb el nou portal de ciutadania e-NOTUM, s'ha implementat la millora dels avisos que es reben per correu-e i per SMS per incorporar més informació i fer-los més entenedors.
Moltes gràcies per ajudar-nos a millorar.
Atentament,
Consorci AOC
-
En pereìode vacacional, els 10 dies s'haurien d'allargar.
Vàrem notificar període de vacances a l'Administració catalana i espanyola per els dies 7 al 23 d'abril però ens notifiquen el dia 12 amb termini el 22.
Cal notificar a tots els departaments de la Generalitat ?, això es impossible.
S'hauria d'habilitar una bustia única per a notificar vacances.13 votsPer a la notificació electrònica esta previst el termini segon llei 39/2015.
Qui gestiona a qui es pot notificar i en quin període es l’organ gestor de la notificació, i no eNOTUM. -
Avis de proçès en curs abans de la notificació oficial donada la durada de resolució
En el meu cas es una comunicació de convalidació d´estudis a l´estranger, donatq ue es un tema sensible i que s´ha trigat 8 mesos (que el departament ja em va avisar entre 6 i 12 mesos), potser estaría bé que passats 4 ó 5 mesos, s´avisi que el proçès esta en marxa tot i no resolt, jo vaig contactar amb el Departament fà 1 mes per saber que tot anava bé, i he de dir que el Departament em va contestar inmediatament i dient que restava pendent de resolució pero que estava tot controlat.
12 vots -
Una notificació del mes de gener i ja no la puc veure. Hauria d'haver un registre que es pogués consultar com a mínim un any o més.
Que les notificacions durin indefinidament i es puguin consultar en qualsevol moment.
12 votsBona tarda,
En primer lloc, gràcies pel vostre interès en la millora del servei.
En relació amb aquesta millora, les notificacions, un cop practicades o rebutjades, es poden continuar visualizant, donat que no desapareixen del portal.
Si per qualsevol motiu, no us apareix una notificació en concret, caldria obrir una petició al portal de suport per analitzar el tema: https://www.aoc.cat/portal-suport/necessiteu-mes-ajuda/
Gràcies per tot,
Consorci AOC
-
En cas que l'avís de notificació arribi amb retard s'hauria d'endarrerir en conseqüència el periode d'accés
Sinó la persona notificada perd drets
12 votsSempre que la plataforma no ha estat disponible per al ciutadà, o bé la plataforma s’ha hagut d’aturar per millores tècniques, o com actualment, que estem en un estat d’alerta, a totes les notificacions afectades se li han donat més dies per a que el ciutadà pogués accedir i no retallar-li drets.
- No veus la teva idea?