Tràmits municipals (e-TRAM)
Teniu una idea o suggeriment sobre com millorar el servei digital de tramitació municipal (e-TRAM) que l’Administració Oberta de Catalunya (AOC) ofereix a través del vostre ens? Compartiu-ho aquí o voteu* el que altres han proposat. Gràcies per participar!
* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots
82 resultats trobats
-
Sistema d'interacció amb la persona que rep o gestiona el tràmit
Seria interessant poder tenir un sistema d'interacció fàcil amb la persona de l'administració que rep el tràmit (per exemple tipus xat o un mur de comentaris) per poder solucionar de manera ràpida qualsevol incidència o requeriment relacionat amb el tràmit.
34 votsAquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. En el vostre cas, que suggeriu una proposta de millora sobre un contingut publicat pel vostre ens, caldria que la dirigíssiu directament a ell, a través del formulari de “Suggeriments, queixes i millores” de la seva seu electrònica.
Salutacions,
Consorci AOC
-
Que es visibilitzi el que es triga a contestar
Que tots els usuaris puguin visibilitzar el que es triga a contestar des de l’ajuntament
32 vots -
Que el tràmit sigui únic, i en cas contrari utilitzar la instància genèrica.
No utilitzar instància genèrica per a tot. Genera dubtes respecte a si s'està fent el tràit correctament.
9 votsBenvolgut/da, moltes gràcies pel vostre suggeriment. El Consorci AOC ofereix un ampli catàleg de tràmits als ens locals de Catalunya, si algun ajuntament us demana fer servir de manera general la instància genèrica és decisió del propi organisme. En aquest sentit, us suggerim que envieu la vostra proposta a l'organisme que us ho ha sol·licitat.
Atentament,
Consorci AOC
-
Ignorancia de solicitudes presentadas
Acabo de solicitar por segunda vez respuesta en función al tramite solicitado el pasado 03/09/2020 para la licencia de tenencia de animales peligrosos, pues tengo un perro considerado PPP y con todos los papeles en regla el ayuntamiento todavía no ha realizado el tramite correspondiente.
Espero recibir respuesta en los próximos 15 días i pondré en constancia al departamento de los mossos para que me indiquen como proceder con el ayuntamiento.
AJUNTAMENT DE ALMACELLES ES UNA VERGONYA!!!
8 vots -
Indicar canal alternatiu d'enviament del tràmit en cas d'incidència
Que si hi ha una incidència donin alternativa perquè de vegades hi ha terminis que cumplir i no arribem perquè el registre no funciona
Que en cas que el registre no funcioni s'emeti algun tipus de certificat que permeti justificar davant de l'administració pertinent que no s'ha pogut realitzar el tràmit i demanar ampliació de termini.4 votsBenvolguts/des,
Gràcies pel suggeriment. Aquesta informació la pot configurar l'ens a la fitxa del tràmit. Atentament. Consorci AOC -
Asfaltament de carrers o manteniment setmanal dels carrers de l'urbanització el mirador del Penedès
A l'urbanització el mirador del Penedès hi han molts carrers sense asfaltar i paguem els mateixos impostos que els que si les tenen asfaltades i és per això que faig una crida als responsables i si no es poden encara asfaltar,sol.licitem que un cop a la setmana es tapin els socs o forats i es mantinguin en bon estat els carrers.
4 votsBenvolgut Sr./Sra,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions d’àmbit municipal, cal que us adreceu al vostre ajuntament, a través del formulari de “Suggeriments, queixes i millores” de la seva seu electrònica.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC -
Aquesta seu ha de servir per a una millor interacció ciutadà-Institució. És una vergonya el passotisme i la mala educació
Aquesta seu ha de servir per a una millor interacció ciutadà-Institució. És una vergonya el passotisme i la mala educació
2 votsBenvolgut Sr./Sra,
Us recomanem que contacteu amb l’organisme amb el qual heu fet la tramitació o bé en tot cas amb el síndic de greuges, defensor de les persones, per fer-los arribar la vostra queixa.
Salutacions,
Consorci AOC
-
Millorar petició de cita
Ajudaria molt que, quan s'aconsella de demanar cita per la segona part d'una gestió havent omplert el formulari (en el meu cas de signatura digital), sortís signatura digital en el llistat de possibles tràmits que es poden gestionar, i així mateix s'expliqués quan temps hi ha d'haver entre omplir el formulari i demanar cita, unes dies, quants, un mes? Sense saber això no podem demanar cita.
