Visualitzar conjuntament totes les notificacions de totes les Administracions (inclòs l'Estat)
La nova versió del portal de ciutadania e-NOTUM té un disseny, estructuració i nomenclatura centrada en la ciutadania, per fer-lo més clar i intuïtiu. S'ha implementat una bústia genèrica on es poden veure totes les notificacions dels ens usuaris del servei e-NOTUM, ara bé, no es veuran notificacions de l'Estat per què no ha estat habilitada per part d'ells aquesta consulta per a tercers.
-
comentat per Nuria Gallo Cuartero
Em semblará perfecte que aquest projecte sigui efectiu i es possi en marxa ... hem avançat força des dels començaments del les comunicacions per mitjans electrónics
-
comentat per Josep Pérez - Copegam
És una llàstima que no s'hagi solucionat des del 2016... quines poques ganes de facilitar la vida a la gent. M'estic tornant boig intentant accedir a altres notificacions d'altres ens perquè no hi ha l'enllaç que m'hi porti.
Repeteixo, quina llàstima. -
comentat per anònim
Es insuportable tantíssims accesos diferents és una molt bona idea.
-
comentat per Josep Moreno Aguilera
estíc totalmente de acord, es necesari, salutacions
-
comentat per Miguel Boleda
Perfecto no hay que ir buscando
-
comentat per Antonio
tinc un avis que no se interpretar com notificacions amb resultat NO ACCES he entrat a la oficina virtual i alli no hi ha cap notificaccio
-
comentat per MARIA TERESA
SISTEMA UNIFICAT D'ACCES A ENOTUM. TAN SI US FAS PER DNI/NIE/PASSAPORT, O CERTIFICAT DIGITAL HA D'HAVER ACCÉS A LA MATEIXA INFORMACIO.
EL SISTEMA AQUEST QUE TENIU ARA PROVOCA INSEGURETAT JURIDICA, I PODEU DONAR PER NOTIFICADES RESOLUCIONS PER FALTA D'ACCÉS, QUAN RESULTA QUE L'USUARI POT SER QUE NO VEGI QUE TÉ RES A LA SEVA DISPOSICIÓ. ES INCORRECTE[Editat per eliminar adjunts amb dades personals]
-
comentat per Sörensen Esqué, Carina
Tenir una bustia única eNotum de manera que es puguin consultar totes les notificacions: tant siguin d'Ajuntaments, Diputació,...
-
comentat per Victor Alabart de Pablo
No puedo abrir la última notificación enviada con fecha del 16/09/2022. Por favor soluciónenlo lo antes posible.
Gracias -
comentat per juan paulo
muy buenas, me están enviando constantemente por este medio requerimientos de una declaración responsable de una instalación de gas que he presentado por error ya que no la necesitaba al ser menos de 70kw y no necesitar proyecto, he hablado con aun agente y me ha dicho que presente el desistimiento de la declaración responsable firmado por el titular de la instalación, ya se presentó, ahora me siguen llegando requerimientos, yo no se si esto lo envía una persona o si es automático o quien envía estos requerimientos constantemente, soy autónomo y un hombre orquesta casi, entre el trabajo familia y todos estos tramites no queda tiempo casi para tomar el café y por un error de presentación que ha sido de buena fe y por querer cumplir con las obligaciones, constantemente me llegan requerimientos, ya he enviado la documentación que me pedían, no tenia que presentar la declaración responsable porque no necesitaba proyecto ni director de obra, solo era una instalación para un domicilio particular 30kw. a quien tengo que enviar este tipo de cosas y porque medio??? tendrían que organizar todo en un mismo lugar yo creo asi no perdemos tiempo ni vosotros ni yo en este tipo de cosas, muchas gracias, aparte de esto decirles también que tengo 3 carnets de instalador y presento documentación constantemente por la instalaciones que hago y la verdad que se me complica bastante uno en pdf otro en html otro en excel otro en word... podrían poner todos los documentos en un mismo formato ya que si no es por medio del ordenador con programas de pago o ajenos al estado no se podrían presentar, creo que este medio es para hacer mas fácil la vida de la gente y no complicarla mas y mas, uno tiene que hacer la instalación y luego venir al ordenador a seguir trabajando horas para hacer un documento, y si te equivocas requerimientos firmas y mas y mas. uno actúa de buena fe con estos tramites haciendo las cosas como se deben y la verdad se tendría que perseguir a quien esta obrando de mala fe sin siquiera tener acreditaciones para según que trabajos,
muchas gracias -
comentat per JUAN JOSÉ SOTELO LÓPEZ
Totes les administracions, estatals, autonòmiques i locals hauríen de posar-se d'acord amb l'ús d'una bústia única per a totes les seves notificacions.
-
comentat per Rafel
Convertir el sistema en finestreta unica per a totes les administracions i universitats
-
comentat per anònim
Les consultes amb certificat digital hauríen de permetre veure tots els tipus de notificacions sense haver de marcar el filtre de acces amb baix, substancial o alt. Per defecte, els accessos amb certificat, no mostra les notificacions previstes per a accessos amb nivell baix.
-
comentat per anònim
Que amb l'idcat i e-notum fós possible notificar-me totes les notificacions de tots els ambits oficials.
-
comentat per Esther S.
S'hauria de veure totes del mateix NIF, indeferent l'Administració
-
comentat per anònim
He utilitzat el servei de la ORGT-DIBA, i m'han respòs perfectament.
Excel·lent. -
comentat per Jordi
Se me borraron todas las notificaciones.
-
comentat per Paloma Fernández Cantos
Jo no puc veure totes les notificacions, em posa que vagi a la meva carpeta per veure la notificació, però no hi és i el filtre està marcades totes les opcions.
-
comentat per anònim
S'hauria de poguer visualitzar més facilment les notificacions per CIF / NIF... per poder veure tot d'un cop d'ull i no haver de picar i haver-te de moure per veure a quina finestra pot estar aquesta informació...
-
comentat per anònim
ME HAN BORRADO TODAS LAS NOTIFICACIONES, HAY DIAS QUE LAS PUEDO VER Y OTROS NO, POR EJEMPLO AHORA NO PUEDO VER NINGUNA Y TENGO 2 REQUERIMIENTOS URGENTES, POR FAVOR SOLUCIONENLO GRACIAS