Saltar al contingut

Tràmits municipals (e-TRAM)

Teniu una idea o suggeriment sobre com millorar el servei digital de tramitació municipal (e-TRAM) que l’Administració Oberta de Catalunya (AOC) ofereix a través del vostre ens? Compartiu-ho aquí o voteu* el que altres han proposat. Gràcies per participar!

* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots

  • Hot idees
  • Top idees
  • Nou idees
  • El meu Feedback

195 resultats trobats

  1. Falta añadir a los tramites temas maltrato animal y otros

    No existe la pestaña animales para denunciar maltrato

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Apreciado/a,

    El maltrato animal no es un asunto que se gestione a nivel municipal. Entendemos que se debería de poner en contacto con la policía, específicamente con los Mossos d'Esquadra o llamando al 112 para presentar una denuncia.

    Atentamente,

    Consorci AOC

  2. Trámites online no funcionan si la página se traduce a castellano o inglés

    La gran cantidad de trámites online no funcionan si la página se traduce a castellano o inglés. Dado que se traducen por Google, ciertos códigos cambian y no se cargan los trámites (instancia, empadronamiento, etc,) correctamente. Y luego da error.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  3. agregar vínculo al tramite más visible

    agregar vínculo al tramite (emisón del volante de empadronamiento) más visible

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  4. Que es pugui descarregar el formulari d'instancia desde la web quan es requereixi.

    Que es pugui descarregar el formulari d'instancia desde la web quan es requereixi.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  5. M'ha traduit al castellà una instància feta en catalàM'ha traduit al castellà una isntància feta en català, sense opció a poder-me negar ni

    M'ha traduit al castellà una instància feta en català, sense opció a poder-me negar ni poder-ho canviar de nou abans d'enviar

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Benvolgut/da, 

    La plataforma d'e-TRAM té un únic idioma, que és el català. Ara bé, dona l'opció de traduir la pàgina web al castellà o altres idiomes de manera visual, és a dir, realment no s'està traduint la instància genèrica, sinó que simula la traducció de l'idioma escollit. Si descarregueu el rebut de la vostra instància, aquest ha de constar en català. 

    Atentament,

    Consorci AOC

  6. Podria millorar rapidesa si no calgués omplir totes les dades de l'interessat o representant sempre que es fa una aportació de documentació

    Podria millorar rapidesa si no calgués omplir totes les dades de l'interessat i del representant sempre que es fa una aportació de documentació per a un expedient o tràmit ja iniciat anteriorment.

    3 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  7. Cal que hi hagi accés a qui i com reclamar en cas no resposta a Instàncies

    Canal de Reclamación a un órgano superior para inacción administrativa y falta de respuestas a Instancias

    5 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  8. EN MI CASO ME FUE COMPLICADO ACCEDER AL AREA CORRESOINDIENTE DE LA WEB DIGITAL

    HACER LOS CAMBIOS PARA ACCESO MAS GENÉRICO NO TAN TÉCNICO. PERO REPITO UNA VEZ ME LO ACLARARON DE FORMA PRESENCIAL FUE FÁCIL

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  9. Notificació en paper

    La notificació en paper de la instància genèrica, té un cost de 15€. Revisar import, per si és abusiu.
    Atentament, Dolors.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  10. réclamation

    suite à mon @, vous m'avez demandé de porter ma réclamation sur votre site pour amende abusive et c'est impossible je viens de passer plus d'une heure sans résultats....Belle communication , si vous pouvez améliorer cela ce serait très humain?

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Chère Madame, c'est un lieu de propositions pour améliorer les services d'administration numérique que le Consorci Administració Oberta de Catalunya fournit à toutes les administrations publiques. Mais, malheureusement, le service que vous indiquez n'est pas de la responsabilité du Consorci Administració Oberta de Catalunya. Veuillez porter plainte auprès de l'organisme qui a prononcé l'amende abusive.

