Identitat i signatura digital (idCAT Mòbil, Certificat i altres)
Teniu un suggeriment sobre com millorar el servei d’identificació idCAT Mòbil o idCAT Certificat que l’Administració Oberta de Catalunya (AOC) ofereix a través del vostre ens? Compartiu-ho aquí o voteu* el que altres han proposat. Gràcies per participar!
* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots
782 resultats trobats
-
Debería tener una pestaña pará los datos personales, cambio de domicilio o cambio de teléfono
No me considero un analfabeto digital uso computadoras desde los 8 años empecé con Basic y continue con el MS2 sistema que se uso para crear Windows y no soy capaz de ninguna manera de cambiar mi numero de móvil ya que lo cambié y para poder acceder tengo que estar pagando un número hasta que pueda cambiarlo así que porfavor en lugar de tener que pedir que te den la opción de acceder a tus datos personales es realmente vergonzoso y sospechoso
1 votApreciado/a,
Si se refiere al idCAT Mòbil, a continuación le facilitamos un enlace que explica cómo modificar el número de móvil: ¿Cómo puedo modificar mis datos de idCAT Móvil?
También puede contactar con el Centro de Atención al Usuario (CAU) para que le den soporte sobre el idCAT Mòbil.
En caso de que no haga referencia a un servicio del AOC, le recomendamos que contacte con el organismo responsable a través de su sede electrónica para hacerles llegar su consulta.
Atentamente,
Consorci AOC
-
gent gran o amb dificultats de coordinació
Les persones grans o amb dificultat coordinació: és molt dificil coordina tot alhora i "de tiron" movil + quadrar dni al inrevés + llegir instruccions + veu alta (!!!).
Idea en base a edat o criteri "coordinació": segregueu passos o com a miním sigueu més permisius al validar el video (a nosaltres l'han tumbat perquè lo fill ajudava a quadrar DNI i li aguantava mobil).2 votsBenvolgut/da,
L'alta per videoidentificació segueix unes mesures de seguretat que s'han de complir. Us recomanem que contacteu amb el Centre d'Atenció a l'Usuari per tal que revisin el vostre cas.
Atentament,
Consorci AOC
-
No arriba el sms i quedes bloquejat
No arriba SMS al telèfon i no es pot fer tràmits
4 votsBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin la vostra incidència.
Atentament,
Consorci AOC
-
2 vots
Apreciado/a
Por favor, contacte con el Centro de Atención al Usuario (CAU) para que revisen su incidencia.
Atentamente,
Consorci AOC
-
No és àgil, ni eficaç per molt de temps per fer els tràmits necessaris. Feu nous canvis però el sistema no és resolutiu
Vull fer Renovacio Dardo, en fer un canvi d'identificació mòbil, que intento fer-ho i el sistema no ho fa.
Perdem molt de temps en resoldre els tràmits que necessitem.
Tan fàcil que podria ser fer la renovació DARDO.1 votBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin l'estat del vostre idCAT Mòbil.
Atentament,
Consorci AOC
-
2 vots
Benvolgut/da,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. El canal d’entrada d’incidències dels serveis del Consorci AOC és el nostre Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU), amb el que pot contactar mitjançant els diferents canals que trobareu indicats al nostre web. També trobarà les incidències generals detectades i resoltes a Estat dels serveis AOC.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
-
Miren porque no funciona subir fotos del DNI para darse de alta
A pesar de sacar fotos muy claras de mi DNI no funciona subirlas. Pone “lo sentimos, el documento no pudo ser validado, por favor tome la fotografía de nuevo”. Por favor miren que no tengan problemas en la AOC con sus servidores o problemas con el OCR
1 votApreciado/a
Por favor, contacte con el Centro de Atención al Usuario (CAU) para que revisen su incidencia.
Atentamente,
Consorci AOC
-
La verificació per vídeo no funciona
Quan estàs en el pas de verificació per vídeo no apareix cap recuadre ni missatge d'error, simplement una pàgina en blanc amb el títol Verificació per vídeo.
1 votBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin la vostra incidència.
Atentament,
Consorci AOC
-
El procés per identificar-te es del tot desengrescador , animaria l’administració a fer ho més sencill
Es molt complicat fer el proces , ho podrieu facilitar un xic
1 votBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin la vostra incidència.
