Saltar al contingut

Notificacions electròniques (e-NOTUM)

Teniu una idea o suggeriment sobre com millorar el servei de notificacions (e-NOTUM) que l’Administració Oberta de Catalunya (AOC) ofereix a través del vostre ens? Compartiu-ho aquí o voteu* el que altres han proposat. Gràcies per participar!

* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots

  • Hot idees
  • Top idees
  • Nou idees
  • El meu Feedback

228 resultats trobats

  1. no puc obrir una notificació i no lapuc obrir .o bé per que necessito contrasenya o bé per què és zip i no s'accepta aquest tipus d'arxiu.

    donat que ja ens hem d'identificar i /o entrar amb codi que rebem al mail, cal que sigui un document amb contrasenya???

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    El servei de notificacions electròniques que l'AOC ofereix als ens públics de Catalunya, no permet protegir amb contrasenya el propi document. És a dir, la decisió de protegir aquest document ha estat de l'organisme que us ha enviat la notificació. Haureu de fer el vostre suggeriment a l'organisme que us ha notificat.


    Atentament,

    Consorci AOC

  2. Enviin notificació al mobil abans que caduqui la data de pagament perque no he rebut ni cap carta ni cap email!!

    Enviin notificació al mobil abans que caduqui la data de pagament perque no he rebut ni cap carta ni cap email en anterioritat!!

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Benvolgut/da,

    El contingut de la notificació, quan es practica i el canal de comunicació amb l'interessat/da (correu electrònic i/o mòbil) és responsabilitat de l’organisme notificador. Des de l'AOC només proveïm les eines, en aquest cas el sistema de notificacions, perquè els organismes les practiquin.

    Atentament,

    Consorci AOC

  3. Contestar las resoluciones en los dos idiomas oficiales cuando se dirigen a ciudadanos de otras Comunidades Autónomas

    Dado que la solicitud se hace desde fuera de su comunidad autónoma y el ciudadano interesado también lo es, me veo en la obligación de volver a presentar otra instancia porque no sé si han entendido el contenido de la primera. Me parece estupendo el fomento, uso y divulgación del idioma autonómico, pero cuando el ciudadano es de otra Comunidad tienen la obligación de mandar la información en las dos lenguas oficiales. Al final queda la sensación de que no han entendido la demanda del interesado por generar las respuestas en una sola lengua oficial. La gestión se duplica y…

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Apreciado/a,


    Los servicios de AOC están en catalán y castellano. En la página web de e-NOTUM existe una opción para cambiar el idioma.


    Si lo que está en catalán es el contenido de la notificación, por favor, contacte con el organismo que se la ha enviado, ya que son ellos los que deciden en que idioma se envía la notificación. Tiene el derecho a solicitar a la administración que le comunique en la lengua oficial que usted decida.


    Atentamente,

    Consorci AOC

  4. Contingut del fitxer adjunt buit

    Notificació on explica: En resposta a la seva sol·licitud, li enviem el
    certificat demanat.

    Apareix un PDF on el contingut és 0 bytes. Consta que s'ha enviat el document que vaig sol.licitar, però no és així.
    Demano poder dir que no tinc el certificat i que hi ha hagut una incidéncia amb la generació del fitxer PDF. En 3 sol.licituds diferents m'ha passat el mateix.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Benvolgut/da,


    El contingut de la notificació és responsabilitat de l’organisme notificador. Des de l'AOC només proveïm les eines, en aquest cas el sistema de notificacions, perquè els organismes les practiquin.


    Us recomanem que contacteu amb l’organisme que us ha notificat a través de la seva seu electrònica per informar-los que el document rebut en la notificació no és correcte.


    Atentament,

    Consorci AOC

  5. Supervisió per part de Consum

    Sería d'agrair que Consum supervisés les respostes en la mediació. En el meu cas Endesa ha contestat sobre una incidència d'un subministrament d'un altre contracte, que no tenia res a veure amb la reclamació que he fet. Ara, a tornar a començar de nou? És una guerra de desgast pel consumidor, la burocràcia ens ofega.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Benvolgut/da,


    Us recomanem que contacteu amb l'organisme responsable a través de la seva seu electrònica per fer-los arribar la vostra queixa. Malauradament, el que comenteu fa referència a un àmbit que no és de la nostra competència.


    Atentament,

    Consorci AOC

  6. recibir aviso por mail de nuevas notificaciones desde e-notum

    Me estoy encontrando que no siempre recibo aviso por mail o teléfono cuando se deposita una notificación y esto supone caducidades y recargos. Sería un avance poder recibir avisos directamente desde e-notum independientemente de que lo emisores envíen avisos.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Apreciado/a,

    Actualmente e-NOTUM permite crear notificaciones informando como datos de aviso el número de teléfono y la dirección de correo-e. Si se informa de estos datos, se envía un SMS y/o un correo electrónico.


