Saltar al contingut

Seu electrònica. Transparència. El Meu Espai

Teniu una idea o suggeriment sobre com millorar el servei de Seu electrònica i Transpàrencia que l’Administració Oberta de Catalunya (AOC) ofereix a través del vostre ens? Compartiu-ho aquí o voteu* el que altres han proposat. Gràcies per participar!

* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots

  • Hot idees
  • Top idees
  • Nou idees
  • El meu Feedback

54 resultats trobats

  1. Millora de la Experiència de Client

    Una nova imatge
    Un tauler intuitiu
    Amb ajuda de la IA
    Amb speech analytics darrera
    Amb suggeriments
    Amb preguntes freqüents

    Un millor cercador

    La possibilitat de seguiment d' un tema amb alarmes, recordatoris, afegir desde calendar, etc.

    Una visualització millor desde el telèfon.

    2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Benvolgut/da,

    A finals de l'any 2023 es va fer un salt important en aspectes de disseny, usabilitat i accessibilitat, però també afegint noves funcionalitats altament sol·licitades com la consulta pública de l’històric d’edictes.


    Podeu veure l'e-TAULER de l'AOC d'exemple i també el post al Blog de l'AOC on vam explicar les diferents millores: L’e-TAULER actualitza el disseny del portal de la ciutadania i afegeix la consulta d’anuncis i edictes històrics


    Si, així i tot, voleu proposar quelcom, si us plau, detalleu-nos-ho


    Atentament,

    Consorci AOC

  2. hi ha millorar parts de la WEB a millorar

    La web en termes generals esta bastant bé pero hi parts que es superposen potser el CSS, potser hi alguns atributs incorrectament especificats

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Benvolgut/da,

    A la nova versió d'e-TAULER (que està ja en marxa en 40 organismes com ara consells comarcals o la mateixa AOC) s'ha actualitzat a un nou model d'UX. En el que queda d'any es treballarà per a migrar la totalitat d'organismes al nou frontal ciutadania, per la qual cosa la previsió és tenir resolt 100% les millores de la web aquest mateix 2024.

    Atentament,

    Consorci AOC

  3. falta un històric de publicacions

    Trobo a faltar un històric de les publicacions, per saber què s'ha publicat, què no i quan es va publicar.

    entenc que hi ha molta documentació adjuntada en algunes publicacions, però com a mínim hauria de sortir el què s'ha publicat, i el quan es va publicar i donar la possibilitat de poder sol·licitar la informació adjunta a la publicació que va estar exposada al públic

    3 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  4. Quan cliques a "tornar al llistat" que et porti a l'edicte sobre el que has fet la consulta, no a part superior de la pàgina

    Quan fas una consulta d'un edicte concret, en clicar al botó "tornar a llistat" et retorna a la part superior de la pàgina. Si havies fet la consulta en el darrer edicte que hi havia en aquella pàgina, has de tornar a fer scroll fins l'edicte consultat.

    4 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Benvolgut/da,

    En la darrera versió de l'e-TAULER per a la ciutadania, en tornar al llistat global un cop has consultat un edicte, ja retorna a l'alçada de l'edicte consultat.

    Atentament,

    Consorci AOC

  5. Afegir l'any a la data en els anuncis exposats

    Fer que al llistat del tauler, per exemple, https://tauler.seu.cat/inici.do?idens=829380001 hi aparegui la data sencera de publicació i la de fi d'exposició de cada anunci (dia, mes i any), ara hi falta l'any i cal obrir un per un cada document per veure de quin any són.

    3 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    El nou frontal de la ciutadania millora molts dels aspectes indicats. El portal es troba ja a producció disponible a diferents ens. Serà durant el segon i tercer trimestre de 2024 quan se'n farà el desplegament efectiu al territori. 

    Pot trobar més informació i exemples al següent post: L’e-TAULER actualitza el disseny del portal de la ciutadania i afegeix la consulta d’anuncis i edictes històrics.


    En aquest nou frontal ciutadania, veurà que la data ja pareix completa.

