Administració Pública
* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots
Per a oferir-vos un millor servei envieu les propostes amb el vostre correu electrònic corporatiu
170 resultats trobats
-
Millorar el rendiment de la plataforma
Millora de la rapidesa
40 votsTreballem constantment en la millora del rendiment tot i que es poden donar errors puntuals.
Arribat el cas, us recomanem que us adreceu al Centre d’atenció a l’usuari – CAU: https://www.aoc.cat/suport/
-
9 vots
-
històric de moviments del padró
Seria interessant que es tingués accés a l'històric de moviments del padró.
Moltes gràcies
6 votsLes dades de l'històric de Padró estan disponibles fa força anys al catàleg de dades de Via Oberta. Us suggerim que consulteu el Portal de suport de Via Oberta saber les dades disponibles i com sol·licitar-ne l'accés.
Atentament,
Consorci AOC
-
Mostar en lloc visible el telèfon
Estaria bé afegir un telèfon de contacte o enllaç en els missatges d'error ja que t'indica que et posis en contacte amb AOC i facilitaria tenir-ho a mà.
4 votsGràcies per la vostra proposta. Els missatges d'error apunten al Portal de Suport d'EACAT on trobareu les faq's per autorresoldre els dubtes i incidències. En cas de no trobar resposta, des del Portal de Suport podreu contactar amb el nostre CAU a través de diferents canals.
-
Afegir consulta dictamen sobre adaptacions de temps i mitjans materials per a la realització de proves selectives
Afegir consulta dictamen sobre adaptacions de temps i mitjans materials per a la realització de proves selectives
4 vots -
Volem que funcioni l'aplicatiu cada dia no dos dies a la setmana
L'aplicatiu ha de funcionar tots els dies i a totes hores, a part quan funciona va molt lent per canviar de pantalla
3 votsGràcies per la vostra aportació i dispenseu les molèsties per incidències del servei. Si teniu dificultats d’accés, us atendrem a través del nostre portal de Suport (suport.aoc.cat).
-
Bon dia n0 es un suggeriment mes aviat es una queixa no potser que l'aplicatiu no funcioni be en tota una setmana
Bon dia n0 es un suggeriment mes aviat es una queixa no potser que l'aplicatiu no funcioni be en tota una setmana
3 votsBona tarda,
Gràcies per la vostra aportació i dispenseu les molèsties per incidències del servei. Si teniu qualsevol incidència amb l’eina, us atendrem a través del nostre portal de Suport (suport.aoc.cat).
Gràcies i salutacions. -
Lentitud del sistema
És una odissea solsament obrir un tràmit... la meva feina es basa en el fet que aquesta platadorma funciona mínimament bé. Desesperat!
3 votsGràcies per la vostra aportació i dispenseu les molèsties per incidències del servei. Per qüestions relatives a dubtes o dificultats d’accés, podeu adreçar-vos al portal de Suport (suport.aoc.cat). Salutacions.
-
1. Va molt lent 2. Trameses que es perden en el 'limbo'. 3 Avui 2/7/2019 no és el dia i haig de fer 100 trameses.
Donar-li una volta més en aquesta plataforma. No és gens ràpida ni àgil, i l'Administració ha de ser precisament el contrari.
No parlem de les 'trameses genèriques' i els errors que aquest tràmit genera.
Salutacions3 votsGràcies per la vostra aportació i dispenseu les molèsties per incidències del servei. Si teniu dificultats d’accés, us atendrem a través del nostre portal de Suport (suport.aoc.cat).
-
CONNEXIÓ
Tenim el problema que triga molt a conectar-se. És problema de l'ordinador o del proveïdor d'internet o vostre?
Gràcies
Ajuntament de Cabrils3 votsGràcies per la vostra aportació i dispenseu les molèsties per incidències del servei. Si teniu dificultats d’accés, us atendrem a través del nostre Centre d’Atenció a l’Usuari (suport.aoc.cat).
-
Simplement, que funcioni i no doni errors de factura rebutjada.
Des de fa un temps, despres de generar amb el programa e-fact la factura per pujarla a la vostra bustia mitjancant https://efact.eacat.cat/bustia/?emisorId=7 "enviament de factures" sempre me la rebutja. Diu que el format es incorrecte.
3 votsSi teniu qualsevol incidència amb l’eina, us atendrem a través del nostre Centre d’Atenció a l’Usuari (suport.aoc.cat).
-
Augmentar capacitat fitxers adjunts
Agumentar capacitat fitxers adjunts tramesa genèrica
Actualment, el màxim de 5Mb per fitxer i límit global de 10mMb és insuficient. Et limita molt a l'hora d'adjuntar els documents.
