Millorar el rendiment de la plataforma
Millora de la rapidesa
Treballem constantment en la millora del rendiment tot i que es poden donar errors puntuals.
Arribat el cas, us recomanem que us adreceu al Centre d’atenció a l’usuari – CAU: https://www.aoc.cat/suport/
-
comentat per anònim
És molt difícil treballar amb la plataforma, sobretot per part de les empreses licitadores que tenen molts problemes a l'hora d'accedir a notificacions i presentar documentació. Això comporta un fluxe continu de trucades que hem d'atendre des de les administracions, quan la gestió de la plataforma no és nostra ni sabem quina sol·lució donar-lis a les empreses que ens consulten.
Aquesta mala gestió de la plataforma està comportant un colapse en la tramitació dels nostres expedients. -
comentat per anònim
Un altre missatge de benvinguda:
"S'ha produït un error inesperat en la darrera operació. Seleccioneu el document a la llista de pendents corresponent i torneu a intentar l'operació.
Per a més informació podeu consultar el portal de suport des d’on podreu contactar amb nosaltres en cas de no trobar la solució."Ja m'espero a la tarda :(
-
comentat per anònim
Rendiment mega lent i falla moltes vegades.
Es perden trameses un cop surt el següent avís:
"Ja hem rebut el vostre fitxer AppletJNLP signat. Ara el sistema completerá el vostre tràmit...."
Apa, tornar a repetir la feina, i quan veus que et queden 100 trameses a fer... :( -
comentat per Marta Munuera Bermejo
El rendiment és molt baix i lent i això està provocant un mal funcionament de la nostra adminsitació ja que depen molt dels vostres serveis com passa amb totes les altres adminsitacions. No podeu vendre els vostres serveis i animar a la gent a utilitzar-los i després no donar un rendiment que permeti treballar amb normalitat. A més, el més greu, es que està afectant a les tramitacions i a la ciutadania.
-
comentat per Antoni Civit Rey
És molt empipador que se't pengi el portal quan estàs introduint la informació de factures al formulari de justificació del Pla de Barris. M'acaba de passar.
Ara he de revisar si he d'introduir de nou la factura o ha quedat registrada correctament. En fi, una feina farragosa i mecànica que no es pot acabar de fer en condicions.
Reviseu-ho, sisplau.
Gràcies. -
comentat per Olga
Fa un parell de dies que no es pot accedir, no podem enviar res!
És una mica desesperant... -
comentat per Anna V Segarra
El rendiment de la plataforma es molt lent i de vegades no es pot accedir. Si com es veu tot ho hem de tramitar a traves de la plataforma caldria millorar.la
-
comentat per Margarita Pascual Godoy
És una plataforma molt lenta i poc actualitzada
-
comentat per anònim
Darrerament és molt lent d'entrar i també d'obtenir les dades sol.licitades.
-
comentat per Imma
A part de ser molt lent, falla molt sovint. Així és impossible de treballar.
-
comentat per anònim
És molt lent, molt, molt, molt, lent!
-
comentat per anònim
va molt molt lent
-
comentat per anònim
Es molt lent .
-
comentat per anònim
L'e-tram va molt a poc a poc
-
comentat per anònim
Es molt lent per treballar amb ell. Les cerques es fan eternes.