Donar més sistemes d'ajut en cada pantalla.
Donar més explicacions quan es produeix una situació inesperada. Com ara que fas click per obrir una comunicació i que no passi absolutament res.
Benvolgut/da,
La nova versió del portal de ciutadania e-NOTUM té un disseny, estructuració i nomenclatura centrada en la ciutadania, per fer-lo més clar i intuïtiu.
Moltes gràcies per ajudar-nos a millorar.
Atentament,
Consorci AOC
-
comentat per Aula Extensio Universitaria Canceller Dou Cervera
Dona pert entregada la notificació sense haver pogut accedir-hi. NO POT DONAR PER ENTREGAT UN DOCUMENT AL QEU NO HA DONAT ACCES., I a mes de no donar-la per entregada si no ha permes accedir-hi, caldria una resposta que inclogues suport: motiu de l'error o lloc on trobar suport
-
comentat per Maria Batista
Muy dificils els tràmits on line per persones no acostumades a fer aquests tipus de gestions
-
comentat per Maria Batista
Demasiado complicado todo los trámites para las personas que no están acostumbradas a gestiones telemáticas
-
comentat per CLEMENTE GARCIA MENDEZ
Res mes a di. Gracies
-
comentat per CLEMENTE GARCIA MENDEZ
Si es posible crec que es deuría estudiá facilitat les notificacions mes facil, Perdonim el meu atreviment. Gracies
-
comentat per noe
el correu especificava que obrint l'enllaç, la respresentació quedaria acceptada i activa... pero un cop obert l'enllaç, segueix posat que la representació està pendent de validació, i no queda clar quins passos s'han de seguir.
-
comentat per josep
la administracio tindria que posar temporalmente una ajuda per tots els que tenim que fer traits telematicament i es tracterai de puguer compartir pantalla per puguer solucionar tos dels problemas que tenim i de paso apendriam a fer.ho.
-
comentat per Maria Xesús Lama López
Si us plau enviin comunicació per correo postal simultàneament o reservin aquest maquiavélic malson de claus i codis per qui així ho demani com preferència perquè no tothom s'enten amb les tecnologies i en canvi tothom té una bústia a casa seva. D'altra banda, veure persones humanes posant cara i cos a l'horror de la burocràcia també dona una miqueta d'esperança i alegria.
A mi m'ha funcionat per intercessió de san glagleglu del núvol diví, perquè no sé ni quin sistema he utilitzat per accedir-hi: cap dels que em donaven opció de marcar. La clau no entrava per sms al móbil, no apareixia per enlloc i de cop veig que estaven entrant pel mail. La questió és que tinc el document! Miracle!!! Ara vaig a posar unes espelmes de genolls fins al santuari més proper per donar gràcies als deus pel progrés i la tecnologia.... -
comentat per anònim
El programa esta fet per servir a la administarcio i no pas el usuari, agrairia que es penses amb ell, al hora de fer qeulcom. Exemple ... es poden demanar certfiicats urbanitics, hasta 3 pero amb el titol no saps que correspon cada un d ells i tampoc se explica la diferencia .. - si que et diu que el preu es diferent i el import -, per cert si fas una instancia no saps mai si se enviay o no -, Jo al final envio un correo adjuntant la instancia. NNNOOO FUNCIONA
-
comentat per Teresa R
no tinc coneixements digitals suficients per suggerir com podria ser més fàcil accedir-hi!
-
comentat per Eva Garrido
Seria interesant disposar de l'ayuda d'un chatbot per la navegació de persones mes grans.
-
comentat per anònim
Las personas mayores no disponen de medios suficientes para realizar estos tramites, debería de tener mas facilidad o ayuda para realizarlos, las comunicaciones que luego reciben son online y la mayoria no dispone de esos servicios . Ademas no es compatible con todos los sistemas operativos y la sesión dura muy poco tiempo . Por telefono la atención es perfecta pero la verdad que la mayoría de tramites no se pueden hacer via telefonica
-
comentat per anònim
Para poder realizar tramites he tenido que llamar a la atención ciudadana ya que en la búsqueda la pagina del ayuntamiento te cientos de resultados y no se aclara de forma especifica como realizar ciertos tramites.
Entiendo que la descripción de los tramites es extensa debido a los múltiples traites que se pueden realizar mediante la web y con IDcat,
De esta forma entiendo que se puede ser mas especifico en las búsquedas o bien búsquedas avanzadas que te puedan dar como resultado la necesidad por la que se quiere tramitar cualquier petición. -
comentat per Ferran Prats Lladó
Que es puguin fer consultes a persones, en lloc dels sistemes digitals
-
comentat per anònim
Fer-ho més fàcil i més àgil. Amb menys clics. Aquest sistema no està pensat per als particulars, només per als professionals.
Lo ideal seria rebre la notificació en un pdf adjunt al primer correu que he rebut.
Per una trista multa de trànsit tampoc cal exagerar la seguretat, protecció de dades, etc. -
comentat per Montserrat
Sigueu més clars.
Més simple
Conceptes molt més fàcils d'entendre.
Tindrieu que posar-se al lloc de les persones que normalment no tenen contacte amb les noves tecnologies. -
comentat per eulalia
Es mi manera de pensar solo tengo medio ojo y tengo que buscar a alguien que me lo haha
-
comentat per anònim
Utilitzar els mitjans de notificació tradicional en el cas que no quedi constància que el receptor ha rebut resposta a les notificacions administratives.
-
comentat per anònim
Hi ha gestions que son personals, i encara creuen, amb tota la raó del món) que ningú n’ha de fer res de les seves coses.
Per això , l’ajuda dd tercers no agrada. -
comentat per Judit
És necessari entrar a un ordinador i al correu electrònic per a la contrasenya per accedir a la resposta o núm. d'expedient.