Administració Pública
* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots
Per a oferir-vos un millor servei envieu les propostes amb el vostre correu electrònic corporatiu
170 resultats trobats
-
Cal afegir la secretaria dels Serveis Territorials Catalunya Central
Dins dels destinataris, la secretaria dels Serveis Territorials Catalunya Central (STCC) no hi és. De passada podeu revisar la resta de destinataris dels STCC, si en faltés algun o hagués canviat de càrrec.
Us informo que properament canviaran el director dels STCC.1 votAquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. El canal d’entrada d’incidències o peticions dels serveis del Consorci AOC és el nostre Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU), amb el que pot contactar mitjançant els diferents canals que trobareu indicats al nostre web.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
-
Descàrrega de tota la informació relativa a l'expedient (evidències)
Bon dia,
Si us plau, ens estem trobant, des de l'entrada de la nova PSCP 2.0, que quan es descarreguen les evidències per l'apartat "Informació relativa a l'expedient" (sense incloure addicionalment els documents de les publicacions) només descarreguen arxius amb formats xml. i json., però no es visualitza el justificant en PDF.
D'altra banda comentar, que també al perfil com a licitadors només es pot visualitzar un PDF ordinari, quan abans sí que constava signat electrònicament.
D'això en teniu previsió una millora per poder incorporar en el zip de descàrrega els tres formats d'arxiu (xml, json i pdf)? Actualment ens…1 votBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin si es tracta d'una incidència, ja que la plataforma de la PSCP accepta el fitxer .pdf com a format.
Atentament,
Consorci AOC
-
Que es puguin treure remeses dels expedients que en teoria ja no admeten nova informació
Que es puguin treure remeses dels expedients que en teoria ja no admeten nova informació, és a dir, que vagis al lloc on t'informa d'un tràmit (com SOC, Programa Enfeina't 2019) i que puguis treure una nova remesa si els hi has de tornar a enviar informació sobre aquell tràmit que en teoria ja ha passat
1 votBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin el motiu pel qual vostè no ho pot fer i les seves companyes sí.
Atentament,
Consorci AOC
-
Accès a la plataforma amb problemes molt sovint
Em trobo molts dies que no puc entrar a l'EACAT, surt un missatge d'error i diu pàgina no segura i no entra.
1 votBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin la vostra incidència.
Atentament,
Consorci AOC
-
Publicar i tramitar la licitació de concessions demanials (parades de mercat)
Voldríem publicar i tramitar la licitació de concessions demanials (parades de mercat) a través de plataforma electrònica, donat que les empreses tenen obligació de relacionar-se amb l’Administració electrònicament. Anteriorment es podia fer a través d'Altra legislació sectorial. Podríeu activar de nou aquesta opció?
1 votBenvolgut/da,
Veiem que la cap de servei de la PSCP us ha donat resposta en la petició de suport del Centre d'Atenció a l'Usuari:
A la PSCP 2 no s’ha inclòs cap especialitat quan se selecciona com a normativa aplicable una diferent de la LCSP, amb excepció de l’aixecament de les validacions. D’aquesta manera per fer qualsevol publicació, independentment de la normativa aplicable seleccionada, haureu d’emplenar els mateixos camps i desplegables en tots els casos i posar les especificacions a través de l'apartat observacions.
Si teniu més dubtes sobre la resposta, podeu respondre en la petició. Si voleu fer una nova proposta de millora, si us plau, creeu una nova idea.
Atentament,
Consorci AOC
-
Millorar la cerca de l'oficina de registre de destí, va molt lent
La plataforma va molt lenta. La cerca de l'oficina de registre no funciona be i costa trobar el que necessites. A vegades ,
jo indico el numero d'oficina de destí però l'aplicació no la reconeix.
Quan s'obre el desplegable costa molt de trobar el que necessito.1 votBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin la vostra incidència.
Atentament,
Consorci AOC
-
Millorar el SIR - Sistema de Interconexió de Registres
Millorar el SIR, doncs molt sovint al acceptar SIR's apareix una franja vermella a la part superior, amb un error, això genera acumulació de feina i a vegades duplicitat, per què, tot i que reporta error, algunes vegades es genera assentament al s@rcat. També, ara fa uns dies, que no funciona la cerca per SIR i tampoc els botons per avançar pagina.
