Saltar al contingut

Notificacions electròniques (e-NOTUM)

Teniu una idea o suggeriment sobre com millorar el servei de notificacions (e-NOTUM) que l’Administració Oberta de Catalunya (AOC) ofereix a través del vostre ens? Compartiu-ho aquí o voteu* el que altres han proposat. Gràcies per participar!

* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots

238 resultats trobats

  1. pésimo servicio y peor gestión, mas de 6 visitas presenciales y no existe comunicación entre los departamentos

    pésimo servicio y peor gestión, mas de 6 visitas presenciales y no existe comunicación entre los departamentos

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  2. M'heu posat que m'heu enviat el certificat de convivència i no hi ha cap document adjunt

    M'heu posat que m'heu enviat el certificat de convivència que vaig sol•licitar, però no me l'heu enviat. No hi ha cap document adjunt

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Benvolgut/da,

    Contacteu amb l'organisme que us ha notificat a través de la seva seu electrònica per fer-los arribar la vostra incidència.

    El contingut de la notificació és responsabilitat de l’organisme notificador. Des de l'AOC només proveïm les eines, en aquest cas el sistema de notificacions, perquè els organismes les practiquin.

    Atentament,

    Consorci AOC

  3. Notificacions en català

    Crec que les notificacions s'haurien d'obrir en català per defecte i qui no l'entengui, que ho modifiqui

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Benvolgut/da,

    En aquest cas ha de contactar amb l'organisme que us ha enviat la notificació en castellà, ja que són ells els que decideixen en quin idioma s'envia. Li recordem que té dret a sol·licitar a l'administració que us comuniqui en la llengua oficial que vostè decideixi. 

    Atentament,

    Consorci AOC

  4. El correo no se entiende, no hay referencia al Num expediente, ni como buscar su origen

    Posibilidad de comprender que quiere decir esta notifiacion, cuyo lenguaje es imposible. . Al menos comunicando a que se refiere el nro de expediente de hace 4 años!

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Apreciado/a,

    El contenido de la notificación es responsabilidad de cada organismo notificador. Desde la AOC solo proveemos los medios, en este caso el sistema de notificaciones, para que los organismos puedan practicarlos.

    Le recomendamos que contacte con el organismo que le ha notificado a través de su sede electrónica para hacerles llegar su queja.

    Atentamente,

    Consorci AOC

  5. Indicar metodo de acceso a notificacion: da error con Identidad digital y NO con clave de un solo uso

    Tras acceder a la identificación para leer la notificación comunicada por correo electrónico, si lo hago con Identidad digital me da el error "La notificacion no pertenece al destinatario", mientras que si lo hago con clave de un solo uso puedo acceder.
    Deberían indicarlo

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Apreciado/a

    Este error se da cuando se está accediendo a una notificación y los datos con los que se está identificando el destinatario no corresponden con los datos con los que se ha depositado la notificación. Es necesario que revise los datos que está indicando para acceder a la notificación. En caso de que los datos asociados a la notificación hayan cambiado o no sean correctos, es necesario que se dirija al organismo que emite la notificación.

    Si quiere más información, contacte con el Centro de Atención al Usuario (CAU).

    Atentamente,

    Consorci AOC

  6. 1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Benvolgut/da,

    Us recomanem que contacteu amb l'organisme responsable a través de la seva seu electrònica per fer-los arribar la vostra consulta.

    El que comenteu fa referència a un àmbit que no és de la nostra competència.

    Atentament,

    Consorci AOC

  7. 1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Benvolgut/da,

    El contingut de la notificació és responsabilitat de l’organisme notificador. Des de l'AOC només proveïm les eines, en aquest cas el sistema de notificacions, perquè els organismes les practiquin.

    Us recomanem que contacteu amb l'organisme que us notifica a través de la seva seu electrònica per fer-los arribar el vostre suggeriment.