    En el caso de la necesidad o no de informar de estos datos, se sigue esta lógica:


    • Es obligatorio informar de una dirección de correo electrónico o de un teléfono si el destinatario es una persona física y la notificación es sólo en electrónico
    • Es opcional informar de una dirección de correo-e o de un teléfono en caso de que:
    • El destinatario sea una persona física y la notificación se envíe también por el canal papel (notificación complementaria)
    • El destinatario sea una persona física pero obligada a relacionarse con las administraciones públicas en electrónico
    • El destinatario sea una persona jurídica y por tanto, obligada a relacionarse con las administraciones públicas en electrónico


    Si en su caso…

  7. Una notificació s'ha d enviar mínim 2 vegades

    Per error la vaig eliminar i m han xuclat del compte corrent l import de 250eur enlloc dels 100eur q en el seu dia vaig voler pagar in situ

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Benvolgut/da,


    El contingut de la notificació, quan es practica i el sistema d'avisos ho configura l’organisme notificador en el moment de la creació de la notificació. Des de l'AOC només proveïm les eines, en aquest cas el sistema de notificacions, perquè els organismes les practiquin.


    Us recomanem que contacteu amb l'organisme que ha notificat a través de la seva seu electrònica per fer-los arribar la vostra queixa.


    Atentament,

    Consorci AOC

  8. Imposible comunicarme con vosotros cuando se trata de una reclamación

    Imposible comunicarme con la administración cuando se trata de una reclamación por error en los impuestos

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  9. La persona que me atendió a sido muy desagradable con cero empatia hacia mi persona.

    Personas que que te atiendan al teléfono con más empatía y menos prepotencia

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Buenos días, el servicio de atención al usuario de la ATC no es competencia del Consorci Administració Oberta de Catalunya. Por favor, contacte con la Agència Tributària de Catalunya para formular su queja.


    Atentamente,

    Consorci Administració Oberta de Catalunya

  10. doneu 10 dies hàbils per enviar un certificat del Jutjat que jo encara espero

    cal posar terminis de contesta realistes amb la realitat dels Jutjats, jo després de 20 dies encara estic esperant la resposta, no vull perdre el meu dret de família monoparental per culpa de la lentitud del sistema judicial d'aquest país, em sembla molt injust.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  11. Abans de enviar multes mireu que siguin correctes i no feu perdre el temps a la ciutadania

    La Srta. Maria León Mellado, podria posar més atenció, jo tinc autorització desde el dia 4/7/2024 amb numero de registre Aj. Rubi nº 2024018932 per poder accedir al carrer i aparcar al parquing del carrer Maximi Fornes

    2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Benvolgut/da,


    Us recomanem que contacteu amb l'organisme que us ha notificat a través de la seva seu electrònica per fer-los arribar la vostra queixa.


    El que comenteu fa referència a un àmbit que no és de la nostra competència.


    Atentament,

    Consorci AOC

  12. Hola, acabo de saldar una multa de 220€, quant recusat alegant el pagament per accedir a ZE, es per això que SUGEREIXO unificar els exptes.

    Podriau portar cada expte una mateixa persona, ?
    acabo de saldar una multa de 220€ per entrar en ZE abent pagat el rebut adient.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Apreciado/a,


    Le recomendamos que contacte con el organismo responsable a través de su sede electrónica para hacerles llegar su consulta.


    Lo que comenta hace referencia a un ámbito que no es de nuestra competencia.


    Atentamente,

    Consorci AOC

  13. Datos adjuntos en notificaciones

    Asegurarse que las notificaciones llevan datos adjuntos porque llevan 4 meses que te mandan la notificación y los datos adjuntos están vacío

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Apreciado/a,


    El contenido de la notificación es responsabilidad de cada organismo notificador. Desde la AOC solo proveemos los medios, en este caso el sistema de notificaciones, para que los organismos puedan practicarlos.


    Atentamente,

    Consorci AOC

  14. En català si-us-plau

    Les notificacions darrerament em surten només en castellà i tampoc tinc l'opció de modificar, proposo que per defecte surtin en català

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Benvolgut/da,


    Els serveis de l'AOC estan en català i castellà. En la pàgina web d'e-NOTUM existeix una opció per canviar l'idioma. 


    Si el que està en castellà és el contingut de la notificació, si us plau, contacti amb l'organisme que us l'ha enviat, ja que són ells els que decideixen en quin idioma s'envia la notificació. Li recordem que té dret a sol·licitar a l'administració que us comuniqui en la llengua oficial que vostè decideixi. 


    Atentament,


    Consorci AOC

  15. Enviar las notificaciones en el idioma elegido por el ciudadano, si es español, pues en español. Pues los dos son lenguas oficiales en cata

    Enviar las notificaciones en el idioma elegido por el ciudadano, si es español, pues en español. Pues los dos son lenguas oficiales en Catalunya. gracias.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Apreciado/a,

    Los servicios de AOC están en catalán y castellano. En la página web de e-NOTUM existe una opción para cambiar el idioma.


