Saltar al contingut

Proposeu. Voteu. Comenteu.

Teniu alguna idea o suggeriment de com millorar els serveis digitals que l'AOC presta a les administracions públiques catalanes? Compartiu-ho aquí o voteu el que altres han proposat.

beatriz

My feedback

1 resultat trobat

  1. 353 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    En el full de ruta de 2024 hem inclòs la possibilitat que els organismes emissors de les notificacions puguin incloure un tràmit de resposta a les notificacions per a la ciutadania i empreses.

    S'ha produït un error en desar el comentari
    comentat per beatriz  · 

    Estaria bé, que en la mateixa bùstia de notificacions fos el nostre espai personal per poder respondre als requeriments en el mateix lloc.
    Per exemple, soc arquitecte, estic sol·licitant una cédula, rebo el mail dient que tinc un requeriment, m'identifico i vaig a la bústia, però per respondre (enviar documentació ..etc), he de sortir de la bústia i anar a un altre lloc, buscar el registre general i tornar a identificar-me.
    Seria mès fàcil si desde l'espai personal pogués no només rebre si no també enviar documentació,...i fer les gestions directament.

    beatriz donat suport a aquesta idea  · 

Feedback i Base de Coneixement