Seu electrònica. Transparència. El Meu Espai

Teniu una idea o suggeriment sobre com millorar el servei de Seu electrònica i Transpàrencia que l’Administració Oberta de Catalunya (AOC) ofereix a través del vostre ens? Compartiu-ho aquí o voteu* el que altres han proposat. Gràcies per participar!

* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots

• Hot ideas
  • Top ideas
  • New ideas
  • My feedback
  1. Navegabilitat i sistema d'avisos

És molt poc intuitiu i massa llarg arribar a les borses de treball de l'Ajuntament des de la Landing Page.

Haver de fer tot aquest camí des del menú principal Ajuntament -> Informació Administrativa -> Oferta pública -> Convocatòria de places -> Borses de treball representa 5 clicks el que complica molt trobar la informació i més perquè les descripcions dels menus inicials no són intuitives, jo perquè ja conec la ruta però al principi em va costar molt trobar-la.

Un apartat com la Borsa de Treball, tenint en compte que l'atur és un dels principals problemes de la ciutadania,…

46 votes

We're glad you're here

Please sign in to leave feedback

Signed in as (Sign out)

We’ll send you updates on this idea

9 comments  ·  Seu electrònica  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

Benvolgut;

Canviem estat de la tasca de planificat a “en curs” doncs comencem a avaluar amb CIDO possibilitats d’usar el seu mòdul de subscripció amb la intenció de disposar-ne aquest segon semestre de 2020.

Atentament;
    Consorci AOC

• Don't see your idea?

Feedback and Knowledge Base