Saltar al contingut

Identitat i signatura digital (idCAT Mòbil, Certificat i altres)

Teniu un suggeriment sobre com millorar el servei d’identificació idCAT Mòbil o idCAT Certificat que l’Administració Oberta de Catalunya (AOC) ofereix a través del vostre ens? Compartiu-ho aquí o voteu* el que altres han proposat. Gràcies per participar!

* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots

  • Hot idees
  • Top idees
  • Nou idees
  • El meu Feedback

148 resultats trobats

  1. Que las contraseñas lleguen en menos tiempo.

    Que las contraseñas lleguen en menos tiempo.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  2. site incompréhensible pour un étranger;

    impossible de comprendre ce que vous attendez de moi pour que je sois en règle lors de mon séjour à Barcelone.

    2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  3. Do you make everything so complicated deliberately?

    I've been trying to sign up for idCAT movil for half and hour. That's the first step in trying to register myself as looking for work. If I can't even access the registration form, how can I request a cita previa? The feelings of frustration after trying to complete anything of this nature on Catalan government websites are unparalleled.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  4. NO funciona Clave para conectarse, indica que lo intente más tarde cada vez que lo solicito

    No funciona, incdica continuamente: Error realitzant la validació. Si us plau, torneu a intentar-ho en uns instants. Si el problema persisteix poseu-vos en contacte amb el Servei d'Atenció a l'Usuari.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  5. Bucle

    Hi ha un bucle al intentar entrar el meu espai del AOC. Quan es vol entrar fent servir la clau permanent, et retorna sempre a la pagina previa

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  6. Envieu les notificacions en català, si us plau.

    Em sembla inaudit que rebi el correu d'avís de caducitat del meu Icat en castellà, només.
    Dic inaudit per no dir-la més gruixuda

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Moltes gràcies pel vostre suggeriment. El correu que indiqueu s'envia en català o castellà en funció de l'idioma seleccionat en la sol·licitud d'alta de l'idCAT Certificat. Actualment alguns usuaris han comentat que l'han rebut en castellà tot i haver-ho sol·licitat en català i és una incidència que estan revisant els nostres tècnics. Esperem que estigui resolt en la propera intervenció del web idCAT. Disculpeu les molèsties. 

    Atentament, 

    Consorci AOC 

  7. Menys internet i molta més gent preparada presencialment.

    Tothom veu que aixó d'internet és problemàtic. Serveix d'ajuda opcional però s'ha d'eliminar que sigui l'obligada i esclava via d'accés a una administració amb respostes del tipus "no respongueu aquest missatge".

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  8. proposta de millora en la gestió de suggeriments

    Vaig escriure-us i des de la pàgina on vaig escriure em remeten a aquesta. A sota us reprodueixo el diàleg. El fet que em sorprèn és que torneu la pilota al ciutadà i no us comuniqueu directament entre vosaltres. És la mateixa feina, però estalviant un pas al ciutadà. Això desencoratja d'allò més.

    D'altra banda, em queixava que en els exemples d'Idcat useu l'acrobat en castellà. Us demano que ho corregiu i que em digueu el criteri pel qual fins ara ho havíeu fet així. Gràcies.

    "A continuació us facilitem la informació relativa a la resolució de la vostra petició,…

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  9. no llegan los SMS

    tras iniciar un tramite o subir un documento, nos pedis un codigo que se envia por SMS; pero no llega... dos dias intentandolo. Deberia funcionar mejor, nos obligais a repetir los tramites varios dias seguidos, hasta que llegue el codigo. Yo todavia no lo he conseguido.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  10. Nothing works

    Your app is hard to use for non Spanish people, and it doesn't work on my phone. I couldn't make it take the selfie, and I can't register with my German bank card! I tried five or six times now.
    Since I can also not get an appointment to make my NIE, I don't see that any applications are working in Spain. :D

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Benvolgut/da Sr./Sra,

    Us confirmem que l'idioma de suport és en català i castellà, a continuació pots traduir la resposta: https://translate.google.es/?hl=es


    Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. El canal d’entrada d’incidències amb l'alta de l'idCAT Mòbil per selfie és el nostre Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU), amb el que pot contactar mitjançant els diferents canals que trobareu indicats al nostre web


    Gràcies i salutacions,

    Consorci AOC

  11. Identificació repetitiva

    De què em serveix la targeta digital si cada vegada que la necessito haig d'identificar-me amb nif, telèfon i contrasenya temporal que m'heu d'enviar amb un SMS?

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    El servei que envia codis SMS temporals és el servei idCAT mòbil, no és una "Targeta digital" . El seu funcionament és precissament l'enviament de codis d'un sol ús  per a identificar-se sense fer servir cap software concret. Si el que voleu és un certificat digital, podeu sol·lciitar l'idCAT Certificat a través de www.idcat.cat. Si teniu algun dubte al respecte podeu consultar Diferències entre idCAT Mòbil i idCAT Certificat. 