CordialmentCatherine Perelló Scherdel
DI: 37630743Y2 votsBenvolgut/da,
Si us plau, adreceu-vos a l'ens concret ja que la sol·licitud i la gestió de la cita prèvia és una gestió pròpia de cada entitat.
Gràcies
Consorci AOC
-
oficinas presenciales
habituar oficinas presenciales con personas de mediana edad en paro a la que les esta costando mucho encontrar un puesto de trabajo y que ayuden a todas esas personas que no saben realizar estos tramites, y menos cita previa, todo mas personal, los ayuntamientos y organismos funcionarian mejor y menos gente en paro y sin depresiones, por no saber como van a sacar adelante a sus familias.
1 votApreciado/a,
Le recomendamos que contacte con el organismo responsable a través de su sede electrónica para hacerles llegar su sugerencia.
Lo que comenta hace referencia a un ámbito que no es de nuestra competencia.
Atentamente,
Consorci AOC
-
Enviar link para el documento que falte únicamente y no tener que empezar de cero...
Intento empadronar a mi abuela de 88 años desde hace mas de un mes. Ha sido peor que un parto porque primero me notifican que falta un documento, lo vuleves a hacer todo de cero y adjuntas lo que falta y entonces te falta otro... para nunca acabar. Cuando envio toda la documentación me piden un dni actualizado, porque he enviado uno caducado por error, pero no hay manera de acceder para añadir o modificar un documento. Has de empezar de cero. Te dicen que pongas el número de expediente que ves en la cabecera de la notificación, pero no…
1 votApreciado/a,
Este es un espacio de propuestas de mejora de los servicios de administración digital que presta la AOC, lo que comenta hace referencia a la gestión del organismo y no de la aplicación.
Le recomendamos que contacte con el ayuntamiento con el que está tramitando a través de su sede electrónica para hacerles llegar su queja.
Atentamente,
Consorci AOC
-
Limpieza Maset
Quería proponer hacer un llamamiento a los vecinos del Máset y poder hacer batidas de limpieza por la riera , alrededor de las viñas .
También pedir al ayuntamiento que limpien los barrancos ya que te encuentras de todo y es una pena tener esas vistas . También quería solicitar que pongan más papeleras porque hay zonas como en el puente que va a Can Quisero está el suelo lleno de cacas de perro y no da muy buena imagen ya que por hay pasea mucha gente . Se que el problema es de los dueños y no del animal.…1 votApreciado/a,
Le recomendamos que contacte con su ayuntamiento a través de su sede electrónica para hacerles llegar sus sugerencias.
Lo que comenta hace referencia a un ámbito que no es de nuestra competencia.
Atentamente,
Consorci AOC
-
Temps de resposta hauria de millorar
La eina de comunicació és bona, però el temps de resposta i la posada en marxa de l'acció / solució per part de l'administració podria ser més ràpida.
1 votBenvolgut Sr./Sra,
Moltes gràcies pels seus comentaris. El temps de resposta o acció a gestionar depèn de cada organisme. Recomanem que contacteu amb l’organisme corresponent a través de la seva seu electrònica per fer-los arribar el vostre suggeriment.
Salutacions,
Consorci AOC
-
Eliminar el silenci administratiu. Ja que mai es rep resposta
Les administracions solen fer silenci administratiu, i mai reps una informació sobre el temes al qual intentes obtenir una solució
1 votBenvolgut Sr./Sra,
En aquest cas, us recomanem que contacteu amb l’organisme amb el qual estigueu tramitant a través de la seva seu electrònica per fer-los arribar la vostra qüestió.
Salutacions,
Consorci AOC
-
Navegant per internet, ha de ser més fàcil trobar l'inici de la tramitació de la Instància Genèrica. Moltes gràcies.
Navegant per internet, ha de ser més fàcil trobar l'inici de la tramitació de la Instància Genèrica. Moltes gràcies.
1 votBenvolgut Sr./Sra,
El contingut publicat als portals de transparència i seus electròniques és responsabilitat de l’organisme que n’és titular i per tant cal que us adreceu a l’organisme responsable per fer-los arribar els vostres comentaris.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
-
Es difícil encontrar donde hacer el trámite de una queja, sugerencia o propuesta y te deja poco tiempo para escribir tu motivo.
