Saltar al contingut

Notificacions electròniques (e-NOTUM)

Teniu una idea o suggeriment sobre com millorar el servei de notificacions (e-NOTUM) que l’Administració Oberta de Catalunya (AOC) ofereix a través del vostre ens? Compartiu-ho aquí o voteu* el que altres han proposat. Gràcies per participar!

* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots

  • Hot idees
  • Top idees
  • Nou idees
  • El meu Feedback

215 resultats trobats

  1. 1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Los servicios del Consorci AOC están en catalán y castellano. En la página web existe una opción para cambiarlo.

    Si lo que está en catalán es el contenido de la notificación recibida, por favor, contacte con el organismo que se la ha enviado. Le recordamos que tiene derecho a solicitar a la administración que realice la comunicación en la lengua oficial que usted decida.

    Gracias por su aportación.

    Un saludo,

    Consorci AOC

  2. Bústia i correo electronic comú per cada ciutadà.

    Caldria tenir una sola bústia per comunucacions de totes les administracions tan estatals municipals i autonòmiques per rebre informació, un correo electronic comú per totes que no fós d'empreses com Microsoft o Google. Una.bustia per cada ciutadà.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Benvolgut/da,

    La nova versió del portal de ciutadania e-NOTUM té un disseny, estructuració i nomenclatura centrada en la ciutadania, per fer-lo més clar i intuïtiu. S'ha implementat una bústia genèrica on es poden veure totes les notificacions dels organismes usuaris del servei e-NOTUM, ara bé, no es veuran notificacions de l'Estat per què no ha estat habilitada per part d'ells aquesta consulta per a tercers.

    Atentament,

    Consorci AOC

  3. Treballar per a fer-ho sempre més fàcil. Gràcies.

    Una sola manera d'accedir. Hi ha massa i descentralitzades. Més ajudes, cursos per a aprendre a desembolicar-se les persones de més de 60 anys.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Benvolgut/da,

    La nova versió del portal de ciutadania e-NOTUM té un disseny, estructuració i nomenclatura centrada en la ciutadania, per fer-lo més clar i intuïtiu. També s'ha implementat la millora dels avisos que es reben per correu-e i per SMS per incorporar més informació i fer-los més entenedors.

    Moltes gràcies per ajudar-nos a millorar.

    Atentament,

    Consorci AOC

  4. cal millorar molt el sistema

    exemple immediat: dificultat per a publicar la suggerència : necessitat de nova identificació!!! Pèrdues de temps inncessàries i enutjoses

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Benvolgut/da,

    El Consorci AOC properament presentarà un nou portal per a l’accés de les notificacions, més usable i accessible, dissenyat i concebut des del punt de vista de la ciutadania.  També inclourà un to de veu homogeni i un llenguatge més senzill i planer de comunicació amb la ciutadania.

    Teniu tota la informació del nou portal de ciutadania en el nostre Blog de Notificació Electrònica

    Atentament,

    Consorci AOC

  5. 1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Benvolgut/da, 

    S'ha estat treballant per millorar i fer més clar i intuïtiu l'eina d'accés a les notificacions electròniques. La posada en marxa de la nova plataforma serà el 20 de desembre, pots consultar totes les millores i canvis en el post del Blog de l'AOC: L’AOC prepara un nou portal de ciutadania eNOTUM


    Esperem que la nova interfície sigui més amable i entenedora. Si tens propostes de millora sobre la nova plataforma, ens ho pots fer arribar en una nova idea. 

    Atentament,

    Consorci AOC

  6. facilitar el tancament de la sessió

    Cada vegada que has d'entrar amb un certificat digital diferent has de tancar el navegador. Hauria de ser suficient només posar "surt" o "tancar la sessió", sense necessitat de tancar el navegador o bé haver-ho de fer amb un de diferent.

    4 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Amb la nova versió del portal de ciutadania que vam posar a producció el passat 28 de febrer de 2024 ja està implementada aquesta possibilitat. Al marge lateral dret es permet tancar sessió i tornar a logar-se amb certificat diferent.