  11. Modificar apartat de Breu Descripció al fer instància.

    Al fer el tràmit d'Instància Genèrica ens trobem que a l'apartat de Breu Descripció molt sovint l'utilitzen per descriure quina és la petició quedant a més un títol extremadament llarg. Crec seria millor que aquest apartat s'anomenés "Títol" i tingués uns caràcters acotats que no permitiís allargar-se massa ja que no és aquesta la seva finalitat. Moltes gràcies.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  12. Que ho tingueu tot en cata

    El procés de registre, tot i tenir el sistema operatiu i el navegador web en català, mostra parts en altres idiomes. Per posar la suggerència per exemple diu "Drop or click to upload files" i per a registrar-se un altre tant.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  13. Instàncies massa genèriques

    No es pot triar departament a qui es vol enviar la instància, per tant mai es pot dirigir a una instància superior de la mateixa institució, i tot queda "a casa" de portes cap endins del departament que l'ha rebut

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  14. DEJAR de perseguir

    No perseguir a los medios de comunicación y radios ciudadanas por ordenes políticas, no tolerable para ayuntamientos democráticos

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  15. que se respondan a las instancia realizadas

    que se respondan a las instancia realizadas

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Apreciado/a Sr./Sra,
    Este es un espacio de propuestas de mejora de los servicios de administración digital que presta la AOC. Desde el servicio se facilitan herramientas para que el organismo pueda dar respuesta al ciudadano por medios electrónicos, pero el tiempo de respuesta que pasa desde el registro de entrada no es alcanzable desde el servicio, sino desde el organismo que os ha de dar respuesta. Os emplazamos a que contactéis y/o presentéis queja ante el organismo, que tiene unos plazos legales para dar respuesta.
    Saludos cordiales,
    Consorci AOC

  16. NO PONGAIS PROVISIONALES PARA RECAPTAR IMPUESTOS PORQUE SI PAGAMOS K LUEGO NOS LO DEVOVAIS ES MAS DIFUICIL ASI K PONED LA LISTA VERDADERAB

    NO PONGAIA LISTA PROVISIONAL PARA RECAPTAR IMPUESTOS DE CO2 PUES A MI ME QUEREIS COBRAR UN COCHE QUE ME FUE ROBADO EN EL 2008 Y ESTA DADO DE BAJA Y TODO CON ESO QUEREIS COBRARLO MIRA BIEN LOS VEHICULOS QUE ESTAN DADOS DE BAJA POR UN MOTIVO O OTRO NO PONGAIS LISTAS PROVISIONALES SI LISTAS ACTUALIZADAS SOLO QUEREIS COBRAR K VERGUENZA DE POLITICOS

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  17. després de 8 instàncies, no teniu ni la dignitat de fer un truc ni una explicació res de res

    després de 8 instàncies, no teniu ni la dignitat de fer un truc ni una explicació res de res

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Benvolgut Sr./Sra,
    El contingut de la notificació i quan es practica és responsabilitat de cada ens. Des de l’AOC només proveïm les eines, en aquest cas el sistema de notificacions, per a què els ens les practiquin.
    Salutacions,
    Consorci AOC

  18. LA meva sugerència es que donin resposta a les queixes. No serveix de res dir que tenen un servei que no donen.

    Estic esperant resposta a una queixa presentada arran d'un robatori sofert dins una instal.lació municipal degut a la negativa de l'ajuntament a poder accedir a les taquilles o a un lloc adhient per canviar-se de roiba,

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Benvolgut Sr./Sra,
    Des del servei es faciliten eines per a l’ens perquè pugui donar resposta al ciutadà per mitjans electrònics, però el temps de resposta de l’ens que passa des del registre d’entrada no és abastable des del servei sinó des de l’ens que us ha de donar resposta. Us emplacem a que contacteu i/o us queixeu al vostre ens que té uns terminis legals per donar resposta.
    Salutacions cordials,
    Consorci AOC

  19. 1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Benvolgut Sr./Sra,
    Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. El contingut dels portals és responsabilitat de l’ens que n‘és titular, per tant, en el vostre cas, caldria que us dirigíssiu directament a ell, a través del formulari de “Suggeriments, queixes i millores” de la seva seu electrònica.
    Gràcies i salutacions,
    Consorci AOC

  20. Gestión automática de alarmas recordatorias , cuando por silencio administrativo no hay contestación pasando más de 1 año

    Gestión automática de alarmas recordatorias.
    Cuando por silencio administrativo no hay contestación pasando más de 1 año de las denuncias.
    Alarma trimestral automática.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

← Anterior 1 3 4 5 9 10
  • No veus la teva idea?

Tràmits municipals (e-TRAM)

Categories

Feedback i Base de Coneixement