Genera molta impotència estar obrint tiquets de suport i que tot segueixi igual.
Gràcies1 votBenvolguda,
Lamentem el vostre malestar respecte el funcionament de SIR; els errors que descriviu són incidències del servei i el canal per reportar-les és el Centre d'Atenció a l'Usuari, ja que el present canal millorem.aoc.cat és per tractar suggeriments de millora a nivell funcional.
Per tractar les incidències que reporteu, si us plau, adreceu-vos a https://suport-altresserveis.aoc.cat/hc/ca/requests/new i es revisarà per part de l'equip tècnic de SIR 2.0.
Atentament,
Consorci AOC
-
Declaració responsable per actuacions menors en el DPH. Dieu que es pot descarregar el formularia "Tramita", i això no existeix.
Poseu-ho que s'entengui on s'ha de premer per descarregar formulari, ja que Tramita no existeix.
1 votBenvolgut/da,
En aquest cas, si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin el perquè no podeu tramitar.
Atentament,
Consorci AOC
-
Mal funcionament TCATP
Bon dia, el certificat TCATP no em funciona a l'ordinador de centre on ho he instal·lat. Em demana una clau CryoptoAPI que no sé d'on treure. Algú em pot ajudar?
1 votBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin la vostra incidència.
Atentament,
Consorci AOC
-
Fer coincidir els ens públics a qui fer la Tramesa genèrica des d'EACAT i des d'ERES
No totes les entitats amb les que es pot enviar (i rebre) una Tramesa genèrica des de dins de l'EACAT accepten l'opció d'enviar-los una Tramesa genèrica des del gestor d'expedients ERES 2.0
Per exemple, una entitat com Barcelona d'Infraestructures Municipals SA (BIMSA) pot enviar-nos trameses genèriques, però des de dins de l'ERES 2.0 ens diu que no accepta trametre documentació perquè no es considera un ens públic. Així que hem de fer-los una notificació, finalment.
Caldria homogeneïtzar aquests dos llistats d'ens amb qui fer tramitació interadministrativa dins Catalunya.
Hauria de tenir el mateix valor bidireccionalment.
Moltes gràcies!
1 votBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin la vostra casuística des del departament tècnic.
Atentament,
Consorci AOC
-
No puc descarregar T-CAT
Ningú m'ha dit quina contrasenya posar, GICAR, antigua TCAT, ATRI, diu el correu que només jo la sé. Docns no, ho sento, tinc temps fins diumenge per activar-la, però no podré. Grácies, espero que el termini es faci més ample.
1 votBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin la vostra incidència.
Atentament,
Consorci AOC
-
QUE EL DEPARTAMENT DE Suport AOC, es connecti amb l'ordinador de l'usuari per resodre l'incidencia:
No em funciona la T CAT. El servei AOC es va conectar al meu ordinador i no va poder arreglar-lo. Ho va enviar al departament superior el qual de tant en tant m'envia un missatge demanant que faci x i enviï captura pantalla. No soc informatic i no se fer el que em demana. Li demano que es conecti al meu ordinador i no em respon, torna a demanar-me que provi x . Porto setmanes sense poder signar facturas i permisos. Estic desesperat. Referencia nº 76989
1 votBenvolgut Sr./Sra,
Veiem que en la petició indicada ja s'ha acordat un contacte telefònic on es podrà fer una connexió al vostre ordinador. Per qualsevol qüestió, si us plau, indiqueu-ho a través de la petició de suport. Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC
Salutacions,
Consorci AOC
-
Mostar en lloc visible el telèfon
Estaria bé afegir un telèfon de contacte o enllaç en els missatges d'error ja que t'indica que et posis en contacte amb AOC i facilitaria tenir-ho a mà.
4 votsGràcies per la vostra proposta. Els missatges d'error apunten al Portal de Suport d'EACAT on trobareu les faq's per autorresoldre els dubtes i incidències. En cas de no trobar resposta, des del Portal de Suport podreu contactar amb el nostre CAU a través de diferents canals.
