Saltar al contingut

Notificacions electròniques (e-NOTUM)

Teniu una idea o suggeriment sobre com millorar el servei de notificacions (e-NOTUM) que l’Administració Oberta de Catalunya (AOC) ofereix a través del vostre ens? Compartiu-ho aquí o voteu* el que altres han proposat. Gràcies per participar!

* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots

  • Hot idees
  • Top idees
  • Nou idees
  • El meu Feedback

504 resultats trobats

  1. Opción en castellano más claro, ya que no he visto la casilla y seguro que hay. Gracias

    Más claridad para poder cambiar el idioma a castellano. Gracias

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Apreciado/a,


    Los servicios de AOC están en catalán y castellano. En la página web de e-NOTUM existe una opción para cambiar el idioma.

    Le adjuntamos una captura de pantalla donde puede ver cómo cambiar el idioma de la plataforma e-NOTUM.


    Si lo que está en catalán es el contenido de la notificación, por favor, contacte con el organismo que se la ha enviado, ya que son ellos los que deciden en que idioma se envía la notificación. Le recordamos que tiene derecho a solicitar a la administración que le comunique en la lengua oficial que usted decida.


    Atentamente,


    Consorci AOC

  2. 2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  3. Impost sobre emissions co2

    És vergonyós que es pagui cada any l'impost d'emissions de co2, i que de sobte rebis notificació al banc d'un embargament sense cap tipus d'avís previ, i que fa referència a un any enmig de la resta de pagats (exemple: embargament del 2022, i els anys 2021-2020-2023 pagats). I que et diguin que es miren el cadastre. Per què no ho treuen de la fitxa tècnica del vechicle??? I no del cadastre?? Quina lògica té?

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Aquest és un espai de suggeriments dels serveis que presta l'AOC. Ara bé, si teniu un suggeriment sobre un tràmit concret d'una administració concreta, cal que us adreceu a l'administració que el presta, l'AOC no té competències en la gestió dels impostos als que feu referència. Si us plau, adreceu-vos a l'organisme gestor de l'impost.

  4. 1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  5. Poder fer un seguiment dels tràmits als quals fa referència la notificació.

    En la pàgina de notificacions indica l'estat de la notificació "Oberta" indicant que jo ja la he obert. Estaria bé tenir un enllaç on poder fer el seguiment del tràmit al que fa referència la notificació.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea


    Benvolgut/da,


    Moltes gràcies per la resposta. Ara per ara, cada entitat ha de ser la que us indiqui com vol rebre la documentació requerida en la mateixa notificació. En tot cas, en els tràmits de la seu electrònica de l’organisme que us ha notificat, hauríeu de trobar el tràmit de resposta o bé fer-ho via instància genèrica. No obstant us informem que tenim una idea oberta referent a la possibilitat de poder respondre notificacions directament des d’e-NOTUM, està sent treballada i revisada per la persona responsable del servei. Podeu donar suport si ho veieu oportú.


    D’altra banda, comentar-vos que teniu a la vostra disposició el servei de El meu espai, on podeu consultar tots els vostres tràmits i actuacions fets a l’administració local. Us facilitem el portal de suport per a més informació. 


    Atentament,

    Consorci AOC 


  6. Perquè no se sincronitza amb la APP estatal "Carpeta Ciudadana" ?"

    Perquè no se sincronitza amb la APP estatal "Carpeta Ciudadana" ?" Al final mil aplicacions per cada tema...

    2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Benvolgut/da,

    Es va implementar una bústia genèrica on es poden veure totes les notificacions dels ens usuaris del servei e-NOTUM, ara bé, actualment no es veuran notificacions de l'Estat per què no ha estat habilitada per part d'ells aquesta consulta per a tercers.