    Atentament,

    Consorci AOC

  7. Poder classificar les notificacions

    Poder classificar les nostres notificacions. No deixa ni esborrar i s'acumulen.
    M'agradaria posar-les en carpetes com contestades, pagades, resoltes,

    2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Benvolgut/da,

    La nova versió del portal de ciutadania e-NOTUM té un disseny, estructuració i nomenclatura centrada en la ciutadania, per fer-lo més clar i intuïtiu. També incorpora l'opció de nous filtres: 

    • Data
    • Emissor
    • Categoria (Ajuts, Llicències, Multes etc..)
    • Tipus
    • Estat (Oberta, en termini, vençuda, rebutjada...) 
    • No llegides

    Els nous filtres ajuden a classificar les notificacions segons l'opció desitjada. 

    Moltes gràcies per ajudar-nos a millorar.

    Atentament,

    Consorci AOC


  8. Coordinacion Integracion

    Coordinar e Integrar las notificaciones de todos los organismos publicos, estatales y autonomicos. Pienso que actualmente demasiados existen buzones y carpetas ciudadanas.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Apreciado/a, 

    Le facilitamos la información sobre el nuevo portal de ciudadanía de e-NOTUM, se ha realizado una revisión integral del portal para hacerlo más usable y accesible, con un diseño, estructuración y nomenclatura centrada en la ciudadanía y con una gran mejora como la transición hacia un único portal.


    Nuevo portal de ciudadanía e-NOTUM: los nuevos estados


    Muchas gracias por su propuesta

    Atentamente,

    Consorci AOC

  9. Que hi hagi ajuda a cada pas i no una ajuda general

    que quan hi hagi un pas a fer , en cas de no assolir-lho amb exit com per exemple, miro d'obrir una notificació que te un candau , em demana un codi, el demano i dona errror, la soculió i ajut hauria d'estar allà i només per allò no haver de llegir a tot arreo com solventar aquella incidència

    5 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Benvolgut/da,

    S'ha implementat una nova versió del portal de ciutadania e-NOTUM amb un disseny, estructuració i nomenclatura centrada en la ciutadania, per fer-lo més clar i intuïtiu. També s'ha implementat la millora dels avisos que es reben per correu-e i per SMS per incorporar més informació i fer-los més entenedors.

    Moltes gràcies per ajudar-nos a millorar.

    Atentament,

    Consorci AOC

  10. Jo voldria que al rebre la notificació, amb un clic m'identifico amb el Certificat Digital idCat i automaticamen se'm descarregui el pdf,

    Jo voldria que al rebre la notificació, amb un clic m'identifico amb el Certificat Digital idCat i automaticamen se'm descarregui el pdf,

    2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  11. Enviar el correu de nova notifiació amb prioritat alta o amb " IMPORTANT NOVA NOTIFICACIÓ" en l'assumpte

    Quan arriba una notificació nova ens arriba un correu informatiu. Considero que és molt important que no se'ns passi de llegir cap notificació ja que la majoria de notificacions són requeriments de hisenda o respostes de la Generalitat a peticions que s'han de respondre en un termini de temps concret,motiu pel qual considero que el avís que arriba per correu hauria de tenir un ASSUMPTE amb MAJÚSCULA IMPORTANT! NOVA NOTIFICACIÓ, per a que no passi desapercebut.

    7 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Benvolgut/da,

    La nova versió del portal de ciutadania e-NOTUM té un disseny, estructuració i nomenclatura centrada en la ciutadania, per fer-lo més clar i intuïtiu. També s'ha implementat la millora dels avisos que es reben per correu-e i per SMS incorporant la paraula "IMPORTANT". 

    Moltes gràcies per ajudar-nos a millorar.

    Atentament,

    Consorci AOC

  12. Disponer de mas gestores por teléfono que atiendan las consultas ciudadanas, haciéndolas mas humanas.

    Que la administración publica ponga mas personal a disposición del ciudadano para atender las consultas telefónicas. Eso evitaría perdidas de tiempo al ciudadano...Ya se que esta pensado para que la administración no emplee el tiempo de su personal en estas gestiones y se ahorre costes, pero a costa del tiempo empleado por los ciudadanos en "pelearse" con las respuestas de opciones automáticas. Las administraciones las costea el ciudadano con sus impuestos y deben dar servicio por y para el bien y la facilidad del ciudadano...no para la facilidad de la administración.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Muchas gracias por realizar una sugerencia de mejora de los servicios que el Consorci AOC presta a las administraciones públicas. 

