EACAT: Límit per pujar fitxers
Des de l'Ajuntament ens trobem amb molts problemes per pujar fitxers a la plataforma EACAT donat que els límits (pes de l'arxiu) són força baixos (2 MB en notificacions, 5 MB en tramesses, etc..). A la pràctica molts documents escanejats a baixa resolució i amb el segell de còpia autèntica superen aquestes mides d'arxiu. Us sol·licitem l'ampliació d'aquests límits. Gràcies per endavant.
Podeu consultar els límits actuals de la plataforma EACAT a la següent FAQ: https://www.aoc.cat/knowledge-base/quin-pes-poden-tenir-els-annexos-de-la-finestreta-de-registre/idservei/eacat/
Igualment, s’està mirant la possibilitat d’ampliar aquests límits o potenciar l’ús del codi segur de verificació.
-
comentat per francesc Martínez Vilaseca
Dàcord no es pot obrir els documents sense desplaçarse a l'ajuntament.
Es pot enviar per correu certificat!!! -
comentat per Marta Munuera Bermejo
Ens sumem a aquesta reinvindicació des de l'Ajuntament de Terrassa. No pot ser que un enviament de SIR puguis enviar fins a 15 Mb i cada document pot arribar a 10 i en la tramesa genèrica sigui un màxim de 10 Mb i cada document no pugui superar els 5 Mb.
Pensem que de vegades s'han de fer arribar documents de la ciutadania que aporten per a presentar a altres adminsitracions i s'ha de fer còpia autèntica. El servei COPIA dona la possibilitat de fer-ho a 100 dpi però tot i així hi ha documents que arriben al límit de 5Mb. A més, en les normes tècniques de copiat i digitalització a les ENI es posa com a condicions 200 dpi. No pot ser que hi hagi la possibilitat de fer-ho a 100 perquè llavors no compleix els requeriments.
Si volem donar un servei de qualitat a la ciutadania i tenir documentació de qualitat, els límits s'han de pujar i invertir en la escalabilitat del sistema i les infraestructures.
Si no és així estarem donant un mal servei a la ciutadania, estarem fent documents incorrectes legalment que no compleixen les normes i en la implantació de l'adminsitració electrònica estarem donant la impressió als nostres usuaris i usuàries que això no funciona i es més farragós que en el món en paper.
Gràcies -
comentat per anònim
El que podeu fer és que si el tràmit et fa baixar un pdf en el qual heu d'adjuntar el documents, omplir el pdf, adjuntar-hi la documentació que ens permeti el pdf, signar, guardar el pdf i tancar-lo. Després podeu anar a Tràmits - Finestreta de registre i enviar el pdf + la resta de documentació que pel seu pes no heu pogut adjuntar anteriorment.