  6. Por los extranjeros

    Para los extranjeros que tienen la suerte de tener una casa en l'Ametlla y que han aprendido español (castellano) para integrarse mejor, es difícil entender todo en catalán.
    Por tanto, les resultaría interesante una versión de los textos en castellano.
    Cuando me jubile, viviré en l'Ametlla y luego aprenderé catalán.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Apreciado/a Sr./Sra.,
    Los servicios del Consorci AOC están en catalán y castellano. En la página web existe una opción para cambiarlo. Le recordamos que tiene derecho a solicitar a la administración que realice la comunicación en la lengua oficial que usted decida.
    Gracias por su aportación.
    Saludos,
    Consorci AOC

  7. 1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  8. 1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  9. Cuando publiquen una resolución, que pongan el enlace directo a donde se ha de consultar.

    Ponen que se ha publicado en etauler la resolución, y el enlace lleva a la pagina general de etauler. en lugar de esto, poner un enlace que lleve a la resolución de lo que se está buscando.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Apreciado Sr./Sra,
    Este es un espacio de propuestas de mejora de los servicios de administración digital que presta la AOC. El contenido de los portales es responsabilidad del organismo que es titular, por lo tanto, en su caso, debería dirigir su petición al organismo en cuestión, a través del formulario de “Sugerencias, quejas y mejoras” de su sede electrónica.
    Gracias y saludos,
    Consorcio AOC

  10. Resposta a la instància

    La instància electrònica m'ha estat resposta puntualment, però en paper sense poder seguir l'assumpte des del portal.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Benvolgut Sr./Sra,
    Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. La gestió dels portals és responsabilitat de l’ens que n‘és titular, per tant, en el vostre cas, caldria que us dirigíssiu directament a ell, a través del formulari de “Suggeriments, queixes i millores” de la seva seu electrònica.
    Gràcies i salutacions,
    Consorci AOC

  11. Que se haga caso de los expedientes abiertos

    Sería interesante que se hiciera caso de los expedientes por parte de quienes han de instruirlos. No basta con poner al alcance del ciudadano de la forma tan cómoda que se hace la posibilidad de hacer las gestiones si luego la administración correspondiente no hace ningún caso. Ni tan siquiera contesta.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Apreciado/a Sr./Sra,
    Este es un espacio de propuestas de mejora de los servicios de administración digital que presta la AOC. Desde el servicio se facilitan herramientas para que el organismo pueda dar respuesta al ciudadano por medios electrónicos, pero el tiempo de respuesta que pasa desde el registro de entrada no es alcanzable desde el servicio, sino desde el organismo que os ha de dar respuesta. Os emplazamos a que contactéis y/o presentéis queja ante el organismo, que tiene unos plazos legales para dar respuesta.
    Saludos cordiales,
    AOC

  12. Difícil trobar les resolucions sobre les ajudes als autònoms.

    Difícil trobar les resolucions sobre les ajudes als autònoms. Cal una modificació urgent.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Benvolgut Sr./Sra,
    Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. El contingut dels portals és responsabilitat de l’ens que n‘és titular, per tant, en el vostre cas, caldria que us dirigíssiu directament a ell, a través del formulari de “Suggeriments, queixes i millores” de la seva seu electrònica.
    Gràcies i salutacions,
    Consorci AOC

  13. Zona verde

    Falta informar de si la solicitud de Derecho a aparcar en Zona verde se puede tramitar on-line, o si debe ser presencial, y en ese caso, tener un link para solictarla.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Apreciado/a Sr./Sra,
    Gracias por su aportación. Para cuestiones de ámbito municipal, debe dirigir la petición a su ayuntamiento, a través del formulario de «Sugerencias, quejas y mejoras» de su sede electrónica.
    Saludos,
    Consorci AOC

  14. Vaig fer dues instàncies al setembre i encara no he rebut cap resposta

    Vaig fer dues instàncies al setembre i encara no he rebut cap resposta. Ho trobo una pèrdura de temps i esperança pel ciutadà que per temes de Covid i altres no vol colapsar el centre físic de l'administració

