Saltar al contingut

Tràmits municipals (e-TRAM)

Teniu una idea o suggeriment sobre com millorar el servei digital de tramitació municipal (e-TRAM) que l’Administració Oberta de Catalunya (AOC) ofereix a través del vostre ens? Compartiu-ho aquí o voteu* el que altres han proposat. Gràcies per participar!

* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots

  • Hot idees
  • Top idees
  • Nou idees
  • El meu Feedback

94 resultats trobats

  1. Millora informàtica en l'aplicació de la bonificació en la taxa de residus

    Fóra una millora del servei per al contribuent que la bonificació en la taxa de residus com el de Sant Cebrià de Vallalta fos aplicada automàticament al rebut en lloc d'haver de presentar cada any una instància a l'ajuntament..

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Benvolgut/da,

    Us recomanem que contacteu amb el vostre Ajuntament a través de la seva seu electrònica per fer-los arribar el vostre suggeriment.

    El que comenteu fa referència a un àmbit que no és de la nostra competència.

    Atentament,

    Consorci AOC

  2. استقطاب الشباب وتكوينهم من الجزائر (Atreure i formar joves d'Algèria)

    استقطاب الشباب و تكوينهم في اقليم كتالونيا من الجزائر (Atreure i formar joves a la regió de Catalunya d'Algèria)

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  3. Molta espera per un certificat d'empadronament

    Obtenir un certificat d'empadronament hauria de ser algo automàtic que tingués accés fàcilment el ciutadà no haver d'esperar a que t’arribi la informació aneu una mica antiquats

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Benvolgut/da,

    Us recomanem que contacteu amb l'ajuntament responsable a través de la seva seu electrònica per fer-los arribar la vostra queixa.

    El que comenteu fa referència a un àmbit que no és de la nostra competència.

    Atentament,

    Consorci AOC

  4. Opción corregir o modificar

    Que nos permita modificar la dirección de residencia cuando en una solicitud por error la hayamos escrito mal

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Apreciado/a

    Realizar modificaciones a un trámite que ya ha sido enviado no es posible, ya que esto genera un registro de entrada en el organismo receptor. Sin embargo, si desea cambiar algún dato del trámite, le sugerimos que se comunique con el organismo receptor para que le indiquen si cuentan con un formulario específico para añadir o corregir información sobre un trámite ya iniciado, o si es necesario utilizar un formulario genérico, por ejemplo, la instancia genérica.

    Atentamente,

    Consorci AOC

  5. Prevenir incendios

    Manteniment de zonas cercanas a las casas
    Libres de árboles.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Apreciado/a,


    Le recomendamos que contacte con el organismo responsable a través de su sede electrónica para hacerles llegar su sugerencia.


    Lo que comenta hace referencia a un ámbito que no es de nuestra competencia.


    Atentamente,


    Consorci AOC

  6. Vaig enviar E2024007280https://c.aoc.cat/4dq4kq el 27 de febrer sense resposta de l'Ajuntament del Vendrell

    vaig enviar E2024007280https://c.aoc.cat/4dq4kq el 27 de febrer sense resposta de l'Ajuntament del Vendrell. Perquè tramitar si no hi ha resposta. Qui respon de la NO resposta. Què se'n fa del que escribim aquí

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Benvolgut/da,


    Aquest és un espai de propostes dels serveis d'administració electrònica que presta l'AOC. El que comenteu fa referència a un àmbit que no és de la nostra competència.


    Us recomanem que contacteu amb l’Ajuntament del Vendrell a través de la seva seu electrònica per fer-los arribar la vostra queixa.


    Atentament,

    Consorci AOC

  7. 1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  8. Eliminar el requeriment d'identificació electrònica per a gent gran per poder fer suggeriments o queixar-se a les webs dels Ajuntaments

    Trobo que no és gaire fàcil per a persones grans poder fer suggeriments, entrar instàncies o queixar-se als Ajuntaments si es demanen identificacions electròniques biomètriques. Segur que posant el DNI l'Ajuntament ja pot veure si aquella persona esta empadronada o no al municipi

    3 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Entenem el vostre malestar. Malauradament, és la normativa vigent la que, per seguretat, sol·licita una identificació digital per als tràmits electrònics.

    Us suggerim que us doneu d'alta a l'idCAT Mòbil, sistema molt senzill que funciona amb enviament de codis a un mòbil i acceptat a pràcticament totes les administracions catalanes.


    Consorci AOC

  9. Que llegeixin i actuin amb les instàncies que fan els ciutadans

    L'Ajuntament de Torrefarrera sol·licita que facis instàncies i després passen anys i no contesten no fan res.
    Poden passar anys i encara no rebre cap resolució ni actuació per la seva part.
    Acabo de fer una nova instància i espero que facin les gestions perquè sinó ho fan, aquest hivern tindrem filtracions o es pot caure la teulada de la casa del costat.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Benvolgut/da,


    El que comenteu fa referència a un àmbit que no és de la nostra competència.Des de l'AOC només proveïm els mitjans, en aquest cas l'eina per gestionar el portal de tràmits perquè els organismes el puguin configurar.


    Us recomanem que contacteu amb l'ajuntament per una altra via per fer-los arribar la vostra queixa.


    Atentament,

    Consorci AOC

  10. Mi sugerencia es que a caracter policial no solamente estamosnpara las cosas mañas, crear mal ambiente y poder ayudar

    Pies lo que decía tenemos que ser más humanos y ver que cuando uno llama a la policia no es por aburrimiento puedeser por emergencia. Auxilio o incluso información

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  11. Videos de ayudar para cumplir los tramites on-line. Por ejemplo , como quejar sobre X., como cumplir sobre Y etc.