Después de tardar un montón en encontrar donde hacer la queja, y relleno los datos y escribo el motivo de mi queja, da error de página porque dice que he excedido del tiempo para su cumplimentación.
Como es tan fácil encontrarlo, vuelve a buscar y menos mal que se me ocurrió copiar mi escrito, sino vuelta a empezar. Al menos terminé a tiempo para la presentación.
Debería ser de más fácil acceso la presentación de una queja, sugerencia o propuesta. Demasiado escondido.1 votApreciado Sr./Sra,
Este es un espacio de propuestas de mejora de los servicios de administración digital que presta la AOC. El contenido publicado en los portales de transparencia y sedes electrónicas, así como la distribución de los trámites es responsabilidad del organismo titular de éstos. Por ese motivo, se deberá dirigir al organismo responsable para hacerle llegar sus comentarios.
Gracias y saludos.
Consorci AOC
-
No es rep resposta a les instàncies
He fet varies instàncies i no he rebut resposta de ninguna. He trucat a l'ajuntament i tampoc em donen sol.lució al procés. Ho posen molt difícil per tramitar les llicències, al final ho hauré de fer sense llicència i encara em sancionaran......
1 votAquest és un espai de propostes dels serveis d'administració digital que presta l'AOC a les diferents administracions públiques. La gestió interna de cada organisme usuari, és competència d'aquest organisme. Hauríeu de contactar amb l'organisme que no us està contestant les instància per comentar-los la situació.
-
m'agradaria rebre resposta sobre les instàncies posades! no entenc com es pot utilitzar una àrea verda de cantonigròs per ramat al casc urbà
millorar les respostes de les instàncies, he posat 3 sense rebre resposta.
1 votBenvolgut Sr./Sra,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta el Consorci AOC. El que comenteu fa referència a un àmbit que no és de la nostra competència. Si us plau, contacteu amb el vostre ajuntament a través de la seva seu electrònica per fer-los arribar la vostra queixa.
Salutacions,
Consorci AOC
-
MEJORAR EL TRATO AL CIUDADANO Y SER MÁS RÁPIDO EN LAS GESTIONES QUE SOLICITAMOS
No sirve de nada hacer una queja por internet si después no solucionan el problema.
Corbera está llena de basura (can coll) arrastrada por los animales, las calles que pagamos en su momento están rajadas o hundidas y salen malas hiervas que ocupan en algunos trozos más altura que una persona. Pagamos impuestos muy altos en Corbera para que la solución se alargue tanto en el tiempo.1 votApreciado/a Sr./Sra,
Este es un espacio de propuestas de mejora de los servicios de administración digital que presta el Consorci AOC. Lo que comenta hace referencia a un ámbito que no es de nuestra competencia. Por favor, contacte con el Ayuntamiento de Corbera a través de su sede electrónica para hacerles llegar su incidencia.
Saludos,
Consorcio AOC
-
1 vot
Apreciado/a Sr./Sra,
Este es un espacio de propuestas de mejora de los servicios de administración digital que presta la AOC. En su caso, que sugiere una propuesta de mejora sobre un contenido publicado por su organismo, debería dirigirse directamente a él, a través del formulario de "Sugerencias, quejas y mejoras" de su sede electrónica.
Saludos,
Consorcio AOC
-
poble pepit amb majoría de gent gran no poden accedir als serveis informàtics.
Un poble de 1200 habitants amb majoria d,habitants majors fa que no sigue posible accedir als serveis electronics, donat que tenim un servei qualificat i abundant d,administratius, per donar, com sempre s,ha fet una atenció directa al ciutadà.
Reconec que les decisions es prenent al la gran ciutat, pèrò no tenen en compte al petit poble rural,i les seves mancances.
Vergonyos novament el greuge1 votBenvolgut Sr./Sra,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. En el vostre cas, que suggeriu una proposta de millora sobre el funcionament d'un ajuntament concret, caldria que la dirigíssiu directament a ell, a través del formulari de “Suggeriments, queixes i millores” de la seva seu electrònica o per la via que considereu.
Salutacions,
Consorci AOC
- No veus la teva idea?