-
F5 per actualitzar la pàgina de tràmits, un cop hem marcat un d'ells com a "tractat".
Que, un cop hem marcat un tràmit com a "tractat", que la marca no desaparegui en prémer F5.
Si volem que NO desaparegui, cal tancar la sessió i tornar a entrar en l'EACAT. Entenc que la pàgina no s'actualitza bé.
1 votBenvolgut/da Sr./Sra,
El canal d’entrada d’incidències dels serveis del Consorci AOC és el nostre Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU), recomanem que contacti mitjançant els diferents canals que trobareu indicats al nostre web per tal que sigui revisat.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
-
Incompatibilitats Microsoft Edge i E-Valisa
Treballo normalment amb Microsoft Edge i quan entro a l'E-Valisa em surt l'error de que el meu navegador no està suportat i que utilitzi Chrome o Edge.... Però JA ESTIC A EDGE!!
El problema és que Tot i que estigui navegant amb Edge la cerca la fa amb Explorer.
La vostra resposta és que utilitzi un altre navegador... en fi... això ja ho se, però no és lògic pensar que hem eliminat Explorer de les nostre vides i es recomana Edge. No tenim cap altre problema amb cap més aplicatiu, per tant suggereixo intentar solucionar aquesta incompatibilitat per poder treballar…1 votBon dia, aquest és un espai de propostes de millora dels serveis que presta l'AOC. El que ens comenteu és una incidència del servei e-Valisa. Si us plau, contacteu amb el nostre Centre d'Atenció a l'Usuari per comunicar la incidència.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
-
1 vot
Benvolgut/da Sr./Sra,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:
- Web: suport.aoc.cat i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
- Telèfon:
- 900 90 50 90 (gratuït)
- (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
- Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
-
Centres concertats
Bon dia,
Seria possible plantejar que els centres concertats puguin tenir valisa?
1 votEl requisit indispensable per poder accedir a e-Valisa és que la persona que hi vulgui accedir sigui usuari del Directori Corporatiu de la Generalitat, GICAR. Per qualsevol dubte al respecte podeu consultar el nostre portal de suport.
-
Accés a visualitzar e-valises confidencials
Els visualitzadors d'un correu confidencial haurien de poder veure l'e-valisa enviada. Perquè si són visualitzadors és per alguna cosa. No són col·laboradors sinó visualitzadors que algú ha posat a l'e-valisa expressament perquè puguin veure-la. Gràcies.
1 votBenvolgut/da Sr./Sra,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Entenem que el que plantegeu és un mal funcionament del servei. Si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:
- Web: suport.aoc.cat i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
- Telèfon:
- 900 90 50 90 (gratuït)
- (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
- Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
-
Augmentar capacitat fitxers adjunts
Agumentar capacitat fitxers adjunts tramesa genèrica
Actualment, el màxim de 5Mb per fitxer i límit global de 10mMb és insuficient. Et limita molt a l'hora d'adjuntar els documents.
Hauria de ser una capacitat superior, i no val augmentar-lo fins a 15Mb.
2 votsBenvolgut/da Sr./Sra,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:
- Web: suport.aoc.cat i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
- Telèfon:
- 900 90 50 90 (gratuït)
- (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
- Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
-
Millorar la manera d'omplir les plantilles a la tramitació presencial de Representa
Actualment, en tramitació presencial al Representa, s'han d'imprimir les plantilles dels documents, omplir-les a mà i signar, i després penjar la còpia autèntica al Representa.
Per facilitar la feina i fer-la més ràpida, es podria fer que o el pdf fossin tipus formulari i poder emplenar-los amb l'ordinador i només imprimir per a que sigui signat per l'interessat, o bé que ens deixi introduir les dades al Representa i hi hagi una icona per a generar el document que ha de signar l'interessat.
Estalviaria molt de temps a l'administrat i a l'administració.
Gràcies1 votBenvolgutda Sra,
Gràcies per la seva aportació. Passem la vostra idea a suport perquè la tinguin en compte,
Salutacions,
Consorci AOC
- No veus la teva idea?