Millorar la informació del missatge rebut
Bon dia, he rebut un missatge de l'Ajuntament conforme tenia una notificació peró no em detallava si la notificació era a nivell personal o d'alguna de les empreses de les que en soc representant. Seria bo que el missatge detallés a quina empresa fa referencia.
Gracies
A dins dels missatge que s’envia per correu electrònic, s’informa amb quin nivell s’ha d’identificar i també informa amb el nif que s’ha d’identificar. Dins d’eNOTUM, es poden accedir tant a les personals com a les de l’empresa a la que representa.
-
comentat per Josep M
La reflexió que suggereixo fer és "si jo rebo el missatge entendré de que es tracta".
Plantejo un parell de preguntes que a priori es fa l'usuari:
"De que va". Per aquest suggeriment demaneu un "títol/definició... per "saber de que va"... però per la motificació no s'hi posa (o almenys jo no la he rebut).
"En que/perquè m'afecta". He rebut un decret municipal que podria o no afectar-me (una activació per un servei) però la notificació és a nivell genèric sense concretar els afectats.Suposo que en part (almenys la segona questió) és questió de l'emissor de la motificació i no del mecanisme... però sigui de qui sigui és una questió a resoldre per que acabi de funcionar bé el sistema
-
comentat per anònim
Identificar correctament a qui va dirigida la notificació
-
comentat per anònim
No coneixia aquesta aplicació, i al rebre el 1r sms no sabia el que era. He buscat al google el n. de telf original i pogut esbrinar-ho, però també he trobat mplta gent a la xarxa que creien que era spam. Caldria, llavors, posar un text de referència
-
comentat per jordi cabedo
si la notificació no diu de quina societat de maner clara és, els que tenim signatura digital de moltes societats, ens cofonem i la podem obviar i saltar si en tenim moltes a les vegada
-
comentat per Fadel
Bon dia, he rebut un missatge de l'Ajuntament conforme tenia una notificació però no em detallada si la notificación era a nivel personal o d'alguna de els clients que en soc representant. Seria bo que el missatge detalles a quina persona fa referencia. amb noms
Gracies -
comentat per María Dennis Hércules Bustillo
María Dennis Hércules Bustillo
-
comentat per anònim
Avui he rebut un escrit dia 11-11-2019, pero desde el mes de abril esteu envian notificacions electrónicament i os quedeu tan amples, despres de 6 mesos quan ja teniu el límit per cobrar, si que heu enviat el escrit perque ens donem d'alta de forma digital i electrónica.
Podria tenir una mica mes de cura, i enviar el escrit de inici.
salutacions cordials.MATEU MIRÓ MASIP
39040290K -
comentat per Oriol Puig Bultó
Preferiria un sistema més directe i senzill
-
comentat per Míriam Culleré Pié
Comunicar-se només quna hi hagi un missatge/resposta clars. Escurçant els passos/procés.
-
comentat per anònim
Per a facilitar la identificació dels clients a les entitats que actuem professionalment i presentenm documents al cap del mes de molts clients, ens aniria bé tenir el CIF complert (no es justifica per protecció de dades que sigui parcial, doncs es tracta de persones jurídiques) o bé que fos suficient poder-hi accedir amb el CIF o NIF del presentador. D'aquets extrem també s'han queixat molts clients nostres. Al final tenint certificat digital és més operatiu (que no fàcil) actuar amb el codi d'un sol ús el que no sembla en cap cas raonable. O potser caldria habilitar una opció especial ,per a entitats col·laboradores (gestories, despatxos,. etc.)
-
comentat per Juan Martinez
Adreça
Atès que el codi CHBxxxx no el conec prèviament, agrairia que en la referència de l'avis hi constés l'adreça de la finca sol·licitada. -
comentat per TONA
En los mensajes de texto no se identifica el expediente, y para acceder a las notificaciones se ha de hacer a través del enlace del correo, porque si se hace directamente a través de enotum no aparece el listado
-
comentat per Josep Sabrià Massó
Mes claretat en les dades a introduïr per obtenir les notificacions, En el correu d'avis que envieu haurie de quedar mes destacat les dades a introduir de NIF i dades del mitjà receptor de la contrasenya. ( mòbil o correu)
-
comentat per anònim
Ja vaig fer este suggeriment, perquè digo més fàcil identificar el lloc concret o el client.
-
comentat per anònim
Facilita molt que es comuniqui la ID del trámit donada la quantitat de fallidles del E-notum i així poder seguir el tr´amit per altre lloc (la meva carpeta)
-
comentat per Curro
S'ha d'aclarir a quí va dirigida la notificació. El correu només diu "Benvingut", però no diu a qui va dirigida; per tant, no se sap quin certificat digital s'ha d'utilitzar
-
comentat per laura
Que es pugui fer una cerca pel codi Id. I que el assumpte de la notificació fos més aclaridora.
-
comentat per anònim
Si es pogués indicar l'adreça o el número de codi ID, seria perfecte perquè permetria identificar ràpidament de quin expedient es tracta.
-
comentat per anònim
Bon dia,
Som una empresa constructora, i ara, cada cop més sovint, rebem notificacions a través de l'e-notum, especialment les relacionades amb licitacions (departarament del qual gestiono aquestes comunicacions). Darrerament al procedir a rebre una notificació d'un determinat organisme, em trobo que hi ha altres notificacions pendents de rebre d'altres organismes dels quals no hem rebut cap avís (i normalment si no van dirigides al meu contacte de e-mail, els companys me les redirigeixen).
Per facilitar-nos la feina tant a les administracions com als usuaris, especialment a les empreses, que tenim moltes dimensions/camps de relació amb l'administració, es podria crear una base de personalitat d'usuari on l'usuari pugui especificar per temes/assumptes/camps la/el corresponent contacte (be sigui e-mail, mòbil, etc).
No sé si l'IDCAT, té aquesta funció/missió/possibilitat, nosaltres normalment utilitzem signatures electròniques de ACFirma o Firmaprofesional, i entenc que ll'IDCAT és una altra signatura electrònica.
Salutacions, Sergi