    Atentament,

    Consorci AOC

  7. Notificació "voleu enviar la resposta sense document adjunt"?

    He rebut una resposta a una instància on hi consta que la resposta la puc veure al document adjunt, però la persona que m'ha respost ha oblidat de penjar el document. En cas que en el cos de la notificació s'anomeni un document adjunt i la persona envii la resposta sense, estaria bé que un cop premés a enviar la resposta, se li obrís una finestreta dient alguna cosa com... "En el text de la vostra resposta heu anomenat documents adjunts. Aquesta resposta no conté cap document adjunt. Realment voleu enviar la resposta sense document adjunt?".

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Al servei que presta l'AOC a les administracions públiques és obligatori annexar el document de la notificació. Potser aquest organisme fa servir alguna eina externa integrada amb el nostre servei. Seria a aquest organisme al que hauria de fer el suggeriment.

  8. Link a www.canalempresa.gencat.cat trencat

    a pàgina de www.canalempresa.gencat.cat no funciona amb el que no podem adjuntar documentació

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  9. Mejorar la información

    Mejorar la rapidez del sistema

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  10. CODI IDENTIFICADOR NOTIFICACIÓ

    Amb el nou aplicatiu no es pot visualitzar el codi o referència de tràmit que es genera automàticament quan s'envia la notificació amb un format tipus 9XXX/XXXX/2024. Aquesta referència anava bé per fer seguiment i controlar els expedients per molt que fos relativa a la notificació només. Ara només es pot visualitzar un cop s'obre la notificació.

    2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Benvolgut/da,

    Amb el nou portal de ciutadania d'e-NOTUM s'han identificat els camps imprescindibles i s'ha valorat que el codi de referència no és un camp necessari a indicar en el correu electrònic. 

    El camp per identificar fàcilment de què va una notificació és l'assumpte. En aquest sentit, és l'organisme notificador el responsable d'indicar en aquest camp informació útil per la persona notificada. Si no està sent així, per a més informació haureu de contactar amb l'organisme emissor de la notificació.

    Atentament,

    Consorci AOC

  11. ACCES ENOTUM.

    Bona tarda, no es de rebut tenir que entrar a més d'un lloc per indicar el correu on és volen rebre les notificacions. Masses enllaços per no arribar enlloc concret.

    2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  12. L'administració ha d'usar la tecnologia per complementar el seu servei al ciutadà, no per torturar-lo amb un laberint de formularis.

    No es vigila prou o no s'inspecciona l'estat dels links. No es té en compte el ciutadà. El sol fet d'escriure en lletres petites i primes de color gris és lesiu per a les persones grans o amb problemes visuals. La jungla de formularis sumat a que no saps ben bé quins codis i identificacions et demanen són una tortura. El disseny és mediocre.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  13. No poder veure les notificacions de persona física des de l'accés de persona jurídica

    El certificat de la persona jurídica no hauria de permetre veure les notificacions de la persona física. Tot i que et dona la opció d'escollir NO hi ha cap contrassenya adicional.

    El certificat digital d'una empresa l'ha de sol·licitar el representant legal d'aquesta però en el dia a dia l'utilitzen altres persones per tal de fer tràmits amb l'administració.

    Quina solució hi ha per tal que aquestes persones NO puguin accedir a les notificaciones PERSONALS del Representant Legal?

    Curiosament, si entres amb el certificat personal no pots veure les notificacions d'empresa però si entres amb el certificat d'empresa sí que…

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Benvolgut/da,

    El certificat de representant permet acreditar la relació de representació entre una persona física i una persona jurídica, per aquest motiu, conté dos NIFs, el de la persona física (representant) i el de la persona jurídica (representat). D’acord amb la normativa, aquest certificat identifica a una persona física com a representant d’una persona jurídica (és a dir, les identifica a ambdues). És per aquest motiu que permet veure i accedir tant a les notificacions destinades a la persona física, com a les notificacions destinades a la persona jurídica els NIFs de les quals estan identificats al certificat.

    En canvi, no és correcte que una persona física diferent de la persona titular del certificat de representant utilitzi aquest certificat, perquè implica una suplantació d'identitat prohibida per la normativa.