  12. Como te identificas con Clave?

    Si no tienes idcat, la otra opción de "altres" no funciona con Clave, porque directamente intenta buscar un certificado digital.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  13. dejaros de tanta co0ntraseña y sus mierdas que esto ni una persona joven con conocimiento de informatica sabe salirse!!!!!!!!

    HARTA DE LAS CONTRASEÑAS Y TODO LO QUE PIDE PARA IDENTIFICARSE Y PODER ACCEDER Y REALIZAR TRAMITES VIA ONLINE, NECESITAS UN DIA ENTERO PARA REALIZAR UNA SOLICITUD Y AUN ASI TENIENDO CONOCIMIENTOS DE INFORMÁTICA. ES INCREIBLE!! ESTOY MUY CABREADA.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Apreciado/a Sr./Sra.,

    Este es un espacio de propuestas de mejora de los servicios de administración digital que presta la AOC. Para cuestiones relativas a dudas o incidencias de los servicios, puede dirigirse a nuestro Centro de Ayuda:

    • Web: suport.aoc.cat y abrir una petición (opción en la parte superior derecha de la pantalla).
    • Teléfono:
      • 900 90 50 90 (gratuito)
      • (+34) 93 272 25 01 (llamadas desde el exterior)
      • Horario de atención: todo el año, de lunes a viernes, de 8:00 a 19:00 horas excepto festivos.

    Gracias y saludos,

    AOC

  14. 1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    https://translate.google.es/

    Apreciado/a Sr./Sra.,

    Este es un espacio de propuestas de mejora de los servicios de administración digital que presta la AOC. Para cuestiones relativas a dudas o incidencias de los servicios, puede dirigirse a nuestro Centro de Ayuda:

    • Web: suport.aoc.cat y abrir una petición (opción en la parte superior derecha de la pantalla).
    • Teléfono:
      • 900 90 50 90 (gratuito)
      • (+34) 93 272 25 01 (llamadas desde el exterior)
      • Horario de atención: todo el año, de lunes a viernes, de 8:00 a 19:00 horas excepto festivos.

    Gracias y saludos,

    AOC

  15. No es posible validar una identidad digital

    Me da error tanto en el ordenador como en el teléfono, con diferentes navegadores,. Necesito presentar una documentación, tengo el certificado cl@ve pero no puedo validarlo. Necesito solución.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Apreciado/a Sr./Sra.,

    Este es un espacio de propuestas de mejora de los servicios de administración digital que presta la AOC. Para cuestiones relativas a dudas o incidencias de los servicios, puede dirigirse a nuestro Centro de Ayuda:

    ● Web:  www.aoc.cat/suport  y abrir una petición (opción en la parte superior derecha de la pantalla).

    ● Teléfono:

    ◦ 900 90 50 90 (gratuito)

    ◦ (+34) 93 272 25 01 (llamadas desde el exterior)

    ◦ Horario de atención: todo el año, de lunes a viernes, de 8:00 a 19:00 horas excepto festivos.

    Gracias y saludos,

    AOC

  16. porto hores intentant fer un tramit i no hi ha forma

    tinc problemes per demanar una tarja blanca, i porto com 3 hores intntant, en aquest moment, no m'aaba d'arribar el sms per confirmar per signar, com per poder fer-ho una persona de 90 anyus

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Aquest és l'espai de proposta de millores de l'AOC. Per a informació o suport, pot contactar amb nosaltres a través del nostre portal de suport. En tot cas, no oferim  tràmits directament i, segons la consulta, segurament haurà de contactar amb l'ens emissor del tràmit.

  17. 1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Benvolgut/da Sr./Sra,

    Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:

    • Web: suport.aoc.cat i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
    • Telèfon:
      • 900 90 50 90 (gratuït)
      • (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
      • Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.

    Gràcies i salutacions,

    Consorci AOC

  18. Presa de pel?

    Com és possible que ens obliguin a fer els tràmits electrònics i no deixin accedir?

    Aquest missatge apareix tenint el certificat instal.lat, amb IdC
    at, amb cl@ve... independent del navegador (Chrome, Firefox, Safari...)

    És una vergonya que haguem de perdre temps i salut per solventar problemes derivats de contractar grans consultores per dissenyar tots els sistemes de vergonya que tenim.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Benvolgut/da Sr./Sra,
    Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:
    Web: suport.aoc.cat i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
    Telèfon:
    900 90 50 90 (gratuït)
    (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
    Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
    Gràcies i salutacions,
    Consorci AOC

  19. no m´accepta la TSI, no sé perquè

    Em diu que le codi de barres no és correcte

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Benvolgut/da Sr./Sra,
    Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:
    Web: suport.aoc.cat i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
    Telèfon:
    900 90 50 90 (gratuït)
    (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
    Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
    Gràcies i salutacions,
    Consorci AOC

  20. Soporte online

    Seria conveniente un soporte ante errores de validaciones, o desconocimento de las operativas a seguir. Gracias.

    33 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
← Anterior 1 3 4 5 6 7 8
  • No veus la teva idea?

Identitat i signatura digital (idCAT Mòbil, Certificat i altres)

Categories

Feedback i Base de Coneixement