Identitat i signatura digital (idCAT Mòbil, Certificat i altres)
Teniu un suggeriment sobre com millorar el servei d’identificació idCAT Mòbil o idCAT Certificat que l’Administració Oberta de Catalunya (AOC) ofereix a través del vostre ens? Compartiu-ho aquí o voteu* el que altres han proposat. Gràcies per participar!
* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots
122 resultats trobats
-
Esto esta mui bien
Seguir avanzando
2 votsApreciado/a,
Muchas gracias por sus comentarios.
Atentamente,
Consorci AOC
-
Uso genial
Para las personas que tenemos unas discapacidades como sensorial y movimientos reducidos nos va genial
1 votApreciado/a,
Atentamente,
Consorci AOC
-
Que no tardara tanto los codigos
La verdad esque va bien poder utilizarla sin salir de casa y cuando necesitas algún papel o algo dispones de ello al momento
1 votApreciado/a,
Atentamente,
Consorci AOC
-
Es una aplicació nova per mi solc anar-hi poc pero com a funcionalitat per rebre o saber resultats ho trobo molt be
És una aplicació nova per mi, però és d'utilitats per tots a l'hora de rebre resultats o trobar cites centres i metges O demanar cita quan no hi ets al poble, programar-la per assistir-hi més segur.
2 votsBenvolgut/da,
Des de l'AOC oferim, per exemple, el servei de l'idCAT Mòbil per accedir a certes aplicacions públiques que poden facilitar el dia a dia del ciutadà.
Agraïm els seus comentaris.
Atentament,
Consorci AOC.
-
el idCAT Mòbil es un gasto público superfluo, porque ya existe el sistema cl@ve.
El sistema cl@ve pin ya existía, y funciona perfectamente. Por eso, IdCAT Mòbil es un sistema duplicado e innecesario que se debería desmantelar, sobre todo, teniendo en cuenta que existen necesidades reales que no se cubren.
2 votsApreciado/a
El servicio idCAT Mòbil (inicialmente idCAT-SMS) fue aprobado en 2015 mediante el ACUERDO GOV/92/2015, de 16 de junio, por el que se aprueba el sistema de identificación electrónica idCAT-SMS y el uso del Validador de credenciales de identidad (VALid). No es obligatorio que usted se dé alta en idCAT Mòbil. Si prefiere otros sistemas como Clave, puede usarlo en los diferentes trámites de las administraciones públicas catalanas como estatales.
Atentamente,
Consorci AOC
-
Muy bien
Muy bien
2 votsApreciado/a,
Atentamente,
Consorci AOC
-
1 vot
Apreciado/a,
Atentamente,
Consorci AOC
-
Excelente
Válido para gestiones
2 votsApreciado/a,
Atentamente,
Consorci AOC
-
1 vot
Apreciado/a,
Atentamente,
Consorci AOC
-
Par mi cap tot be
Correcta tot
2 votsBenvolgut/da,
Moltes gràcies pels seus comentaris.
Atentament,
-
Innovación
Son muy eficientes
2 votsApreciado/a,
Atentamente,
Consorci AOC
-
Todo perfecto 😃
Todo perfecto 😃
1 votBenvolgut/da,
Atentament,
Consorci AOC
-
1 vot
Apreciado/a,
Atentamente,
Consorci AOC
-
1 vot
Gràcies pels vostres comentaris
-
Todo bien prefecto
Todo bien prefecto
1 votApreciado/a,
Atentamente,
Consorci AOC
-
Ninguna
Nada a aportar
1 votApreciado/a,
Muchas gracias por sus comentarios. Si en un futuro desea aportar alguna sugerencia, puede abrir una nueva idea.
Atentamente,
Consorci AOC
-
esta molt be. la dificultad està en poder ajustar la camera a l'ordinador per la foto...Un bon servei..Gracies.
Bona aplicació, la dificultat està en ajustar a la foto al quadre. Gracies.
1 votBenvolgut/da,
Atentament,
Consorci AOC
-
Privacitat del codi personal
Bon dia,
Ahir vaig anar a renovar-me el certificat a l'ajuntament de Cerdanyola del Vallès. Molt amablement la persona que em va attendre em va dir que el codi personal l'introduia ella. Li vaig fer notar que això és un problema de seguretat i em va dir que es feia així des de la pandèmia. Donades les circumstàncies, aquesta persona podria haver descarregat el meu certificat. Crec que s'hauria de revisar aquest protocol.
Gràcies per la vostra feina. M'ajuda moltísiim al meu dia a dia el tenir certificat.
1 votBenvolgut/da,
Moltes gràcies pels seus comentaris. Traslladem el seu comentari a la cap de servei per tal que contacti amb l'ajuntament per tal de recordar quin és el protocol actual.
Atentament,
Consorci AOC
-
muy facil
its easy
1 votApreciado/a Sr./Sra,
Saludos,
Consorci AOC
-
1 vot
Apreciado/a Sr./Sra,