    Atentament,

    Consorci AOC

  8. En ambulatorios como el de esparraguera

    Siempre hemos tenido urgencias de día y de noche. Hace más de 15 años estaba previsto hacer un segundo ambulatorio porque para los habitantes que éramos se había quedado pequeño antes de la construcción del que hay en este momento. Que tengamos servicios de urgencias 24h. Y si hay un desplazado como pueden ser los niños de padres separados. Que se les atienda de urgencias. Porque no tenemos combinacion para ir al coac de sant andres de la varca. Y ni si quiera a martorell. Y los desplazados por un tiempo como pueden ser unas vacaciones. Tengan un medico para…

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  9. Gestió difícil

    No només ho poseu difícil, sinó a més, no indiqueu quins documents fan falta i per postres, us quedeu els calés i el meu temps perdut. Tot com sempre.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Benvolgut/da,

    Us recomanem que contacteu amb l'organisme a través de la seva seu electrònica per fer-los arribar la vostra queixa. El contingut de la notificació és responsabilitat de l’organisme notificador. Des de l'AOC només proveïm les eines, en aquest cas el sistema de notificacions, perquè els organismes les practiquin.

    Si ha tingut algun error amb l'accés a la notificació, pot contactar amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin la vostra incidència. 

    Atentament,

    Consorci AOC

  10. Saber exactament de quina instància és resposta la notificació, quan el ciutadà en té diverses.

    Especificar en la notificació de quina instància es tracta amb: la data de registre d'enviament de la instància i el número de registre de la mateixa, ja que no queda clar en la notificació.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Benvolgut/da,

    Us recomanem que contacteu amb l'organisme que us notifica a través de la seva seu electrònica per fer-los arribar el vostre suggeriment.  Des de l'AOC només proveïm les eines, en aquest cas el sistema de notificacions, perquè els organismes les practiquin.

    Atentament,

    Consorci AOC

  11. no puc obrir una notificació i no lapuc obrir .o bé per que necessito contrasenya o bé per què és zip i no s'accepta aquest tipus d'arxiu.

    donat que ja ens hem d'identificar i /o entrar amb codi que rebem al mail, cal que sigui un document amb contrasenya???

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    El servei de notificacions electròniques que l'AOC ofereix als ens públics de Catalunya, no permet protegir amb contrasenya el propi document. És a dir, la decisió de protegir aquest document ha estat de l'organisme que us ha enviat la notificació. Haureu de fer el vostre suggeriment a l'organisme que us ha notificat.


    Atentament,

    Consorci AOC

  12. Enviin notificació al mobil abans que caduqui la data de pagament perque no he rebut ni cap carta ni cap email!!

    Enviin notificació al mobil abans que caduqui la data de pagament perque no he rebut ni cap carta ni cap email en anterioritat!!

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Benvolgut/da,

    El contingut de la notificació, quan es practica i el canal de comunicació amb l'interessat/da (correu electrònic i/o mòbil) és responsabilitat de l’organisme notificador. Des de l'AOC només proveïm les eines, en aquest cas el sistema de notificacions, perquè els organismes les practiquin.

    Atentament,

    Consorci AOC

  13. Contestar las resoluciones en los dos idiomas oficiales cuando se dirigen a ciudadanos de otras Comunidades Autónomas

    Dado que la solicitud se hace desde fuera de su comunidad autónoma y el ciudadano interesado también lo es, me veo en la obligación de volver a presentar otra instancia porque no sé si han entendido el contenido de la primera. Me parece estupendo el fomento, uso y divulgación del idioma autonómico, pero cuando el ciudadano es de otra Comunidad tienen la obligación de mandar la información en las dos lenguas oficiales. Al final queda la sensación de que no han entendido la demanda del interesado por generar las respuestas en una sola lengua oficial. La gestión se duplica y…

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Apreciado/a,


    Los servicios de AOC están en catalán y castellano. En la página web de e-NOTUM existe una opción para cambiar el idioma.


    Si lo que está en catalán es el contenido de la notificación, por favor, contacte con el organismo que se la ha enviado, ya que son ellos los que deciden en que idioma se envía la notificación. Tiene el derecho a solicitar a la administración que le comunique en la lengua oficial que usted decida.


    Atentamente,

    Consorci AOC

  14. Contingut del fitxer adjunt buit

    Notificació on explica: En resposta a la seva sol·licitud, li enviem el
    certificat demanat.

