Saltar al contingut

Identitat i signatura digital (idCAT Mòbil, Certificat i altres)

Teniu un suggeriment sobre com millorar el servei d’identificació idCAT Mòbil o idCAT Certificat que l’Administració Oberta de Catalunya (AOC) ofereix a través del vostre ens? Compartiu-ho aquí o voteu* el que altres han proposat. Gràcies per participar!

* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots

  • Hot idees
  • Top idees
  • Nou idees
  • El meu Feedback

774 resultats trobats

  1. Soporte online

    Seria conveniente un soporte ante errores de validaciones, o desconocimento de las operativas a seguir. Gracias.

    33 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  2. Donar-se d'alta es complica quan no tens la targeta CatSalut impresa ja que no es disposa del número del codi de barres

    Donar-se d'alta es complica quan no tens la targeta CatSalut impresa, ja que no es disposa del número del codi de barres i per telèfon no es pot facilitar. Seria molt més senzill si és pugues introduir el CIP que és individual i unívoca i permet identificar cada persona acreditada del CatSalut.

    7 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Si no disposeu de la targeta TSI, podeu sol·licitar el codi a la bústia de contacte de l’Oficina Virtual de Tràmits (OVT) de Generalitat, al 061 o al vostre CAP. Nota: haureu de facilitar el codi “CIP” (està format per 4 lletres i 10 números), el qual està informat en el resguard.

  3. Facilitar registro para comunitarios

    No posible registrarse con el TIE de pasaporte comunitario. Tarjeta es permanente y no tiene el numero suport.

    5 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  4. Si optamos por el idioma castellano......porque esta comunicaciòn està hecha en catalàn? Porquè el cambio?

    Cuando se elige el idioma, sea el que sea, continuar hasta el final, esto de que escogemos el castellano y luego lo cambieis, me parece francamente mal!

    5 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    La intención del servicio, de siempre ha sido ofrecer las pantallas y comunicaciones también en castellano. Si hay alguna disfunción en este aspecto lo resolveremos a la menor brevedad posible pero a través de los canales de soporte que ponemos a disposición de los usuarios.

    Por otro lado, la comunicación será más ágil (se pueden adjuntar capturas de pantalla, por ejemplo) y se canalizará y tratará más rápidamente.

  5. No arriba el sms i quedes bloquejat

    No arriba SMS al telèfon i no es pot fer tràmits

    4 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  6. 4 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  7. NO FUNCIONA L´ALTA VIA INTERNET !!!!! una pena !!!!

    Com es possible que no funcioni l´alta vía Internet!!!!! aixó no pot fallar donades les circunmstàcies !!!!!

    4 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Benvolgut Sr./Sra,
    Dispenseu les molèsties per incidències del servei. Per qüestions relatives a dubtes o dificultats d’accés, podeu adreçar-vos al nostre Centre de Suport:
    • Web: aoc.cat/suport i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
    • Telèfon:
    ◦ 900 90 50 90 (gratuït)
    ◦ (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
    ◦ Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
    Gràcies i salutacions,
    Consorci AOC

  8. On consultar el número del codi de barres de la targeta sanitària si ha canviat

    Indicar que es pot preguntar al 061 el número del codi de barres de la targeta sanitària, ja que aquest número canvia (no com el DNI).

    4 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Benvolgut Sr. / Sra.

    Si té problemes per donar-se d’alta a l’IDCAT Mòbil per problemes a la Tarifa Sanitària de CATSalut, li recomanem que es posi en contacte amb la Bústia de Contacte de la Generalitat de Catalunya que l’ajudarà a verificar el codi de la Tarifa Sanitària:
    https://ovt.gencat.cat/gsitfc/AppJava/generic/conqxsGeneric.do?topicLevel1.id=500&topicLevel2.id=24318&topicLevel3.id=28510&webFormId=391&set-locale=ca_ES

    Salutacions,

    AOC

  9. Em dóna error

    Hola,

    totes les vegades que he intentat donar-me d'altra a l'últim pas em dóna error. Què passa?

    4 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Bon dia,

    Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC.

    Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, com és el seu cas, si us plau, adreceu-vos al portal de Suport (suport.aoc.cat) i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).

    Gràcies i salutacions,

  10. NIE no funciona con idCAT Mobil

    No funciona con NIE? Me dice que el numero no es correcto. Lo he probado con y sin la 'X' al principio....

    gracias!

