Que es puguin respondre les notificacions
La posibilitat de rebre comunicacions electrónicament es excelent. El problema es que un cop rebuda, no tens manera de respondre per la mateixa vía a la administracio, essent la comunicacio electrónica nomes uní-direcciónal.
En el full de ruta de 2024 hem inclòs la possibilitat que els organismes emissors de les notificacions puguin incloure un tràmit de resposta a les notificacions per a la ciutadania i empreses.
-
comentat per Esther G.
Ja ho han dit, però ho posso de nou, s’ha de poder contestar, perquè la meva incidència no s’ha sol.lucionat. Vaig possar un avis per rates, m’han escrit per dir-me q ja han actuat. Avui n’hi havia dues a la mateixa zona voltant com si res… I els bitxos ni por ens tenen, però són tot infeccions i malestar al barri.
-
comentat per anònim
Especifiquin com es pot respondre una notificació de manera clara.
He d'informar que s'ha resolt el meu incident i no sé com fer-ho. -
comentat per Botelleros Comercial
En la misma página de notificación dar la opción de respuesta.
-
comentat per maribel v.
volia contestar per fer un agaiment i no ha estat posible.
-
comentat per Nacho
Cinco años, .... bravo Julia, aixi si!
-
comentat per Enric VF
Després de 5 anys dsd el suggeriment inicial (no sé veure la distribució en el temps dels més de 300 vots que s'hi han sumat fins ara) potser ja toca implantar-ho. A més, no hauria de ser que els organismes "puguin incloure", doncs si el ciutadà està obligat a rebre les comunicacions per aquí, els organismes haurien d'estar-hi també obligats a rebre-hi les respostes. L'Administració Oberta hauria d'estar al servei del ciutadà i no només de l'Administració, ...o no és aquesta la idea?
-
comentat per Imma Castellanos
Des del 12 de Juliol del 2019 que es va fer el suggeriment. I han respòs que està planificat de fer!! Però quan? Han passat gairabé 5 anys i encara no es poden respondre
-
comentat per Eva
Que en entrar a l'espai personal doni l'opció de pagar els tributs pendents de pagament. Estic intentant pagar l'impost de circulació i penso que el millor seria que donés aquesta opció directament, així com per al pagament d'altres tributs que siguin periòdics.
-
comentat per Ignacio Carnicero
Ellos van a lo que van. Punto.
-
comentat per Francisco Alguacil
Estoy de acuerdo con Enric, y que 5 años después sigamos igual me parece muy impresentable. Dicen una cosa y hacen la contraria, porque la opinión de la gente les importa muy poco.
-
comentat per Jordi
Aquest suggeriment important es va fer el juliol del 2019!! I encara NO S'HA TINGUT EN COMPTE. Gairebé 5 anys!
Voleu la nostra opinió de la vostra feina però no en feu cas. 301 missatges insistint en el mateix... Impresentable! -
comentat per Consuelo
Sería útil tener la opción de contestar a las notificaciones desde la misma página donde las consultamos.
-
comentat per angel
que se pueda responder brevemente a una notificación
-
comentat per Marta Pocino Yuste
que nosaltres la podem utilitzar per comunicar-nos amb vosaltres i si ens es necessari poder replicar i enviar documents
-
comentat per G.M.
Fer més fàcil respondre els requeriments. Porto una estona i no veig com fer-ho.
-
comentat per Miquel
No serveix de res que diguem que no es pot aportar la documentació requerida. Responeu que si es responsabilitat d'un altre, bla bla bla bla bla.
No costa res que a les notificacions que envieu hi hagi les instruccions.
Volem ser digitals i només sabem tirar pilotes fora.
A10 -
comentat per alfredo
en les notificacions cal un enllaç dircte per respodre
-
comentat per Hernan Raij
Hi hauria d'haver algun lloc on poder respondre a la sol·licitud inicial.
-
comentat per Abel Ibañez Bailen
Apart de poder respondre els tramits, crec es necesari i sobretot ètic que si un te un limit de 15 dies per respondre, l´ajuntament hauría de posar exemple i tenir la obligació de respondre ttambé amb el mateix termini. Clar aixó cuan responen que no sempre ho fan.
-
comentat per Silvia Radigales
Introduir un botó de resposta a notificacions, ara mateix no sé com respondre a una que tinc pendent