Saltar al contingut

Proposeu. Voteu. Comenteu.

Teniu alguna idea o suggeriment de com millorar els serveis digitals que l'AOC presta a les administracions públiques catalanes? Compartiu-ho aquí o voteu el que altres han proposat.

Nacho

My feedback

1 resultat trobat

  1. 329 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    En el full de ruta de 2024 hem inclòs la possibilitat que els organismes emissors de les notificacions puguin incloure un tràmit de resposta a les notificacions per a la ciutadania i empreses.

    S'ha produït un error en desar el comentari
    comentat per Nacho  · 

    Cinco años, .... bravo Julia, aixi si!

    S'ha produït un error en desar el comentari
    comentat per Nacho  · 

    Para contestar una notificación simplemente abrir otro ticket, y otro, y otro, y así sucesivamente, eso es lo que ellos buscan, que estén entretenidos en contestar algo. Implementar la función de respuesta hubiera sido lo más fácil del mundo hoy en día en IT, simplemente no quieren, es lógico, se les acaba el trabajo.

Feedback i Base de Coneixement