Sistema d'interacció amb la persona que rep o gestiona el tràmit
Seria interessant poder tenir un sistema d'interacció fàcil amb la persona de l'administració que rep el tràmit (per exemple tipus xat o un mur de comentaris) per poder solucionar de manera ràpida qualsevol incidència o requeriment relacionat amb el tràmit.
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. En el vostre cas, que suggeriu una proposta de millora sobre un contingut publicat pel vostre ens, caldria que la dirigíssiu directament a ell, a través del formulari de “Suggeriments, queixes i millores” de la seva seu electrònica.
Salutacions,
Consorci AOC
-
comentat per IMJ
NO CREC QUE SIGUI LA MILLOR FORMA DE SOL.LICITAR UN AJUT, EL FET DE FER UNA INSTÀNCIA GENÈRICA.
DESPRES, ADJUNTAR LA DOCUMENTACIÓ REQUERIDA MÉS LA SOL.LICITUD D'AJUT.
NO TOTHOM TE ELS MITJANS NI ELS CONEIXEMENTS INFORMATIC PER TAL DE:
FER UNA INSTANCIA ON S'HA ADJUNTAR DOCUMENTACIÓ QUE EN ALGUNS CASOS REQUEREIX COMPRIMIR IMATGES I A MÉS TENIR L'ADOBE INSTAL·LAT PER TAL DE PODER COMPLIMENTAR I MODIFICAR UN DOCUMENT. QUE EN CAS DE NO TENIR EL PROGRAMARI NECESSARI REQUEREIX DE CONEIXEMENTS INFORMÀTICS AVANÇATS PER TAL DE PODER MODIFICAR-LO I ADJUNTAR-LO A LA SOL.LICITUD. -
comentat per Ferran Martín
Els ciutadans fem les instàncies amb medis telemàtics i no podem parlar amb els departaments a qui adrecem les sol·licituds. Cal, però que abans de donar resposta, els experts de l'ajuntament contactin amb els interessats per recavar informació. Això no passa. Les respostes es fan via telemàtica sense cap pregunta. Qui fa les solituds no sempre pot afinar com els tècnics. Això és un concepte bàsic de qualsevol "Service Delivery": Per donar un bon servei s'ha d'entendre el que es demana. L'ajuntament dóna per suposat que els que demanem coses, entenem perfectament de tot.
-
comentat per anònim
No m'agrada no poder fer els tràmits de forma presencial i amb paper, amb assessorament del personal que son treballadors públics al servei dels ciutadans
-
comentat per anònim
He comparat els tràmits d'altras entitats públiques municipals fora de Catalunya i és vergonyós la falta de facilitats de cara a la gent gran , a facilitar opcions , explicacions fàcils d'accés a documents i tràmits , recolçament telefònic . Genereu un bucle que no facilita per res la comunicació del ciutadà amb les intitucions . Sincerament és de les més complexes i confuses que he utilitzat a més difícil de tramitar queixes ni aportar sugeriments . Comenceu per pensar pel ciutadà gran i feu les coses més sencilles .
-
comentat per Youssef El Messaoudi
El servei hauria de disposar de un mig de cintacte per què el ciutadà pot contactar i si hi ha hauria de responder a les dubtes del usuari.
-
comentat per anònim
Gracias
-
comentat per crescencio saez cancio
un telefòn d'assesorament ens cal els usuaris d'aquesta pagina
sobre tot en aquest moments que els ajuntaments treballant telemàticament -
comentat per anònim
Segur que potser és més ràpid, però em falta el poder parlar amb una persona.
Per mí, és un valor afegit que no té preu.
-
comentat per Victor
Buen dia por favor poner un chat donde podamos hacer alguna consulta para los que por motivos de trabajo no podemos ha cercarnos a ustedes de forma presencial .E tratado hace un mes de comunicarme con ustedes. Ayuntamiento LLORET DE MAR por algunos teléfonos que me han facilitado pero es imposible.no lo cogen me di de alta en idcat movil pero no puedo concretar mi tramite lo mio es pagar el IVTM de mi coche y moto pero lo quiero pagar como el año pasado fraccionando las cuotas y me es imposible hacerlo e hecho una solicitud tampoco me han respondido 17/05/2020 entonces si hubiese este chat quizás ya lo habría resuelto muchas gracias.
-
comentat per mireia gonzález
la pàgina dona molts errors . Estaria prou bé un servei de chat online per aclariu dubtes i de servei informàtic.
Vull agraïr i m'agaradaría que li arrivés a la feliciTACIÓ a la noia que m`ha atès aquèst matí del departament d'informàtica les 4 vegades que he trucat per el suport i l'ajut en el tràmit.ayuntament de cerdanyola del vallés, 29/05/20
-
comentat per anònim
la pagina tiene que tener el apartado de tramite de cada tipo de solicitud para saber el tramite y el estado y lo que falta ext....de la solicitud efictiva en este apartado o si no de enviar enlaces personalisados por Email a solicitante para que pueda tener facilidad en complir los requisitos de la solicitud que le asen falta...resulta que no son todos los cuidadanos que saben lear y escribir agentes de oficina hay dar cuenta..¿
-
comentat per Gemma
No hay muchas ayudas y facilidades para poder hacer gestiones, que deberían hacer las personas especializadas en estas tareas.