Identitat i signatura digital (idCAT Mòbil, Certificat i altres)
Teniu un suggeriment sobre com millorar el servei d’identificació idCAT Mòbil o idCAT Certificat que l’Administració Oberta de Catalunya (AOC) ofereix a través del vostre ens? Compartiu-ho aquí o voteu* el que altres han proposat. Gràcies per participar!
* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots
779 resultats trobats
-
gent gran o amb dificultats de coordinació
Les persones grans o amb dificultat coordinació: és molt dificil coordina tot alhora i "de tiron" movil + quadrar dni al inrevés + llegir instruccions + veu alta (!!!).
Idea en base a edat o criteri "coordinació": segregueu passos o com a miním sigueu més permisius al validar el video (a nosaltres l'han tumbat perquè lo fill ajudava a quadrar DNI i li aguantava mobil).2 votsBenvolgut/da,
L'alta per videoidentificació segueix unes mesures de seguretat que s'han de complir. Us recomanem que contacteu amb el Centre d'Atenció a l'Usuari per tal que revisin el vostre cas.
Atentament,
Consorci AOC
-
No arriba el sms i quedes bloquejat
No arriba SMS al telèfon i no es pot fer tràmits
4 votsBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin la vostra incidència.
Atentament,
Consorci AOC
-
2 vots
Apreciado/a
Por favor, contacte con el Centro de Atención al Usuario (CAU) para que revisen su incidencia.
Atentamente,
Consorci AOC
-
2 vots
Benvolgut/da,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. El canal d’entrada d’incidències dels serveis del Consorci AOC és el nostre Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU), amb el que pot contactar mitjançant els diferents canals que trobareu indicats al nostre web. També trobarà les incidències generals detectades i resoltes a Estat dels serveis AOC.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
-
La verificació per vídeo no funciona
Quan estàs en el pas de verificació per vídeo no apareix cap recuadre ni missatge d'error, simplement una pàgina en blanc amb el títol Verificació per vídeo.
1 votBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin la vostra incidència.
Atentament,
Consorci AOC
-
El procés per identificar-te es del tot desengrescador , animaria l’administració a fer ho més sencill
Es molt complicat fer el proces , ho podrieu facilitar un xic
1 votBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin la vostra incidència.
Atentament,
Consorci AOC
-
Seria genial que les verificacions en video fossin mes fluides, porto mes de 30 minuts en l'ultim pas i no hi ha manera,
Seria genial que les verificacions en video fossin mes fluides, porto mes de 30 minuts en l'ultim pas i no hi ha manera,
1 votBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin la vostra incidència.
Atentament,
Consorci AOC
-
certificado de empadronamiento
solicitar certificado de empadronamiento
1 votApreciado/a
Por favor, contacte con el Centro de Atención al Usuario (CAU) para que revisen su incidencia.
Atentamente,
Consorci AOC
-
1 vot
Apreciado/a
Para hacer el alta en idCAT Mòbil con su NIE tiene que aportar el documento de identidad de su país o pasaporte. Si tiene alguna duda al respecto, por favor, contacte con el Centro de Atención al Usuario (CAU) para resolver sus dudas.
Atentamente,
Consorci AOC
-
Preocupació suplantació d'identitat en cas de robatori de móvil
Proposso afegir algún mètode addicional de verificació a aquest mètode d'identificació vía web, ja que si no, ho veig com un altre cosa de la cual preocupar-me de desactivar en cas que em robin el telèfon (a part de targetes de banc, etc). Per exemple, a més d'introdïr l'sms a l'arribar, també en un altre camp una paraula, pin, personal o el que vulguem que no sigui molt complicat y que hagim establert nosaltres, una cosa simple personal que no depengui del móvil.
1 votTingueu present que per poder identificar-vos amb idCAT Mòbil ho heu de fer amb el vostre telèfon i el DNI. Per a tramits més delicats s'està afegint indicar la data de caducitat del DNI.
Així mateix, tingueu present que l'idCAT Mòbil us servirà per identificar-vos davant les administracions públiques.
-
Verificacion para el idCat
Como es posible que me envíen una notificación a la que nisiquiera puedo acceder con mi DNI y tenga que esperarme 2 dias laborales para que me acepten la verificación
1 votApreciado/a
Por favor, contacte con el Centro de Atención al Usuario (CAU) para que revisen el acceso a la notificación y el estado de su idCAT Mòbil.
Atentamente,
Consorci AOC
-
1 vot
Benvolgut/da,
Si teniu una incidència amb l'idCAT Mòbil, si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU). Si el que voleu és aportar una millora del servei, necessitem que ens doneu més informació.
Atentament,
Consorci AOC
-
1 vot
Apreciado/a
Por favor, contacte con el Centro de Atención al Usuario (CAU) para que revisen su incidencia.
Atentamente,
Consorci AOC
-
Da error y no hay error no me deja
Podría ser más fácil llevo horas y nunca me deja varias ocasiones lo he intentado
2 votsApreciado/a
Por favor, contacte con el Centro de Atención al Usuario (CAU) para que revisen su incidencia.
Atentamente,
Consorci AOC
-
No funciona amb Mac. Molt complicat... la burocràcia enfosarà aquest pais
Fer tràmits online és complicat i a sobre no funciona amb Mac. Molt complicat...
La burocràcia enfosarà aquest pais:
Impossible de fer correr el Valid Ciutadania amb un Mac (problema de Java).
1 votBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin la vostra incidència amb el VÀLid ciutadania i Mac.
Atentament,
Consorci AOC
-
Que s'obri el formulari i una vegada ple, resoldre el problema.
No fer-ho pot representar entrar en procés de constrenyiment. Os done below
1 votBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin la vostra incidència.
Atentament,
Consorci AOC
-
por favor, haced que funcione. Que desesperacion tener que ahcer esto telematicamente y que no funcione. Aun estoy esperando el codigo
por favor, haced que funcione. Que desesperacion tener que ahcer esto telematicamente y que no funcione. Aun estoy esperando el código. Esto parece discriminación a los que estamos en el extrangero. Ahora dònde nos dirigimos, eh?
1 votApreciado/a
Por favor, contacte con el Centro de Atención al Usuario (CAU) para que revisen su incidencia.
Atentamente,
Consorci AOC
-
Millorar la identificació via selfie
Per renovar l'idCAT Mòbil ens demaneu fer selfie al DNI, i després de 20 intents o més, la única solució que doneu és que anem a una oficina ? Potser millor que milloreu el sistema, no ?
1 votBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin la vostra incidència.
Atentament,
Consorci AOC
-
No hem valida la foto DNI
He intentat 20 vegades la validació del DNI i no m'ho accepta
1 votBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin la vostra incidència.
Atentament,
Consorci AOC
-
Poseu les coses més fàcils
Se suposa que la tecnologia ha de permetre realitzar els tràmits de manera més àgil. Un tràmit senzill acaba passant a ser una autentica pesadilla. Baixar l’última versio d’adobe, els formularis fallen, la identificació dni amb el mòbil no funciona correctament. És un servei molt pobre i poc professional. Treballo en el sectoe tecnològic i si el sector privat tingués aquests sistrmes no aniriem enlloc.
2 votsBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin la vostra incidència.
Atentament,
Consorci AOC
- No veus la teva idea?