Saltar al contingut

Tràmits municipals (e-TRAM)

Teniu una idea o suggeriment sobre com millorar el servei digital de tramitació municipal (e-TRAM) que l’Administració Oberta de Catalunya (AOC) ofereix a través del vostre ens? Compartiu-ho aquí o voteu* el que altres han proposat. Gràcies per participar!

* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots

  • Hot idees
  • Top idees
  • Nou idees
  • El meu Feedback

194 resultats trobats

  1. No es contempla l'opció CIF

    El camp DNI/NIF no contempla l'opció CIF , necessària per fer tràmits de Comunitats de Propietaris (aquest codi comença per una lletra seguida de 8 digits numerics).

    15 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  2. 10 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    En relació amb la solució de tramitació e-TRAM, quan una persona envia un tràmit (com ara una instància), la solució obté un número de registre (data i hora) de l'organisme on es realitza la tramitació, així com tota la documentació adjunta al tràmit, incloent-hi el formulari enviat amb les evidències de la signatura. Així, es crea una entrada al registre amb la data, hora i tota la documentació presentada, d'acord amb els criteris establerts per la llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

     

    Si es tramita i posteriorment es detecta algun error que cal corregir (com ara afegir nova documentació o modificar la documentació presentada), l'única opció és realitzar un segon tràmit d'esmena (per exemple, mitjançant una instància genèrica si no hi ha un tràmit específic). En aquest cas, cal especificar les modificacions, així com el número de registre d'origen o l'expedient, si es disposa d'aquesta…

  3. Facilitar exemples d'instàncies redactades

    Potser es podrien oferir exemples de instàncies, ja redactades, per facilitar la redacció als ciutadans que no estan acostumats a fer-ho.

    8 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  4. Configurar bé la seguretat de la web

    Les dades dels ciutadans no estàn protegides, arreglin la seguretat de la web

    8 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  5. hauria de guardar dades d'altres expedients,

    hauria de guardar dades d'altres expedients,

    7 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  6. Num. d'usuari per poder tramitar més d'una instància

    Asignar nº d´usuari per no tenir que estar introduint totes les dades cada vegada que es fa una instància. A vegades s´han de fer 2 o 3 instàncies seguides.

    7 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  7. Poder signar documents amb l'idCAT mòbil

    Poder signar documents amb l'idCAT mòbil

    6 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Benvolgut/da, 

    L'idCAT Mòbil és un sistema d'identificació basat en l'enviament de codis d'un sol ús mitjançant SMS. Aquest sistema us permet identificar-vos a internet de forma segura, ara bé, si voleu signar documents PDF, cal tenir en compte que sense un certificat digital no es pot signar electrònicament un document. 

  8. Email incorrectament invàlid

    Els correus electronics acabats en .INFO o altres extensions amb més de 3 lletres també son vàlids. El vostre formulari no permet posar-los !

    6 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  9. Cal que hi hagi accés a qui i com reclamar en cas no resposta a Instàncies

    Canal de Reclamación a un órgano superior para inacción administrativa y falta de respuestas a Instancias

    5 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  10. que tingués xat per resoldre dubtes

    que tingués xat per resoldre dubtes

    5 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  11. que la puguesim tenir com una app al movil.

    que la puguesim tenir com una app al movil.

    5 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  12. 5 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  13. Arreglad "motivo de la solicitud"

    cuando introduzco los datos de la solicitud, en el desplegable de "motivo de la solicitud" no aparece ninguna opción seleccionable, y no me deja seguir con el trámite. Vaya servicio al ciudadano más pésimo.

    5 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  14. Quan es demana adjuntar un document signat, afegir informació sobre com fer aquesta signatura

    Que es pugui informar d com firmar amb el word per evitar imprimir i escanejar documentacio

    4 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  15. Poder determinar si la sol·licitud és urgent

    Que es pugui determinar si la instància enviada és de caracter urgent, molt urgent, o de caràcter ordinari

    4 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  16. Podria millorar rapidesa si no calgués omplir totes les dades de l'interessat o representant sempre que es fa una aportació de documentació

    Podria millorar rapidesa si no calgués omplir totes les dades de l'interessat i del representant sempre que es fa una aportació de documentació per a un expedient o tràmit ja iniciat anteriorment.

    3 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  17. CONTROL SI ES RESPONEN LES INSTÀNCIES

    Tingueu constància si l´ajuntament contesta les instàncies. En el meu cas després de 5 instàncies o més no ha contestat cap, per tant es fa un mal ús d´aquest servei amb les despeses que representa i tingueu la potestat de sancionar

    3 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  18. Informar dels requisits informàtics prèviament

    Estaria bé que abans de començar els tràmits s'informés d'una manera clara dels requisits informàtics necessaris per a la tramitació telemàtica.

    3 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  19. PDF instància genèrica

    Podríeu fer la instància genèrica en PDF per poder-la descarregar, siusplau? Gràcies

    3 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  20. Impossible posar DNI perquè l'objectiu és obtenir DNI!

    Hola, intento demanar un volant d'empadronament per sol.licitar primera​ expedició DNI d'un menor i el formulari de l'ajuntament em demana... el número del DNI del menor, cosa evidentment impossible

    3 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

← Anterior 1 3 4 5 9 10
  • No veus la teva idea?

Tràmits municipals (e-TRAM)

Categories

Feedback i Base de Coneixement