Atentament,
Consorci AOC
-
Seria genial que les verificacions en video fossin mes fluides, porto mes de 30 minuts en l'ultim pas i no hi ha manera,
Seria genial que les verificacions en video fossin mes fluides, porto mes de 30 minuts en l'ultim pas i no hi ha manera,
1 votBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin la vostra incidència.
Atentament,
Consorci AOC
-
certificado de empadronamiento
solicitar certificado de empadronamiento
1 votApreciado/a
Por favor, contacte con el Centro de Atención al Usuario (CAU) para que revisen su incidencia.
Atentamente,
Consorci AOC
-
1 vot
Apreciado/a
Para hacer el alta en idCAT Mòbil con su NIE tiene que aportar el documento de identidad de su país o pasaporte. Si tiene alguna duda al respecto, por favor, contacte con el Centro de Atención al Usuario (CAU) para resolver sus dudas.
Atentamente,
Consorci AOC
-
Preocupació suplantació d'identitat en cas de robatori de móvil
Proposso afegir algún mètode addicional de verificació a aquest mètode d'identificació vía web, ja que si no, ho veig com un altre cosa de la cual preocupar-me de desactivar en cas que em robin el telèfon (a part de targetes de banc, etc). Per exemple, a més d'introdïr l'sms a l'arribar, també en un altre camp una paraula, pin, personal o el que vulguem que no sigui molt complicat y que hagim establert nosaltres, una cosa simple personal que no depengui del móvil.
1 votTingueu present que per poder identificar-vos amb idCAT Mòbil ho heu de fer amb el vostre telèfon i el DNI. Per a tramits més delicats s'està afegint indicar la data de caducitat del DNI.
Així mateix, tingueu present que l'idCAT Mòbil us servirà per identificar-vos davant les administracions públiques.
-
Verificacion para el idCat
Como es posible que me envíen una notificación a la que nisiquiera puedo acceder con mi DNI y tenga que esperarme 2 dias laborales para que me acepten la verificación
1 votApreciado/a
Por favor, contacte con el Centro de Atención al Usuario (CAU) para que revisen el acceso a la notificación y el estado de su idCAT Mòbil.
Atentamente,
Consorci AOC
-
1 vot
Benvolgut/da,
Si teniu una incidència amb l'idCAT Mòbil, si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU). Si el que voleu és aportar una millora del servei, necessitem que ens doneu més informació.
Atentament,
Consorci AOC
-
1 vot
Apreciado/a
Por favor, contacte con el Centro de Atención al Usuario (CAU) para que revisen su incidencia.
Atentamente,
Consorci AOC
-
Da error y no hay error no me deja
Podría ser más fácil llevo horas y nunca me deja varias ocasiones lo he intentado
2 votsApreciado/a
Por favor, contacte con el Centro de Atención al Usuario (CAU) para que revisen su incidencia.
Atentamente,
Consorci AOC
-
No funciona amb Mac. Molt complicat... la burocràcia enfosarà aquest pais
Fer tràmits online és complicat i a sobre no funciona amb Mac. Molt complicat...
La burocràcia enfosarà aquest pais:
Impossible de fer correr el Valid Ciutadania amb un Mac (problema de Java).
1 votBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin la vostra incidència amb el VÀLid ciutadania i Mac.
Atentament,
Consorci AOC
-
Que s'obri el formulari i una vegada ple, resoldre el problema.
No fer-ho pot representar entrar en procés de constrenyiment. Os done below
1 votBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin la vostra incidència.
Atentament,
Consorci AOC
-
por favor, haced que funcione. Que desesperacion tener que ahcer esto telematicamente y que no funcione. Aun estoy esperando el codigo
por favor, haced que funcione. Que desesperacion tener que ahcer esto telematicamente y que no funcione. Aun estoy esperando el código. Esto parece discriminación a los que estamos en el extrangero. Ahora dònde nos dirigimos, eh?
1 votApreciado/a
Por favor, contacte con el Centro de Atención al Usuario (CAU) para que revisen su incidencia.
Atentamente,
Consorci AOC
- No veus la teva idea?