e-NOTUM: Visualització de notificacions realitzades restringida per usuari/rol
Benvolgut/Benvolguda,
Gràcies per la vostra proposta de millora. El passat 16 de setembre la vam incorporar al nou portal d’empleat públic, donat que creiem que serà de gran utilitat per a tots els usuaris del servei.
Cordialment,
Consorci AOC
-
comentat per anònim
Si es restringeix a usuari, si per infinitat de casuístiques, ha d'accedir-hi una altra persona (baixa, vacances, repartiment de tasques...), com se solventaria?
-
comentat per Nicolau Mateu
Des del nostres organisme necessitaríem poder assignar permisos a cada treballador/a per tal de que aquest només visualitzi les comunicacions que emet i no totes les del organisme, i evitar així accés a dades sensibles.
Això dels permisos ja ho realitzen d’altres aplicacions del EACAT.Gràcies,
-
comentat per Carme Duran
Quan entro a E-Notum em trobo amb més de 2000 notificacions practicades per la meva organització a través d'aquest servei. És feixuc trobar les que he practicat jo, a banda de que l'aplicació no avisa de cap canvi d'estat de la tramitació (dipositada, visualitzada, acceptada... etc). Ho has d'anar mirant cada dia, si no és que es penja, que és el més habitual.
La incoherencia és que no tinc permisos per accedir a expedients que no siguin de la meva área, i en canvi puc accedir a TOTES les notificacions de la meva organització, siguin o no siguin de la meva área.
També utilitzo el servei de tramitador d'anuncis al BOP de la Diputació, i aquest servei, a banda de funcionar molt bé, avisa del canvi d'estat del document que hi has penjat (signat, publicat, etc) i només veig el que he penjat o publicat jo com a tramitador, que és el que m'interessa. -
comentat per Montse Mulet
Restricció de visualització únicament a les notificacions realitzades per persona o rol.