Saltar al contingut

Administració Pública

Treballeu a l’Administració i teniu un suggeriment sobre com millorar algun dels serveis de l’AOC? Compartiu-ho aquí o voteu (*) el que altres han proposat. Gràcies per participar!

* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots

Per a oferir-vos un millor servei envieu les propostes amb el vostre correu electrònic corporatiu

  • Hot idees
  • Top idees
  • Nou idees
  • El meu Feedback

15 resultats trobats

  1. Seu-e: Més opcions de personalització

    • Més flexibilitat a l'hora de crear nous menús, enllaços, capses, etc.
    • Creació de pàgines noves (com feia la versió 1.0)
    18 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    A nivell del portal de transparència durant els darrers mesos ja hem aplicat millores que flexibilitzen la informació, com ara la possibilitat d'ítems propis, la possibilitat d'indicar a certs ítems que No són d'aplicació per a l'ens, o la possibilitat de vincular-hi informació automàtica sobre dades obertes.

    També estem avançant en models de visualització més lleugera, i pràctica de cara a la ciutadania.

    Respecte a la seu-e en els propers mesos avançarem en millores funcionals per a fer més òptima la informació que es mostra a la ciutadania. Mantenim però estat "sota revisió", i en el moment en que iniciem els treballs realitzarem una actualització de l'estat.

    Atentament;

    Consorci AOC

  2. Impressió certificada pàgines web

    Opció d'impressió d'una pàgina que estem consultant, per tal de certificar a petició de l'usuari que una informació estava publicada en un moment concret. Aquesta impressió certificada és una manera d'habilitar un major retiment de comptes per part del ciutadà, que pot demostrar que en cert moment es va publicar una informació, reclamar o simplement controlar l'actuació de l'administració. Substitueix a una mera captura de pantalla que no tindria cap integritat, ni permetria identificar el productor (administració).

    Un exemple el podeu trobar a la seu electrònica de l'Ajuntament de Terrassa. La impressió certificada s'hauria d'aplicar tant a la seu electrònica…

    5 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  3. Afegir un camp de text a l'indicador "Resolucions administratives i judicials rellevants"

    Creiem que seria molt interessant afegir un camp de text a l'indicador "Resolucions administratives i judicials relllevants" per poder introduir un breu extracte del document. Amb aquesta millora, el ciutadà podria fer-se una idea del què tracta aquella resolució judicial i tan sols en el cas que estigui interessat en aprofundir en l'assumpte hauria de clicar el link per accedir al document complert. D'aquesta manera, la cerca d'aquesta informació per part de la ciutadania seria molt més àgil i ràpida.

    5 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  4. Generar informes comparatius de la gestió econòmica d'un Ajuntament amb altres Ajuntaments similars que es puguin seleccionar

    Generar informes comparatius de la gestió econòmica d'un Ajuntament amb altres Ajuntaments similars que es puguin seleccionar

    Per exemple:
    - amb municipis de la mateixa comarca
    - amb municipis de la mateixa franja de població
    - amb la mitjana de Catalunya

    4 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  5. Afegir ítem PARTICIPACIÓ com categoria destacada a transparència

    Quan tindrem els ítems de PARTICIPACIÓ a la web com a "Categoria pare" als ítems com ja ho són: "Gestió econòmica" o "Acció de govern i normativa"?

    3 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  6. Tornar l'opció visualització prévia de la publicació en les convocatories de personal

    En la versió anterior, abans de publicar en una convocatòria, deixaves com a esborrany i podia fer una visualització prèvia. Amb la nova versió aquesta visualització s'ha eliminat. Seria de gran ajuda si la tornessin a posar.

    2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  7. Eliminar l'espai dels enllaços a final de pàgina

    Tant a la pàgina inicial com a les pàgines finals de qualsevol ítem, apareix cap al final, tot just abans del peu, la possibilitat de fer visibles tres enllaços a: indicadors de transparència, dades obertes i atenció ciutadana.
    Si no es vol fer visible cap d'aquests enllaços, l'espai que ocupen apareix igualment i estèticament no queda massa bé.
    És possible fer que si no se'n visualitza cap, elimini aquest espai?