    Que la gente pueden ver con un video de Youtube o algo similar como hacer los tramites on-line. Yo queria hacer una queja y he llamado el adjuntament de mi pueblo. Ellos han avisado que debo hacer una instamcia general via el web, pero no han explicado que es necesario o los detalles. Creo unas videos de auto ayudar sera bien para la gente.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Apreciado/a,

    Si el trámite es del servicio e-TRAM que el Consorci AOC ofrece a las administraciones públicas, tiene material de soporte en e-TRAM ciudadania, donde encontrará información sobre cómo funcionan estos formularios de tramitación.


    Si es otro tipo de tramitación, tendrán que contactar con el organismo responsable para obtener cualquier material de soporte.


    Atentamente,

    Consorci AOC



  12. 1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  13. oficinas presenciales

    habituar oficinas presenciales con personas de mediana edad en paro a la que les esta costando mucho encontrar un puesto de trabajo y que ayuden a todas esas personas que no saben realizar estos tramites, y menos cita previa, todo mas personal, los ayuntamientos y organismos funcionarian mejor y menos gente en paro y sin depresiones, por no saber como van a sacar adelante a sus familias.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Apreciado/a,

    Le recomendamos que contacte con el organismo responsable a través de su sede electrónica para hacerles llegar su sugerencia. 

    Lo que comenta hace referencia a un ámbito que no es de nuestra competencia.

    Atentamente,

    Consorci AOC

  14. Enviar link para el documento que falte únicamente y no tener que empezar de cero...

    Intento empadronar a mi abuela de 88 años desde hace mas de un mes. Ha sido peor que un parto porque primero me notifican que falta un documento, lo vuleves a hacer todo de cero y adjuntas lo que falta y entonces te falta otro... para nunca acabar. Cuando envio toda la documentación me piden un dni actualizado, porque he enviado uno caducado por error, pero no hay manera de acceder para añadir o modificar un documento. Has de empezar de cero. Te dicen que pongas el número de expediente que ves en la cabecera de la notificación, pero no…

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Apreciado/a,

    Este es un espacio de propuestas de mejora de los servicios de administración digital que presta la AOC, lo que comenta hace referencia a la gestión del organismo y no de la aplicación.

    Le recomendamos que contacte con el ayuntamiento con el que está tramitando a través de su sede electrónica para hacerles llegar su queja.

    Atentamente,

    Consorci AOC

  15. Limpieza Maset

    Quería proponer hacer un llamamiento a los vecinos del Máset y poder hacer batidas de limpieza por la riera , alrededor de las viñas .
    También pedir al ayuntamiento que limpien los barrancos ya que te encuentras de todo y es una pena tener esas vistas . También quería solicitar que pongan más papeleras porque hay zonas como en el puente que va a Can Quisero está el suelo lleno de cacas de perro y no da muy buena imagen ya que por hay pasea mucha gente . Se que el problema es de los dueños y no del animal.…

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  16. Aquesta seu ha de servir per a una millor interacció ciutadà-Institució. És una vergonya el passotisme i la mala educació

    Aquesta seu ha de servir per a una millor interacció ciutadà-Institució. És una vergonya el passotisme i la mala educació

    2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  17. Temps de resposta hauria de millorar

    La eina de comunicació és bona, però el temps de resposta i la posada en marxa de l'acció / solució per part de l'administració podria ser més ràpida.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Benvolgut Sr./Sra,

    Moltes gràcies pels seus comentaris. El temps de resposta o acció a gestionar depèn de cada organisme. Recomanem que contacteu amb l’organisme corresponent a través de la seva seu electrònica per fer-los arribar el vostre suggeriment.

    Salutacions,

    Consorci AOC

  18. Eliminar el silenci administratiu. Ja que mai es rep resposta

    Les administracions solen fer silenci administratiu, i mai reps una informació sobre el temes al qual intentes obtenir una solució

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  19. Navegant per internet, ha de ser més fàcil trobar l'inici de la tramitació de la Instància Genèrica. Moltes gràcies.

    Navegant per internet, ha de ser més fàcil trobar l'inici de la tramitació de la Instància Genèrica. Moltes gràcies.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Benvolgut Sr./Sra,

    El contingut publicat als portals de transparència i seus electròniques és responsabilitat de l’organisme que n’és titular i per tant cal que us adreceu a l’organisme responsable per fer-los arribar els vostres comentaris.

    Gràcies i salutacions,

    Consorci AOC

  20. Es difícil encontrar donde hacer el trámite de una queja, sugerencia o propuesta y te deja poco tiempo para escribir tu motivo.

    Después de tardar un montón en encontrar donde hacer la queja, y relleno los datos y escribo el motivo de mi queja, da error de página porque dice que he excedido del tiempo para su cumplimentación.
    Como es tan fácil encontrarlo, vuelve a buscar y menos mal que se me ocurrió copiar mi escrito, sino vuelta a empezar. Al menos terminé a tiempo para la presentación.
    Debería ser de más fácil acceso la presentación de una queja, sugerencia o propuesta. Demasiado escondido.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Apreciado Sr./Sra,

    Este es un espacio de propuestas de mejora de los servicios de administración digital que presta la AOC. El contenido publicado en los portales de transparencia y sedes electrónicas, así como la distribución de los trámites es responsabilidad del organismo titular de éstos. Por ese motivo, se deberá dirigir al organismo responsable para hacerle llegar sus comentarios.

    Gracias y saludos.

    Consorci AOC

← Anterior 1 3 4 5
  • No veus la teva idea?

Tràmits municipals (e-TRAM)

Categories

Feedback i Base de Coneixement