    4 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Benvolgut / da,

    Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. La vostra incidència s’ha traslladat al nostre servei de Suport (suport.aoc.cat).

    Salutacions,

    Consorci AOC

  11. Mòbil espanyol

    Per als residents a l’estranger és un requisit que no podem complir el exigir un mòbil d’Espanya per registrar-nos al idcat

    3 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Benvolgut/da Sr./Sra,

    Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. El canal d’entrada d’incidències dels serveis del Consorci AOC és el nostre Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU), amb el que pot contactar mitjançant els diferents canals que trobareu indicats al nostre web. També trobareu les incidències generals detectades i resoltes a Estat dels serveis AOC.

    Gràcies i salutacions,

    Consorci AOC

  12. IDCAT NO FUNCIONA

    Llevo todo el dia intentandolo, pero me dice que se ha producido un error y que lo intente más tarde. Un trámite "sencillo"

    3 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Apreciado Sr. / Sra.,
    Este es un espacio de propuestas de mejora de los servicios de administración digital que presta la AOC. Para cuestiones relativas a dudas o incidencias de los servicios, puede dirigirse a nuestro Centro de Ayuda:
    • Web: suport.aoc.cat
    • Teléfono:
    ◦ 900 90 50 90 (gratuito)
    ◦ (+34) 93 272 25 01 (llamadas desde el exterior)
    ◦ Horario de atención: todo el año, de lunes a viernes, de 8:00 a 19:00 horas excepto festivos.
    Gracias y saludos,
    AOC

  13. 3 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  14. Problema registro sin certificado - Solo CIP

    Intento darme de alta sin certificado.
    El resultado del registro me dice que no se ha podido por algún error.

    La tarjeta sanitaria la he perdido y he pagado una nueva que llegará dentro de 1 semana o semana y media.

    El único dato que puedo aportar en la targeta sanitaria es el CIP: GAPE**********

    3 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Bon dia,

    Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al portal de Suport (suport.aoc.cat) i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
    Gràcies i salutacions,

  15. No puc donarme d'alta

    No he pogut donarme d'alta

    3 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Bona tarda,
     
    Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al portal de Suport (suport.aoc.cat) i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).

    Gràcies i salutacions.

  16. número Catsalut incorrecte

    Hola, estic intentant registrar-me am l'id CAT MÒBIL però em surt número targeta Cat salut incorrecte... Ho he revisat tres cops i continua passant, a qué pot ser degut aquest error? Gràcies.

    3 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Bon dia,

    Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC.

    Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al portal de Suport (suport.aoc.cat) i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).

    Gràcies i salutacions,

  17. La vostra web no va be

    Aquesta web per donar d'alta d'idcat mobil és un autèntiic desastre
    feu-vos ho mirar

    3 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Bon dia,

    Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC.

    Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, com sembla el vostre cas, si us plau, adreceu-vos al portal de Suport (suport.aoc.cat) i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla), amb el màxim de detalls possibles.

    Per l’adreça d’on prové la vostra queixa, sembla que esteu entrant en una url no vàlida.

    Gràcies i salutacions,

  18. 2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Benvolgut/da,

    Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. El canal d’entrada d’incidències dels serveis del Consorci AOC és el nostre Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU), amb el que pot contactar mitjançant els diferents canals que trobareu indicats al nostre web. També trobarà les incidències generals detectades i resoltes a Estat dels serveis AOC.

    Gràcies i salutacions,

    Consorci AOC

  19. Da error y no hay error no me deja

    Podría ser más fácil llevo horas y nunca me deja varias ocasiones lo he intentado

    2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  20. Poseu les coses més fàcils

    Se suposa que la tecnologia ha de permetre realitzar els tràmits de manera més àgil. Un tràmit senzill acaba passant a ser una autentica pesadilla. Baixar l’última versio d’adobe, els formularis fallen, la identificació dni amb el mòbil no funciona correctament. És un servei molt pobre i poc professional. Treballo en el sectoe tecnològic i si el sector privat tingués aquests sistrmes no aniriem enlloc.

    2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

← Anterior 1 3 4 5 38 39
  • No veus la teva idea?

Identitat i signatura digital (idCAT Mòbil, Certificat i altres)

Categories

Feedback i Base de Coneixement