Notificacions electròniques (e-NOTUM)
Teniu una idea o suggeriment sobre com millorar el servei de notificacions (e-NOTUM) que l’Administració Oberta de Catalunya (AOC) ofereix a través del vostre ens? Compartiu-ho aquí o voteu* el que altres han proposat. Gràcies per participar!
* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots
7 resultats trobats
-
Que es puguin respondre les notificacions
La posibilitat de rebre comunicacions electrónicament es excelent. El problema es que un cop rebuda, no tens manera de respondre per la mateixa vía a la administracio, essent la comunicacio electrónica nomes uní-direcciónal.
347 votsEn el full de ruta de 2024 hem inclòs la possibilitat que els organismes emissors de les notificacions puguin incloure un tràmit de resposta a les notificacions per a la ciutadania i empreses.
-
Poder relacionar les notificacions amb el pagament d'un tribut o sanció
Multa pagada y sigue saliendo como no pagada....
15 votsA pesar de la respuesta anterior, añadir que en "El meu espai" estamos en proceso de integración con los organismos de gestión tributaria y queremos relacionar las notificaciones de tributos y multas, de forma que el ciudadano pueda ver la notificación y, también, el estado de pago del tributo o sanción. Se valorará más adelante.
-
Filtre de cerca per número d'ID
Bones, els filtres de cerca permeten cercar per diversos elements, però no es permet cercar per número d'ID de notificació.
En el correu d'avís es rep el número de notificació i per tant caldria que es pugues cercar per aquest número.9 vots -
Integració parcial amb la DEHU.
La integració parcial amb la DEHU implica la recepció a través de e-NOTUM i DEHú de les notificacions de les AALL catalanes.
Aquest fet dificulta la gestió de totes aquelles empreses amb presencia a nivell estatal, que ja rebien un volum rellevant de notificacions a través de la DEHU i e-NOTUM. Amb procediment actual no resulta viable gestionar les notificacions de Catalunya en un únic portal, s’han de controlar ambdues bústies amb un augment del risc d’errors i del temps emprat a la recepció de notificacions "duplicades". Es necessària una integració total.3 vots -
Segueixen sortin-me avisos ja pagats i haig de verificar si es un pagament pendent o el que havia pagat mesos enrere.
Eliminar cartes de pagament quan ja se han pagat
1 vot -
Refer la interfície d'usuari
Només enviar notificacions q aportin valor, incloura hora de la notificació a la llista de notificacions i sobretot navigabilitat (podent recórrer les notificacions anant endavant i enrera entre elles)
1 vot -
Espai personal.
Estaria bé, que en la mateixa bùstia de notificacions fos el nostre espai personal per poder respondre als requeriments en el mateix lloc.
Per exemple, soc arquitecte, estic sol·licitant una cédula, rebo el mail dient que tinc un requeriment, m'identifico i vaig a la bústia, però per respondre (enviar documentació ..etc), he de sortir de la bústia i anar a un altre lloc, buscar el registre general i tornar a identificar-me.
Seria mès fàcil si desde l'espai personal pogués no només rebre si no també enviar documentació,...i fer les gestions directament.1 vot
- No veus la teva idea?