Millorar la interfície ciutadana notificacions electròniques
Millorar la interfície ciutadana de les notificacions electròniques
Benvolgut/da,
La nova versió del portal de ciutadania e-NOTUM té un disseny, estructuració i nomenclatura centrada en la ciutadania, per fer-lo més clar i intuïtiu.
Moltes gràcies per ajudar-nos a millorar.
Atentament,
Consorci AOC
-
comentat per Glòria
desesperant
-
comentat per Muriel
Errors continus d'accés al portal de tràmits.
Gairebe impossible entrar utilitzant certificat digital. Amb neteja de cookies i cache a vegades me'n surto, però amb sort un de cada 10 intents.
L'accés per IdCat Mòbil a vegades funciona, d'altres es nega. A eNotum no trobo CAP de les notificacions que m'han enviat en els últims anys (hauria de mostrar un historial).
Tampococ hi ha manera de trobar resolucions al meu usuari.
Quan aconsegueixo entrar i vull actualitzar alguna dada de contacte, em dona error al NIE ("format no correcte") - tot i que es exactament el mateix que he utilitzat per entrar.
Fins i tot aquesta pàgina de "Millorem" no permet ni tan sols votar a entrades existents, dona error "Errors continus d'accés al portal de tràmits.
Gairebe impossible entrar utilitzant certificat digital. Amb neteja de cookies i cache a vegades me'n surto, però amb sort un de cada 10 intents.
L'accés per IdCat Mòbil a vegades funciona, d'altres es nega. A eNotum no trobo CAP de les notificacions que m'han enviat en els últims anys (hauria de mostrar un historial).
Tampococ hi ha manera de trobar resolucions al meu usuari.
Quan aconsegueixo entrar i vull actualitzar alguna dada de contacte, em dona error al NIE ("format no correcte") - tot i que es exactament el mateix que he utilitzat per entrar.Fins i tot aquesta pàgina de "Millorem" no permet ni tan sols votar a entrades existents, dona error "we couldn't submit your score this time" (en anglès?!). També, per registrarse a "Millorem" surt en anglés?
Realment penós, crec que s'hauria de reconstruir de zero tota la plataforma, simplificant els processos, que no hem de crear sub-comptes i usuaris per als diferents sub-portals de l'administració pública catalana però que amb un sol usuari i contrasenya (evt. amb autenticació 2 passos) podem tenir accés fàcil a tots els tràmits. I que hi hagi un project manager que tingui visió de com van enllaçats els diferents serveis, sense que equips/departaments diferents semblen estar treballant de manera gairebe aïllada. -
comentat per mari F.R.
ok importante dato a tener en cuenta!!
-
comentat per mari F.R.
Es muy poco entendible y transparente esta web, induce a errores, porque cuando entras como persona representante de una empresa a traves de tu DNI, acto seguido y en las pestañas de arriba a la derecha, donde se indica particular y empresa, pues en empresa debería aparecer la empresa a la que representas como persona fisica, caso que no es asi, en las 1 pestañas aparece tan solo la persona fisica, y claro una no sabe si es un tributo personal o juridico de la empresa. Espero que la propuesta sirva para mejorar en un futuro. Gracias.
-
comentat per Núria
Crec que s’haurien de posar exemples visuals i escrits per poder utilizar el sistema, i traduir el què hi ha en opcional), no tothom en sap
-
comentat per Richard Samson
Masses missatges d'error sense la informació adequada per poder corregir i seguir.
-
comentat per Matilde Angles Dominugez
No és suficient en donar un termini maxim per respondre si no es faciliten les eines per fer-ho
-
comentat per GERARD
La aplicacio ha de ser mes clara e intuitiva, sobretot per a la gent gran.
No obstant penso que es una eina que ens fara guanyar molt temps i evitar cues innecessaries a l administracio publica. -
comentat per Carlos Puig
Entiendo la complejidad de lo que expongo pero los trámites informáticos debe ser ágiles, fáciles y precisos. Los vuestros mejoran pero en concreto eNotum es un galimatías complicado de gestionar correctamente.
-
comentat per Michael Ford --
Hauria de sortir-ne un avis MOLT gran quan es conecti amb les notificacions
-
comentat per Imanol
Mes agilitat, per asegurar al usuari el import reduit
-
comentat per Mamadi keita
Fácil y sencillo
-
comentat per anònim
Que cuando se haga la solicitud ,se le mande un mensaje al remitente diciendole que lo han recibido y se ponen a trabajar en ello y mas o menos el tiempo que tardara , por que yo lo envie hace un año y a mi nadie me a dicho nada hasta ahora que me llego un sms al movil .
-
comentat per anònim
Que després de accedir a la notificació ens arribés un email com a fet amb enllaç permanet al document
-
comentat per anònim
sempre que vull mirar notificacions PERSONALS, em porta a l'ENOTUM on surten les notificacions DE L'EMPRESA !
és a dir que barreja els certificats digitals que tinc (personal i com a administrador d'una empresa).
Però MAI puc veure els meus documents personals per aquesta via. -
comentat per Jordi
La interficie està mal dissenyada i no queda gaire clar ón està el document fins que de cop apareix. Tampoc funciona la baixada del Justificant. A més a més, en cas d'incidència no tens amb qui parlar, a part d'aquesta encertada via d'enquesta.
-
comentat per anònim
mas intuitiva, no llegan avisos, mandas emails que ni contestan!!
-
comentat per Rafael
Si ha estás aportant un acta notarial, la inscripción i resoluci'o jauría de ser mes rapida
-
comentat per Carles Obiols
Fer-ho facil
-
comentat per Neus
La nostra proposta de millora va dirigida a eNotum, proporcionem el nostre punt de vista com a usuaris receptors de les notificacions electròniques. Ens trobem amb varis problemes recurrents que no es resolen amb l’ajuda del suport tècnic:
1) Al autenticar-se amb certificat digital el sistema dona molts errors recurrents, que després quan s’intenta repetir l’acció tornen a sortir per historial de navegació de manera que s’ha d’eliminar la caché o canviar el navegador. Això a la pràctica comporta hores per un usuari que vol accedir a una notificació electrònica, esforçant-se per arribar a ser notificat, amb necessitat de coneixements elevats d’informàtica i sobretot amb molta desesperació.
2) Quan aconsegueixen entrar, es comprova que no es visualitza el mateix des de l’enllaç del correu electrònic que es genera amb la notificació electrònica, que a la carpeta de la seu de l’organisme que t’intenta notificar, portant a confusions i errors respecte si existeix realment o no una notificació.
3) Per últim, quan s’accedeix amb un certificat de representant, és molt usual que els usuaris puguin visualitzar notificacions d’altres entitats o inclús personals, (¿confusió de CIF/NIF?) això pot comportar un greu problema de protecció de dades.
Ens posem a la vostra disposició per si podem ajudar-vos amb els casos d’ús que ens hem anat trobant reiteradament, qui a la vegada s’han ofert per qualsevol comprovació que calgui realitzar.