Que pogueu fer una atenció més personalitzada
La idea de fer una instància com a mitjà de comunicació sembla bona, però en el meu cas només m'ha portat que dificultats i problemes. I cada vegada que provo de trucar em dieu que fassi una instància, i no sé com s'accedeix a les respostes de la mateixa i no tinc la oportunitat de explicar-me bé i la comunicació acaba supeditada a la vostre interpretació i quan demano que se'm aclareixin els dubtes em torneu a demanar que demani una altre instància i tornem a començar.
D'aquesta manera la atenció d'aquesta Institució acaba sent unilateral i supeditada sempre a la vostre interpretació. I jo com a ciutadana acabo sent víctima del meu desconeixement i de les vostres metodologies. De manera que el que podria ser una institució al servei del ciutadà, ha acabat sent una tramapa. La meva pregunta és: A part de cobra uns sous totalment desproporcionats (excessivament elevats), hi ha alguna persona que fassi alguna cosa pel bé de la població?
Jo volia parlar amb l'arquitecte municipal, i enlloc d'això em veu fer sol·licitar un document (que jo no sé que és) que vaig sol·licitar perquè vosaltres m'ho veu indicar i jo vaig confiar en el que em deieu. No em veu informar de que tenia un cost i a sobre no hi tinc accés. (Perquè no sé com s'accedeix a les respostes que doneu a les instàncies).