    Reiterem que el certificat digital s'expedeix a nom d'un titular i el seu deure és custodiar-lo convenientment. Transferir el certificat i les…

  14. Estaría bien añadir algún acceso para conseguir lo del idCAT. Gracias

    Estaría bien añadir algún acceso para conseguir lo del idCAT. Gracias

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  15. Permitir predefinir lengua preferida del administrado (no de la web o app, sino del procedimiento)

    Se trata de dejar al usuario registrado o que tenga una carpeta ciudadana, o que realice un requerimiento, solicitud o actuación administrativa, pueda escoger por defecto (en la configuración de su perfil) la lengua de su elección con la administración, de tal forma que toda notificación o comunicación se le haga en la lengua escogida por éste.
    No hablo del truco que emplea la GENCAT de decir que la web o su contenido está traducida al castellano, ni de esa navegación forzada que te obliga una y otra vez a cambiar el idioma al pasar de una página a otra…

    4 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Apreciado/a,

    Gracias por hacernos llegar su propuesta de mejora.

    Esta mejora consistiría en que el servicio de notificaciones electrónicas (e-NOTUM), tal y como comenta, guardaría información del usuario logado, en este caso el idioma. Para poder implementar esta mejora, sin embargo, deberíamos ser responsables del tratamiento de los datos del usuario y no como ahora, que solo somos encargados de tratamiento de los mismos. 

    Por tanto, el motivo que no se pueda realizar esta mejora es un motivo jurídico, ya que las condiciones específicas del servicio (documento legal que nos autoriza a la prestación del servicio a nuestros clientes) no nos permiten realizar esta función dado que estaríamos guardando datos y no tenemos cobertura legal para hacerlo.

    En relación con el número de votos (10), desde el Consorci AOC, nos comprometemos a analizar la viabilidad técnica, económica y jurídica de las propuestas presentadas, y en este caso, aunque se llegue…

  16. 1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  17. 2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Benvolgut/da,

    Actualment, evidència ha passat a significar 'allò que palesa o fa evident una cosa' i, per tant, el seu ús és correcte en català tal com podeu veure a OPTIMOT.

    De totes maneres, el nou portal de ciutadania (disponible en breu) incorpora el concepte "justificant".

    Atentament,

    Consorci AOC

  18. 5 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  19. Validación con cl@ve

    Buenas,
    Estaría bien validarse con cl@ve permanente..
    Un saludo,

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Apreciado/a

    Cada organismo configura los métodos de acceso a las notificaciones. Si está habilitada la opción de identificación con idCAT Mòbil o Cl@ve (no certificado digital), podrá acceder tal como puede ver en la captura de pantalla que le adjuntamos. 

    En todo caso, puede hablar con el organismo responsable de la notificación recibida para conocer los métodos de identificación configurados y saber si es posible que añadan el acceso con Cl@ve. 

    Atentamente,

    Consorci AOC

  20. Donar suport telefònic o millorar el Centre d’Atenció a l’Usuari (suport.aoc.cat).

    El suport telefònic que hi ha actualment, no ajuda a l'usuari, tot i que s'hagi notificat per diversos llocs. l'única eina de resposta és : torni a pagar el tràmit i torni'l a fer.
    Això ens diu que primer el tràmit no està ben especificat i dos les eines (videos o suport telefònic) no tenene totes les respostes. En aquest cas hi hauria d'haver una altra via per notificacions i ajuda més àgil i ràpida sobre el tràmit que estiguis realitzant.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Benvolgut/da,

    El número de gestió indicat no correspon amb el centre de suport d'usuaris del Consorci AOC, per tant, haureu de fer arribar el vostre suggeriment al centre de suport corresponent. 

    Atentament,

    Consorci AOC

← Anterior 1 3 4 5 25 26
  • No veus la teva idea?

Notificacions electròniques (e-NOTUM)

Categories

Feedback i Base de Coneixement