Saltar al contingut

Administració Pública

Treballeu a l’Administració i teniu un suggeriment sobre com millorar algun dels serveis de l’AOC? Compartiu-ho aquí o voteu (*) el que altres han proposat. Gràcies per participar!

* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots

Per a oferir-vos un millor servei envieu les propostes amb el vostre correu electrònic corporatiu

  • Hot idees
  • Top idees
  • Nou idees
  • El meu Feedback

170 resultats trobats

  1. 40 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  2. 9 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  3. històric de moviments del padró

    Seria interessant que es tingués accés a l'històric de moviments del padró.

    Moltes gràcies

    6 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  4. Mostar en lloc visible el telèfon

    Estaria bé afegir un telèfon de contacte o enllaç en els missatges d'error ja que t'indica que et posis en contacte amb AOC i facilitaria tenir-ho a mà.

    4 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Gràcies per la vostra proposta. Els missatges d'error apunten al Portal de Suport d'EACAT on trobareu les faq's per autorresoldre els dubtes i incidències. En cas de no trobar resposta, des del Portal de Suport podreu contactar amb el nostre CAU a través de diferents canals.

  5. Afegir consulta dictamen sobre adaptacions de temps i mitjans materials per a la realització de proves selectives

    Afegir consulta dictamen sobre adaptacions de temps i mitjans materials per a la realització de proves selectives

    4 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  6. Volem que funcioni l'aplicatiu cada dia no dos dies a la setmana

    L'aplicatiu ha de funcionar tots els dies i a totes hores, a part quan funciona va molt lent per canviar de pantalla

    3 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  7. Bon dia n0 es un suggeriment mes aviat es una queixa no potser que l'aplicatiu no funcioni be en tota una setmana

    Bon dia n0 es un suggeriment mes aviat es una queixa no potser que l'aplicatiu no funcioni be en tota una setmana

    3 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Bona tarda,
    Gràcies per la vostra aportació i dispenseu les molèsties per incidències del servei. Si teniu qualsevol incidència amb l’eina, us atendrem a través del nostre portal de Suport (suport.aoc.cat).
    Gràcies i salutacions.

  8. Lentitud del sistema

    És una odissea solsament obrir un tràmit... la meva feina es basa en el fet que aquesta platadorma funciona mínimament bé. Desesperat!

    3 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  9. 1. Va molt lent 2. Trameses que es perden en el 'limbo'. 3 Avui 2/7/2019 no és el dia i haig de fer 100 trameses.

    Donar-li una volta més en aquesta plataforma. No és gens ràpida ni àgil, i l'Administració ha de ser precisament el contrari.
    No parlem de les 'trameses genèriques' i els errors que aquest tràmit genera.
    Salutacions

    3 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  10. CONNEXIÓ

    Tenim el problema que triga molt a conectar-se. És problema de l'ordinador o del proveïdor d'internet o vostre?
    Gràcies
    Ajuntament de Cabrils

    3 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  11. Simplement, que funcioni i no doni errors de factura rebutjada.

    Des de fa un temps, despres de generar amb el programa e-fact la factura per pujarla a la vostra bustia mitjancant https://efact.eacat.cat/bustia/?emisorId=7 "enviament de factures" sempre me la rebutja. Diu que el format es incorrecte.

    3 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  12. Augmentar capacitat fitxers adjunts

    Agumentar capacitat fitxers adjunts tramesa genèrica

    Actualment, el màxim de 5Mb per fitxer i límit global de 10mMb és insuficient. Et limita molt a l'hora d'adjuntar els documents.

    Hauria de ser una capacitat superior, i no val augmentar-lo fins a 15Mb.

    2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Benvolgut/da Sr./Sra,

    Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:

    • Web: suport.aoc.cat i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
    • Telèfon:
      • 900 90 50 90 (gratuït)
      • (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
      • Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.

    Gràcies i salutacions,

    Consorci AOC

  13. Inroducció de contrasenyes

    Hem tingut problemes perquè els licitadors poden introduir contrasenyes fins i tot després de l'obertura de les pliques. Crec que el sistema hauria d`'impedir-ho des de les 00.00 del mateix dia o, si no, 1 hora abans de l'obertura.

    2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  14. Indiqueu el nom del permis que falta, per poder asignar-lo

    Tramesa del conveni o encàrrec de gestió

    En resum
    Tramesa del conveni o encàrrec de gestió.

    Tramesa del conveni o encàrrec de gestió

    ( sense permís )

    No teniu disponible aquest tràmit.

    Veure documentació

    2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  15. 2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  16. Sistema de alertas en EACAT

    Se debería hacer un sistema de alertas para poder recibir la información al día y poder reaccionar como a tiempo a los requerimientos de las convocatorias. Es un desastre el intercambio de información.

    2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    El sistema d'avisos d'EACAT existeix fa alguns anys. Si us plau, si teniu dubtes podeu consultar el contingut del nostre portal de suport: Avisos dels assentments d'EACAT 

    Si teniu dubtes al respecte, , si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:

    ● Web: www.aoc.cat/Suport i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).

    ● Telèfon:

    ◦ 900 90 50 90 (gratuït)

    ◦ (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)

    ◦ Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.

    Gràcies i salutacions,

    Consorci AOC

  17. S'hauria de poder accedir i treballar a la plataforma des de qualsevol nevegador

    No pot ser que hi hagi tràmits que funcionin des d'un navegador i d'altres que hagis de buscar un altre navegador. Tampoc és normal que la plataforma EACAT funcioni des de diversos navegadors que no són els mateixos que els de la plataforma de la Diputació eMunicipal. Estaria bé tenir unitat.

    2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  18. incidècies

    quan s'obra una petició per incidència aniria bé que es pugués triar entre rebre trucada o missatge per solucionar-ho.

    2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  19. Molts dies no es pot entrar ni treballar a l'EACAT, en concret amb la presnetació de sol·licituds d'Acollida

    Hi ha constants problemes per poder treballar amb la plataforma EACAT, quant tens temps per entrar sol·licituds d'Acollida a Catalunya, aleshores no funciona, no baixa els documents, o et permet escriure la sol·licitud, i a l'enviar surt Error, es paralitza, etc i així constantment. És molt difícil treballar bé així, promou fer errades...

    2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  20. Millorar la velocitat.... és urgent!!

    Millorar la velocitat.... és urgent!!

    2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

← Anterior 1 3 4 5 8 9
  • No veus la teva idea?

Feedback i Base de Coneixement