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Benvolguda Sra,
    Des del servei es faciliten eines per a l’ens perquè pugui donar resposta al ciutadà per mitjans electrònics, però el temps de resposta de l’ens que passa des del registre d’entrada no és abastable des del servei sinó des de l’ens que us ha de donar resposta. Us emplacem a que contacteu i/o us queixeu al vostre ens que té uns terminis legals per donar resposta.
    Salutacions cordials,
    Consorci AOC

  15. Mas claridad muchos numeros

    No me encuentro en esa lista. Y fui una de las primeras en hacer el registro. Pero no entiendo nada de esos números debería ser más claro

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Estimado Sr./Sra,
    Este es un espacio de propuestas de mejora de los servicios de administración digital que presta la AOC. El contenido de los portales es responsabilidad del organismo que es titular, por lo tanto, en su caso, debería dirigir su petición al organismo en cuestión, a través del formulario de “Sugerencias, quejas y mejoras” de su sede electrónica.
    Gracias y saludos,
    Consorcio AOC

  16. 1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Apreciado Sr. / Sra.,
    Los servicios del Consorci AOC están en catalán y castellano. En la página web existe una opción para cambiarlo. Le recordamos que tiene derecho a solicitar a la administración que realice la comunicación en la lengua oficial que usted decida.
    Gracias por su aportación.
    Saludos,
    Consorci AOC

  17. El tema d'ajuts, per exemple el d'activitats extraescolars, a part de anunciar-ho més i posar decret, podrieu explicar com solicitar-ho..

    El tema d'ajuts, per exemple el d'activitats extraescolars, a part de anunciar-ho més i posar decret molt institucional, podrieu explicar com solicitar-ho: si cal fer instància, com es pot fer online..etc etc..

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Benvolgut Sr./Sra,
    Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. El contingut dels portals és responsabilitat de l’ens que n‘és titular, per tant, en el vostre cas, caldria que us dirigíssiu directament a ell, a través del formulari de “Suggeriments, queixes i millores” de la seva seu electrònica.
    Gràcies per la seva aportació.
    Salutacions,
    Consorci AOC

  18. Hola bon dia. El arxiu de llista provisional d'inscrits al proces de seleccio de places per la biblioteca apereix l'edicte una altra vegada,

    En el apartat de llista inscrits al proces de seleccio de personal de biblioteca apareix repetit el edicte i no veig la llista enlloc

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Benvolgut Sr./Sra,
    Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. El contingut dels portals és responsabilitat de l’ens que n‘és titular, per tant, en el vostre cas, caldria que us dirigíssiu directament a ell, a través del formulari de “Suggeriments, queixes i millores” de la seva seu electrònica.
    Gràcies i salutacions,
    Consorci AOC

  19. los comunicados e informaciones podría también ser en español por que hay gente interesada que no entienden el catalán

    Hay gente que no habla o comprende catalán y que esta interesada en el turismo por tal motivo sería mejor también en español los boletines informativos

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Apreciado Sr. / Sra.,
    Los servicios del Consorci AOC están en catalán y castellano. En la página web existe una opción para cambiarlo. Le recordamos que tiene derecho a solicitar a la administración que realice la comunicación en la lengua oficial que usted decida.
    Gracias por su aportación.
    Saludos,
    Consorci AOC

  20. Obrir les resolucions en finestres noves

    PODER OBRIR LES RESOLUCIONS EN PESTANYES NOVES SENSE QUE LA PÀGINA PRINCIPAL PERDI LA REFERÈNCIA

    8 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Benvolgut/da,

    A la nova versió de l'e-TAULER, les resolucions s'obren en la mateixa pestanya, però en tornar enrere, automàticament et torna al mateix punt del llistat on es troba la resolució que heu visualitzat. D'aquesta manera no perdeu la referència d'on us trobàveu.

    Atentament,

    Consorci AOC

← Anterior 1 3
  • No veus la teva idea?

Feedback i Base de Coneixement