Notificacions electròniques (e-NOTUM)
Teniu una idea o suggeriment sobre com millorar el servei de notificacions (e-NOTUM) que l’Administració Oberta de Catalunya (AOC) ofereix a través del vostre ens? Compartiu-ho aquí o voteu* el que altres han proposat. Gràcies per participar!
* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots
134 resultats trobats
-
Perfecte
Un mitjà de comunicació ràpid i eficaç
1 votBenvolgut/da,
Moltes gràcies pels seus comentaris.
Atentament,
Consorci AOC
-
1 vot
Benvolgut/da,
Atentament,
Consorci AOC
-
1 vot
Moltes gràcies pels vostres comentaris.
-
1 vot
Benvolgut/da,
Atentament,
Consorci AOC
-
1 vot
Apreciado/a Sr./Sra,
Muchas gracias por sus comentarios.
Saludos,
Consorci AOC
-
fer-lo fàcil .
Fes la prova amb una persona de 65 anys que no en saps res d'ofimàtica, sinó arriba en 3 minuts el que vol saber està malament i punt. Es el mètode d 'Apple no hi ha instruccions tot es dominat per la intuïció. L'errada es mira-se el melic. Si un fa el mateix laberint cada dia a final es fàcil i pensar que tothom o por fer. Gracies
1 votMoltes gràcies pel vostre suggeriment.
-
1 vot
Muchas gracias por su comentario!
-
Instancia
Voldria saber com es pot coneixer l'estat d'una instancia feta presencialment, a traves de la Seu electónica. He entrat a la meva carpeta amb DNIe i no he trobat com veure les meves instàncies.
Algú em pot informar? Gràcies.1 vot -
1 vot
Benvolgut,da,
Es tanca aquesta proposta en no haver rebut la informació sol·licitada.
Gràcies
Consorci AOC
-
segueix molt be el servei
estic content amb la evolucio del servei. oot ser una mica mes de rapidesa
1 votBenvolgut Sr.
Gràcies per la seva aportació.
Salutacions,
Consorci AOC
-
Nombre de vots per obtenir resposta de l'AOC
No han de fer falta 10 o més vots per obtenir resposta de l'AOC. Qualsevol suggeriment que denoti una fortor de delicte comés per alguna Administració heu de traslladar-la d'ofici al Jutjat de guàrdia que correspongui.
És una mesura més (la dels 10 vots) per evitar pronunciar-vos sobre els continuus despropòsits de l'Administració pel que fa a la gestió de la cosa pública. Quan no flagrants delictes. Per exemple:
Ajuntaments explotant els cinemòtres amb marges d'error de 3Km/h quan l'Ordre 155/2020 i l'anterior estableixen que amb postrerioritat a verificació periòdica, el marge a aplicar és de 5Km/h .
Aquest fet…5 vots -
1 vot
-
No tinc res a afegir
Per mi el Síndic és un servei essencial per la ciutadania. Gràcies per la vostre tasca.
Salutacions.
1 votBenvolgut/da Sr./Sra,
Salutacions,
Consorci AOC -
1 vot
-
1 vot
Benvolgut/da Sr./Sra,
Salutacions,
Consorci AOC -
1 vot
Benvolgut Sr./Sra,
Salutacions,
Consorci AOC -
Notificació denegat el permís
Crec que seria interessant posses el motiu. Suposo que es per falta de documentació però en la notificació S2021006518 no hi consta res.
Per solventar-ho ens desplaçarem a l´oficina, pel que el tràmit electrònic no ens ha estat útil.1 votBenvolgut Sr./Sra,
Gràcies per la seva aportació. E contingut de la notificació és responsabilitat de cada ens. Des de l’AOC només proveïm les eines, en aquest cas el sistema de notificacions, per a què els ens les practiquin.
Salutacions,
Consorci AOC -
Formes notificacions i identificacions
Trobem molt encertades tant el rebre alhora la notificació per correu electrònic i pel número de mòbil, així com el poder-se identificar tant via NIF + codis com per idCat...
1 votBenvolgut Sr./Sra,
Gràcies per la vostra aportació.
Salutacions,
Consorci AOC -
1 vot
Benvolgut Sr./Sra,
Gràcies pel seu comentari.
Salutacions,
Consorci AOC -
1 vot
Benvolgut Sr./Sra,