    Si lo que está en catalán es el contenido de la notificación, por favor, contacte con el organismo que se la ha enviado, ya que son ellos los que deciden en que idioma se envía la notificación. Le recordamos que tiene derecho a solicitar a la administración que le comunique en la lengua oficial que usted decida.


    Atentamente,

    Consorci AOC

  16. He rebut notificació per pagar rebuts 5a fracció que van ser abonats dies enrere...

    He rebut notificació per pagar rebuts 5a fracció que van ser abonats dies enrere...
    Resulta també curiós que allò que era factible pagar d'un sol cop, després hagués de passar a haver-se de pagar en dos fraccions, després trimestralment i ara 6 fraccions anuals per poder fer front a una càrrega impositiva desmesurada a canvi d'uns serveis pobres quan no inexistents.
    Deixeu d'escanyar-nos, per favor i de molestar-nos amb notificacions sobre deutes satsifets. Adjunto rebuts presentats ahir i comprobants de pagaments de data anterior.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Benvolgut/da,


    Us recomanem que contacteu amb l'organisme responsable a través de la seva seu electrònica per fer-los arribar la vostra queixa.


    El que comenteu fa referència a un àmbit que no és de la nostra competència.


    Atentament,

    Consorci AOC

  17. Que les Administracions Públiques tinguin un plaç de resposta

    No pot ser que una Intància o reclamació, la 1a feta el 30 de gener i una 2a el 24 de maig, totes dies per la Seu Electrònica al Consell Comarcal de la Selva, facin la resolució el 20 d'agost, després d'haver demanat cita i haver-me hagut de desplazar fins a Santa Coloma de Farners el 13 d'agost.
    Mentrestant, el procediment ha anat a embargament.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Benvolgut/da, 

    L'AOC no té competència en el temps de resposta per part dels organismes. Us recomanem que contacteu amb l'organisme amb el qual heu fet el tràmit per tal d'informar sobre la vostra queixa dels terminis de resposta.


    Atentament,

    Consorci AOC 

  18. Queja sobre la falta de una "linea vida" en la playa de poble nou a la altura del Paseo de Europa junto al puesto de los socorristas.La rel

    Instalacion de una "LINEA VIDA " EN LA PLAYA DEL POBLE NOU.Segun reclamacion presentada en n/ ayuntamiento la Sra. Nuria Abuelo Diaz
    me contesta diciendo que ya se han instalado todas las "LINEAS VIDA"¿ Es decir que los ciudadanos que usamos esta parte de playa no tenemos derecho a ella?Si la pedimos es por la necesidad de una ayuda para poder entrar y sobre todo salir debido su escalon tan enorme que existe.Los años anteriores la han puesto ¿porque este año no? Hemos de desplazarnos 300 metros para poder tenerla, que es la mas proxima que han puesto, casi en…

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Apreciado/a,


    Le recomendamos que contacte con el ayuntamiento responsable a través de su sede electrónica para hacerles llegar su queja.


    Lo que comenta hace referencia a un ámbito que no es de nuestra competencia.


    Atentamente,


    Consorci AOC

  19. APORTAR CERTIFICADO PAGO TASAS

    Estoy tratando de aportar el certificado pero no sé cómo hacerlo. Pincho en APORTAR DOCUMENTACIÓN pero no me dice cómo hacerlo

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Apreciado/a,


    Le recomendamos que contacte con el organismo responsable a través de su sede electrónica para hacerles llegar su consulta y le informen como hacerles llegar la documentación requerida.


    Lo que comenta hace referencia a un ámbito que no es de nuestra competencia.


    Atentamente,


    Consorci AOC

  20. Explicación de los pasos siguientes o del flujo de trabajo

    Para los legos, nos iría muy bien que quede claro qué es lo siguiente que hemos de hacer. Esperar a recibir otra notificación, entregar la documentación en papel en los juzgados, aceptar la respuesta de la otra parte porque estamos conformes...
    Si hemos presentado un juicio verbal, una vez hemos cargado la solicitud, que nos recuerde que hemos de ir a los juzgados (y a dónde exactamente) para entregar la documanetación en papel (Agenda 2023??), luego que nos diga que ha sido entregada y que debemos esperar a la siguiente notificación...
    Si hemos recibido una notificación de respuesta, que nos…

    3 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Apreciado/a,


    El contenido de la notificación, cuando se practica, la documentación requerida o a presentar, los tiempos de gestión, etc.. es responsabilidad de cada organismo notificador. Desde la AOC solo proveemos los medios, en este caso el sistema de notificaciones, para que los organismos puedan practicarlos.


    Le recomendamos que contacte con el organismo que le ha notificado a través de su sede electrónica para hacerles llegar su sugerencia.


    Atentamente,


    Consorci AOC

← Anterior 1 3 4 5 11 12
  • No veus la teva idea?

Notificacions electròniques (e-NOTUM)

Categories

Feedback i Base de Coneixement