    En el Consorci AOC ya tenemos a disposición de los usuarios de nuestros servicios el Centro de Atención al Usuario, con una veintena de agentes para atender tanto telefónicamente, como por chat, como por formulario web de contacto. Asimismo desde el Consorci AOC no tenemos competencia para gestionar la atención al usuario que realizan otras administraciones. 

    Atentamente, 

    Consorci AOC

  13. Poder notificar electrònicament a una persona física amb un número d'identificació personal estranger (és a dir, diferent al NIF o NIE)

    Actualment, no es pot notificar a una persona física de nacionalitat estrangera, la qual tindrà un número d'identificació personal del seu país d'origen i l'aplicació e-notum de l'EACAT no reconeix i no es pot notificar via electrònica. L’aplicació només reconeix NIF o NIE (identificació de nacionalitat espanyola).

    5 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Benvolgut/da,

    El servei ja inclou webservices d'integració al servei per a la generació de notificacions i la consulta de l'estat de les mateixes que permet aquesta opció (versió 4.0 de la missatgeria).

    Atentament,

    Consorci AOC

  14. Oferir API per integrar amb ERPs

    Penso que seria molt útil que el sistema de notificacions tingués una API per poder accedir al servei amb un ERP a fi d'integrar les notificacions directament a un flux de gestió.

    A part crec que tindríem dret a poder marcar en un calendari anual fins a 30 dies de vacances de cara a la recepció de notificacions, una cosa que la generalitat no ofereix i d'altres administracions sí. En aquest país existeix el dret a fer vacances que la Generalitat no respecte.

    7 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Benvolgut/da

    El servei ja inclou webservices d'integració al servei per a la generació de notificacions i la consulta de l'estat de les mateixes per als organismes emissors i un servei API per a la consulta i obertura de notificacions destinada a empreses (agregadores de notificacions o bé, grans destinataris).

    Atentament,

    Consorci AOC

  15. Que el certificat digital es pugui renovar de forma no presencial i que funcioni correctament amb qualsevol dispositiu

    Ho acabo de dir a l'enunciat. Precisament aquesta es una de les coses que cal millorar, hem d'escriure el mateix diverses vegades. Volem treballar sense perdre el temps en tràmits i volem cobrar quan toca, no al cap de 6 mesos com ens fa l'ajuntament de Reus

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Si es tracta de certificats de l'AOC si us plau si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:

    • Web: suport.aoc.cat i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
    • Telèfon:
      • 900 90 50 90 (gratuït)
      • (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
      • Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.

    Gràcies i salutacions,

    Consorci AOC

  16. Empezaria la sugerencia, pidiendo que todos los ciudadanos de cataluña seamos informados en la lengua que elijamos entre las oficiales, a s

    Sugeriria que tanto esta pagina para sugerencias, se traduzca al castellano, para aquellos catalanes que no entendemos el catalan, pero pagamos impuestos aqui y somos de origen catalan, asi mismo que si solicitamos la opcion castellano al entrar, la traduccion sea completa y no se nos descargen las notificaciones integramente en catalan, cuando hemos solicitado que se haga en castellano. Les recuerdo que el catalan no es de obligado uso y conocimiento como si lo es el castellano, por lo que esa administracion deberia ser respetuosa con el administratado y usar el idioma apropiado a gusto y conveniencia del mismo…

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  17. Utilización lenguas

    De agradecer con intensidad seria la utilización de las dos lenguas cooficiales utilizadas en Cataluña.
    No entiendo el envío de notificaciones solo en catalán, es una falta de respecto enorme para aquellos habitantes que hablan en Castellano.
    Estos últimos pagan los mismos impuestos debidamente.
    Ruego consideren inteligentemente esta petición, es decir, sin ideología exclusiva independentista y sobre todo politizada.
    Gracias

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  18. Idioma

    Poder leer en castellano las notificaciones, al menos los ciudadanos de otras comunidades autónomas.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  19. En procés de utilització...

    De moment no puc sugerir res fins que no l'utilitze varies vegades.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  20. 1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Apreciado/a Sr./Sra.,
    Los servicios del Consorci AOC están en catalán y castellano. En la página web existe una opción para cambiarlo. Le recordamos que tiene derecho a solicitar a la administración que realice la comunicación en la lengua oficial que usted decida.
    Gracias por su aportación.
    Saludos,
    Consorci AOC

← Anterior 1 3 4 5 10 11
  • No veus la teva idea?

Notificacions electròniques (e-NOTUM)

Categories

Feedback i Base de Coneixement