Afegir l'assumpte als avisos i a la bústia, sinó la gestió de la informació es fa molt feixuga i complicada.
Benvolgut/da,
Amb el nou portal de ciutadania e-NOTUM, s'ha implementat la millora dels avisos que es reben per correu-e i per SMS per incorporar més informació i fer-los més entenedors.
Moltes gràcies per ajudar-nos a millorar.
Atentament,
Consorci AOC
-
comentat per anònim
Un tema mes per corregir. des de aquesta pantalla, volia marcar com a molt important es el tema per mi, pero en fa fer login i me obliga a entrar un missatge. sense haver fet el login abans, dons no hi ha cap boto per fer-ho.
No se si m'explico be. es un peix que es mossega la cua. -
comentat per Antonio
1- Facilitar la identificación de las multas: que el numero de la notificación sea el mismo que el numero o referencia de la sanción (multa de trafico). Uds. envian un numero de notificacion que despues no aparece en los documentos. Es imposible identificar las multas con tantos numero y referencias.
-
comentat per esther
Quan rebro al mòbil o email que tinc una notificació, no se mai si és particular, empresa 1, empresa 2, empresa 3. En algun lloc hauria de posar algun dígit del cif o nif per saber de quina empresa es tracta.
-
comentat per Jordi Badia
Cda 2 per 3 rebo avisos de notificació sense cap pista per saber de què es tracta. Quan després de superar paraules de pas accedeixo a l'espai de notificacions, no hi ha cap notificació nova.
Alguna cosa falla sistemàticament. -
comentat per Mercè Gonzàlez i Calderon
Hi estic d'acord 100%, fa ANYS que rebo les notificacions-e i *cada vegada* és un laberint d'ombres fins que, mai sé com, arribo a poder descarregar el document en qüestió. Crec que qui dissenya el "sistema" s'ho mira des de dins, però per entendre quin recorregut ens feu passar, us ho heu de mirar des de fora, com els usuaris.
-
comentat per pilar
Debería mostrar un título de la notificación, no solo el nº expediente, no he sabido de qué se trataba hasta entrar al documento
-
comentat per anònim
he rebut una notificacnió on em diuen que ha estat denegada però no se de queè és tracta ja que no trobo el número de referéncia entre els meus tràmits, estaria be que a la vegada que envieu la resolució hi hagues al costat un link que ens redirigis a la documentació on vam fer la petició
-
comentat per anònim
Va molt bé que ens aviseu que tenim una resposta però només ens poseu un codi. Seria possible posar un NIF o nom? En el meu cas, rebo la notificació de més de 50 empreses i no sé mai a quina pertany i, per tant, amb quin certificat obrir-la.
Gràcies, -
comentat per anònim
S hauria de veure pdf en pantalla sense descarregar o visir de pdf
Veure que es abans d obrit -
comentat per Alexandre Ramon Corrales
Comentat a la enquesta millorar la presentació fent benchmarking de la aplicació WeTransfer i possant el assumpte a accedir.
-
comentat per Fran Martinez Sanchez
Les notificacions no mostren el assumpte o motiu de la mateixa, havent-t'hi d'obrir-les per saber de que es tracta amb la conseqüent pèrdua de temps.
Després no hi ha manera de classificar-les, arxivar-les o esborrar-les. La qual cosa acaba fent que sigui una llista interminable de notificacions en brut en la qual no hi ha manera de trobar res.
Si us plau, facin el favor de fer una bústia d'entrada de notificacions del segle XXI que encara estan al segle passat. -
comentat per anònim
En una sola safata d'entrada pugui trobar els documents asociats al meu CIF. Ara estan separats segons si són comunicats, notificacions, multes,notificació electrónica...
-
comentat per anònim
Fàcil d'accedir. Només que si tens més d'una empresa, com en el meu cas, la notificació sms no fa relació al tema o empresa que és.
-
comentat per josep salvat
He rebut l´avís de notificació per SMS en un moment en que no tenia mijans per consultar-la. M´hauria estat de molta utilitat que en el SMS haguéssin especificat l´assumpte.
-
comentat per Reyes Barrada
L'avís de notificació sembla fraudulent, de tal manera que he hagut de consultar als responsables de seguretat electrònica de la Universitat abans d'obrir-lo, el que ha suposat que l'hagi contestat amb dies de retard, quan m'han contestat assegurant-me que no era un correu maligne
-
comentat per IVAN CERVANTES ROVIRA
Tramito cédulas de habitabilidad. Cuando llega una notificación no se sabe el id del expediente, ni la dirección. No hay manera de localizar de qué expediente se trata. Además en el texto dice que adjuntan la cédula otorgada y no es así.
El camino inverso es igual: estás dentro de tu área privada y te dicen que tienes una notificación en e-notum. ... hay que entrar en e-notum y adivinar por la fecha cuál es la notificación. ¿No se podrían integrar los trámites desde tu "area privada" (en la que ya estás identificado con tu certificado digital o id-cat) con e-notum? -
comentat per Joan
Espanta rebre una notificació al mòbil sense saber el motiu de la notificació.
-
comentat per anònim
Si us plau, seria molt necessari identificar l'empresa al mail d'avís, perquè quan portes més d'una és molt dificil accedir-hi, has d'entrar i sortir moltes vegades.
-
comentat per Sergio R
Pensava que era una multa a de trànsit, podrien explicar una descripció al correu, no? jo només he rebut un "comunicat digital de la Generalitat de Catalunya" i que tenia 10 dies per accedir o seria rebutjada i no se què de 5.000 euros.
-
comentat per anònim
Envieu referencies de comunicacions que un cop accedeixes, no apareixen. Apareixen altres números. Com ho identifiques?