Millorar interfície usuari
Fer-ho més clar i entenedor per a la ciutadania.

El passat 5 d’abril es va publicar una nova versió que incorpora millores en la interfície d’usuari que l’ens pot parametrtizar, tant per gestió de l’organització municipal (càrrecs electes, cartipàs, grups municipals…) com nova visió d’indicadors econòmics. Per a més informació: i enllaç a manuals: https://www.aoc.cat/2020/1000270121/nova-visualitzacio-de-la-familia-dorganitzacio-politica-i-altres-millores-al-portal-de-transparencia/
Aquest 2020 seguirem treballant per a impulsar noves millores la visualització ciutadana en àmbits com les convocatòries de personal o la contractació pública.
Att,
Consorci AOC
-
comentat per
Rodolfo
Hacer el portal más simple y visual, pájaros.
-
comentat per
anònim
D'acord amb els tots els anteriors comentaris. No hi ha tota informacio que la llei de trasparencia exigeix
-
comentat per
anònim
porto casi dues hores, per trobar les sol·licituts per poder fer la inscripció a una convocatoria, sense exit dues hores perdudes.
-
comentat per
Josefa Sastre
Estic d’acord amb tots els quatre comentaris .
-
comentat per
anònim
Lo de les claus per accedir es una merda
-
comentat per
anònim
L'accés a la informació pública ha de ser assequible i fàcil de trobar.
No haver de fer tres trucades i no aconseguir la informació.
Gràcies. -
comentat per
Joaquín Mestre Catalá
Tenint el pim24h no he pogut entrar a la seu electrònica. Sobra informació de com obtenir-lo.
-
comentat per
anònim
Per el meu entendre, al inici tindria d´haver tot el índex de matèries disponibles de forma clara i sense embolics, per poder accedir als diferents temes i triar el que interessi.
-
comentat per
anònim
Faria una web més simple, m'ha estat impossible trobar el que buscava
-
comentat per
anònim
La visualització de les dades és confosa. Les ordenances fiscals vigents haurien d'aparèixer en primer lloc
-
comentat per
anònim
Fer classificacions més coherents