Simplificar tot el proces d'accés a les notificacions
Simplificar el procés d'accés a les notificacions
Benvolgut/da,
La nova versió del portal de ciutadania e-NOTUM té un disseny, estructuració i nomenclatura centrada en la ciutadania, per fer-lo més clar i intuïtiu.
Moltes gràcies per ajudar-nos a millorar.
Atentament,
Consorci AOC
-
comentat per Josep M. Bosch Ignés
Sistema complicat. No tenen cap utilitat les precaucions preses. Ganes de fer veure que l'Administració és solvent i rigorosa, quan precisament és un laberint d'interessos i joc brut
-
comentat per JOSE LUIS RAPOSO TOJA
Deberían simplificarse las opciones de acceso, consulta, firma y descarga d documentos
-
comentat per Ignacio
Más facilidades a los ciudadanos
-
comentat per Ignacio
me gustaria que la administracion fuera mas fflexible
-
comentat per Ignacio
Tramits molt llargs i farragosos
-
comentat per Leonard
He rebut l'avís de notificació per missatge al mòbil... no m'era possible obrir el document donat tinc certificat digital reconegut només des del portàtil.
Acte seguit he copiat l'enllaç no segur:
cap al navegador del portàtil, i insistint en obrir-lo he pogut fer còpia del document de l'expedient xxx/xxxx.
Cap problema.
-
comentat per Andrés López
Empatia
-
comentat per Francisco Palomo Molina
El proceso es sumamente dificultoso para mí e imposible para la mayoría de población, ya sea por su avanzada edad, por su poca formación para ello o por su falta de disponibilidad de tiempo o medios tecnológicos.
-
comentat per RAMON MARIA GUASCH IGLESIES
Crec que es massa farregós, masses accesos per arribar al document. Crec que es s'hauria d'obrir simplement accedint amb la firma electrònica, la que fos, Hi ha passos que son confusos.
-
comentat per JOSE MARIA ALBERT
accés a les notificacions és realment complex i amb múltiples traves. Falta millorar i estandarditzar més les opcions. Determinats requeriments sol·liciten adjuntar fulls de càlcul i posteriorment no permeten aquest tipus d'arxius. Realment caòtic. Queda molta feina d'aprendre d'altres administracions
-
comentat per raul.ortiz.ruiz@outlook.com
Deamasiado engorroso y muy complicado de utilizar.
-
comentat per Isidre
El servei pot ser molt adient pels joves, però pels seniors és un inconvenient, perquè el domini de la informàtica no és el mateix. Aquests ho haurien de poder tramitar presencial.
-
comentat per anònim
Donar opció a fer consulta telefònica.
-
comentat per Josep Maria Alujas
Si tornes enrere perque no has adjuntat els documents, totes les caselles canvien i fan una barreja de dades entre el representant i el sol·licitant.
La sesió caduca molt rapid.
Hi han ajuntaments que es desesperant les vegades que s'ha de fer.
Hi han moltes ocasions que no surt el comprobant pero es rep el missatge, pel que et quedes sense comprobant. Altres comunitats autonomes com a madrid t'envien el comprobant per mail, es mes intel·ligent.
Un aplicatiu amb multiples deficiencies, i porta així molt de temps... -
comentat per TEOFILO
es tindria que simplificar mes, per que no tota la gent esta donada de alta als serveix electronics, crec que tindria que tindre un acces mes rapid , codi al movil . per exemple, encara hi ha molts del nostres grans que no son receptius a les noves tecnologies, hi els tenin que ajudar en tot el que a la nostra ma sigui posible
-
comentat per anònim
A més per enviar aquesta opinió cal seguir un procediment de validació etc..
Realment cal complicar-ho tant?? -
comentat per anònim
Tota la web es del tot confusa. No es gens intuitiva. No pot ser que accedint amb certificat digital sigui tant complicat treure una simple carta de pagament.
No pot ser que ningú atengui els telefons.
No pot ser que no tingueu un servei telefònic ´d ajut.
Potser seria bo que utilitzeu o copieu directament els mitjans informàtics de la web de la AEAT que funcionen bé. -
comentat per anònim
Una mica més d'agilitat, estaria millor.
-
comentat per anònim
Quan denegueu una sol-licitud per falta de documentació o si la documentació aportada dieu que no es la correcta, poseu quina documentació es te de aportar per que la sol-licitud sigui acceptada.
El llenguatge utilitzat per fer els comunicats, es l´habitual de les administracions, que no l´entén ni Deu, si us plau, poseu les coses en el llenguatge corrent del carrer, així entendrem el que voleu.
No poseu tantes trabes per retornar diners i tan poques o cap per cobrar. -
comentat per Miquel
És necessari si el ciutadà s'identifica amb DNI i correu un codi d'accés? Cas que sigui necessari, cal que sigui només per 30 minuts o podria ser definitiu.