Hauria de ser una capacitat superior, i no val augmentar-lo fins a 15Mb.
2 votsBenvolgut/da Sr./Sra,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:
- Web: suport.aoc.cat i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
- Telèfon:
- 900 90 50 90 (gratuït)
- (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
- Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
-
Inroducció de contrasenyes
Hem tingut problemes perquè els licitadors poden introduir contrasenyes fins i tot després de l'obertura de les pliques. Crec que el sistema hauria d`'impedir-ho des de les 00.00 del mateix dia o, si no, 1 hora abans de l'obertura.
2 votsSi us plau, contacteu amb el nostre CAU per assegurar-vos que esteu fent correctament la gestió de la licitació electrònica.
-
Indiqueu el nom del permis que falta, per poder asignar-lo
Tramesa del conveni o encàrrec de gestió
En resum
Tramesa del conveni o encàrrec de gestió.Tramesa del conveni o encàrrec de gestió
( sense permís )
No teniu disponible aquest tràmit.
Veure documentació
2 votsEn l'error se us indica que us manca el permís del servei "Tramesa del conveni o encàrrec de gestió" , només amb això el gestor d'usuaris ja pot assignar-vos el permís corresponents. Per qualsevol dubte poseu-vos en contacte amb el nostre Centre d'Atenció a l'Usuari mitjançant els diferents canals que trobareu indicats al nostre web.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
-
2 vots
Teniu informació sobre les incidències dels serveis de l'AOC a https://www.aoc.cat/estatserveis/. Per qualsevol dubte o incidència si us plau, contacteu amb el nostre CAU a través dels diferents canals que trobareu indicats al nostre web.
Atentament,
Consorci AOC
-
Sistema de alertas en EACAT
Se debería hacer un sistema de alertas para poder recibir la información al día y poder reaccionar como a tiempo a los requerimientos de las convocatorias. Es un desastre el intercambio de información.
2 votsEl sistema d'avisos d'EACAT existeix fa alguns anys. Si us plau, si teniu dubtes podeu consultar el contingut del nostre portal de suport: Avisos dels assentments d'EACAT
Si teniu dubtes al respecte, , si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:
● Web: www.aoc.cat/Suport i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
● Telèfon:
◦ 900 90 50 90 (gratuït)
◦ (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
◦ Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
-
S'hauria de poder accedir i treballar a la plataforma des de qualsevol nevegador
No pot ser que hi hagi tràmits que funcionin des d'un navegador i d'altres que hagis de buscar un altre navegador. Tampoc és normal que la plataforma EACAT funcioni des de diversos navegadors que no són els mateixos que els de la plataforma de la Diputació eMunicipal. Estaria bé tenir unitat.
2 votsLa plataforma EACAT és accessible des dels navegadors més habituals. Si teniu detectada alguna incidència al respecte, si us plau, contacteu amb el nostre Centre d'Atenció a l'Usuari a través dels diferents canals que trobareu indicats al nostre web.
Pel que fa a la web emunicipal, indicar-vos que no és competència de l'AOC, haurieu d'adreçar-vos a la Diputació.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
-
incidècies
quan s'obra una petició per incidència aniria bé que es pugués triar entre rebre trucada o missatge per solucionar-ho.
2 votsBenvolguda,
Et pots adreçar al nostre suport pel sistema que t’estimis millor. Si vas a la web de l’AOC i cliques a “Contacte” veuràs el nostre formulari i els telèfons d’atenció.
Atentament,
AOC
-
Molts dies no es pot entrar ni treballar a l'EACAT, en concret amb la presnetació de sol·licituds d'Acollida
Hi ha constants problemes per poder treballar amb la plataforma EACAT, quant tens temps per entrar sol·licituds d'Acollida a Catalunya, aleshores no funciona, no baixa els documents, o et permet escriure la sol·licitud, i a l'enviar surt Error, es paralitza, etc i així constantment. És molt difícil treballar bé així, promou fer errades...
2 votsGràcies per la vostra aportació i dispenseu les molèsties per incidències del servei. Si teniu dificultats d’accés, us atendrem a través del nostre portal de Suport (suport.aoc.cat). Salutacions.
-
Millorar la velocitat.... és urgent!!
Millorar la velocitat.... és urgent!!
2 votsGràcies per la vostra aportació. Si teniu qualsevol incidència amb l’eina, us atendrem a través del nostre Centre d’Atenció a l’Usuari (suport.aoc.cat).
- No veus la teva idea?