    Apareix un PDF on el contingut és 0 bytes. Consta que s'ha enviat el document que vaig sol.licitar, però no és així.
    Demano poder dir que no tinc el certificat i que hi ha hagut una incidéncia amb la generació del fitxer PDF. En 3 sol.licituds diferents m'ha passat el mateix.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Benvolgut/da,


    El contingut de la notificació és responsabilitat de l’organisme notificador. Des de l'AOC només proveïm les eines, en aquest cas el sistema de notificacions, perquè els organismes les practiquin.


    Us recomanem que contacteu amb l’organisme que us ha notificat a través de la seva seu electrònica per informar-los que el document rebut en la notificació no és correcte.


    Atentament,

    Consorci AOC

  15. Supervisió per part de Consum

    Sería d'agrair que Consum supervisés les respostes en la mediació. En el meu cas Endesa ha contestat sobre una incidència d'un subministrament d'un altre contracte, que no tenia res a veure amb la reclamació que he fet. Ara, a tornar a començar de nou? És una guerra de desgast pel consumidor, la burocràcia ens ofega.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Benvolgut/da,


    Us recomanem que contacteu amb l'organisme responsable a través de la seva seu electrònica per fer-los arribar la vostra queixa. Malauradament, el que comenteu fa referència a un àmbit que no és de la nostra competència.


    Atentament,

    Consorci AOC

  16. recibir aviso por mail de nuevas notificaciones desde e-notum

    Me estoy encontrando que no siempre recibo aviso por mail o teléfono cuando se deposita una notificación y esto supone caducidades y recargos. Sería un avance poder recibir avisos directamente desde e-notum independientemente de que lo emisores envíen avisos.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Apreciado/a,

    Actualmente e-NOTUM permite crear notificaciones informando como datos de aviso el número de teléfono y la dirección de correo-e. Si se informa de estos datos, se envía un SMS y/o un correo electrónico.


    En el caso de la necesidad o no de informar de estos datos, se sigue esta lógica:


    • Es obligatorio informar de una dirección de correo electrónico o de un teléfono si el destinatario es una persona física y la notificación es sólo en electrónico
    • Es opcional informar de una dirección de correo-e o de un teléfono en caso de que:
    • El destinatario sea una persona física y la notificación se envíe también por el canal papel (notificación complementaria)
    • El destinatario sea una persona física pero obligada a relacionarse con las administraciones públicas en electrónico
    • El destinatario sea una persona jurídica y por tanto, obligada a relacionarse con las administraciones públicas en electrónico


    Si en su caso…

  17. Una notificació s'ha d enviar mínim 2 vegades

    Per error la vaig eliminar i m han xuclat del compte corrent l import de 250eur enlloc dels 100eur q en el seu dia vaig voler pagar in situ

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Benvolgut/da,


    El contingut de la notificació, quan es practica i el sistema d'avisos ho configura l’organisme notificador en el moment de la creació de la notificació. Des de l'AOC només proveïm les eines, en aquest cas el sistema de notificacions, perquè els organismes les practiquin.


    Us recomanem que contacteu amb l'organisme que ha notificat a través de la seva seu electrònica per fer-los arribar la vostra queixa.


    Atentament,

    Consorci AOC

  18. Imposible comunicarme con vosotros cuando se trata de una reclamación

    Imposible comunicarme con la administración cuando se trata de una reclamación por error en los impuestos

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  19. La persona que me atendió a sido muy desagradable con cero empatia hacia mi persona.

    Personas que que te atiendan al teléfono con más empatía y menos prepotencia

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Buenos días, el servicio de atención al usuario de la ATC no es competencia del Consorci Administració Oberta de Catalunya. Por favor, contacte con la Agència Tributària de Catalunya para formular su queja.


    Atentamente,

    Consorci Administració Oberta de Catalunya

  20. doneu 10 dies hàbils per enviar un certificat del Jutjat que jo encara espero

    cal posar terminis de contesta realistes amb la realitat dels Jutjats, jo després de 20 dies encara estic esperant la resposta, no vull perdre el meu dret de família monoparental per culpa de la lentitud del sistema judicial d'aquest país, em sembla molt injust.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

← Anterior 1 3 4 5 11 12
  • No veus la teva idea?

Notificacions electròniques (e-NOTUM)

Categories

Feedback i Base de Coneixement