Indicar canal alternatiu d'enviament del tràmit en cas d'incidència
Que si hi ha una incidència donin alternativa perquè de vegades hi ha terminis que cumplir i no arribem perquè el registre no funciona
Que en cas que el registre no funcioni s'emeti algun tipus de certificat que permeti justificar davant de l'administració pertinent que no s'ha pogut realitzar el tràmit i demanar ampliació de termini.
Benvolguts/des,
Gràcies pel suggeriment. Aquesta informació la pot configurar l'ens a la fitxa del tràmit. Atentament. Consorci AOC
-
comentat per Maria Josep Bover
Es pordria fer una comunicació via wassap i puguer afegir alguna foto .? Una sistema que fos ràpid i que fos contestat quan fos valorat o fet ?
-
comentat per anònim
Debería haber un servicio urgente de averías e incidencias. Desde el dia 8 estoy intentando enviar una instancia al ayuntamiento de Palafolls y hasta ahora mismo dia 13 no ha sido posible.
-
comentat per anònim
Servicio de urgente de incidencias y averias
-
comentat per anònim
Quan un canal es colapsi i no es pugui tramitar, v.g per iCat, s'hauría automàticament de redirigir per poguer fer vía SMS, e-Mail com mínim ja que son els mateixos que utilitzen per comunicar