    2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  8. Poder invertir l'ordre quan es mostra contingut manual i automàtic

    En el cas dels ítems automàtics, si s'activa que es vegin conjuntament amb el contingut manual, no es pot invertir l'ordre (veure primer el que s'ha entrat manualment i tot seguit el contingut automàtic)

    2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    Benvolguda;

    Primerament, moltes gràcies per ajudar-nos a millorar el servei.
    Indicar-li que durant el proper 2024 avançarem en un redisseny global de   portal (tecnologia + usabilitat), on esperem poder dotar de major flexibilitat les plantilles de portal que s'ofereixen, i per tant, també valoraríem aquesta opció per així dotar-los de major grau de personalització.


    Atentament;

    Consorci AOC

  9. Opció any en publicar dades de les retribucions.

    Faltaria afegir l'apartat "any" en aquest ítem a l'apartat registre (dades manualment).

    ANY
    CONCESSIÓ

    NIF de l'empresa

    NOM de l'empresa

    GRUP PROFESSIONAL DEL PERSONAL ADSCRIT

    RÈGIM DE DEDICACIÓ

    TASQUES - DENOMINACIÓ DEL LLOC
    RETRIBUCIONS ANUALS

    Sense l'opció d'any, no té gaire sentit que publiquem les dades de les retribucions.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  10. Crear la categoria "Premis, beques i ajuts" a l'apartat "Seu electrònica/Tràmits i gestions/"

    Suggerieixo crear la categoria "Premis, beques i ajuts" a l'apartat "Seu electrònica/Tràmits i gestions/". Crec que seria molt útil per a moltes administracions i entitats de cara a ubicar correctament i endreçar millor moltes gestions vinculades a aqeusta necessitat. Gràcies per endavant.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  11. Ítem Relació d'obsequis als alts càrrecs: que es pugui seleccionar on apunta el llistat de "rebut per"

    Bon dia, en l'ítem "Relació d'obsequis als alts càrrecs" dins d'afegir registre hi ha un camp anomenat "rebut per" en què es pot fer una selecció de persones que han rebut un obsequi, pel que hem vist apunta a l'ítem de càrrecs electes.
    Podríeu fer que també aparegués la relació del personal directiu?.
    A l'ítem "d'Alts càrrecs personal directiu i càrrecs eventuals" apareixen tots, potser la llista desplegable pot nodrir-se d'aquest ítem?

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  12. Permetre reordanar els fitxers adjunts, dins de l'ítem, en la part backend, fent un drag and drop.

    Permetre reordanar els fitxers adjunts, dins de l'ítem, en la part backend, fent un drag and drop.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  13. Proposta d'un model de Plataforma de Transparència

    Per l'entrada de dades..

    Una entrada de dades, per cada ítem, que fos limitada per camps . Hi hauria camps obligatoris que tothom hauria d'informar obligatòriament (creats i decidits per AOC). N'hi hauria d'altres d'opcionals suggerits i creats per l'AOC i d'altres opcionals que podrien crear els mateixos Ajuntaments, que ampliarien informació del que es penja, que es podrien mostrar o ocultar a criteri dels administradors de la plataforma de transparència de l'Ajuntament. D'aquesta manera tothom tindria una interficie persdonalitzada amb la informació que vulgués alimentar i publicar.

    A l'hora de publicar...
    Es podrien oferir diverses opcions:

    • Oferir un model…

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  14. Eliminar "Govern Obert" de "Govern obert i transparència"

    Al nostre ajuntament (i crec que també passa amb d'altres) disposem del portal de transparència de l'AOC però no només. Parlem de Govern Obert i incloem el portal de participació, el de dades obertes, el de seguiment del PAM, els pressupostos oberts...
    Però quan accedim al portal de l'AOC apareix com a titol no només la paraula transparència sinó que hi afegeix Govern Obert.

    Es podria modificar el títol i deixar-ho senzillament en transparència o portal de transparència?

    Crec que d'aquesta manera identifiquem el portal que vincula els ítems de la llei de transparència i deixem el concepte Govern Obert…

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  15. Poder paginar els apartats del portal de Transparència o fer submenús per facilitar la navegació

    Seria interessant poder paginar els apartats del portal de Transparència o fer algun tipus de submenú en cas que hi hagi molta informació per tal de facilitar la recerca al ciutadà. I perquè algunes pàgines que tinguin molta informació no quedin tan llargues. Per exemple, a acords de Junta de Govern alguns ajuntaments tenen Juntes de Govern setmanalment per la qual cosa aquest apartat es fa molt i molt llarg.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Què tan important és això per a tu?

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)
  • No veus la teva idea?

Feedback i Base de Coneixement