Tràmits municipals (e-TRAM)
Teniu una idea o suggeriment sobre com millorar el servei digital de tramitació municipal (e-TRAM) que l’Administració Oberta de Catalunya (AOC) ofereix a través del vostre ens? Compartiu-ho aquí o voteu* el que altres han proposat. Gràcies per participar!
* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots
292 resultats trobats
-
las traducciones de las paginas al castellano no funcionan, esto es una verguenza siendo una adminitracion publica. y no va bien el traducto
No es normal que para mandar una instancia generica solo funcione desde "catalan" si pongo idioma castellano, a la q pincho ya da error la pagina ya que no va a ningun sitio.
1 votApreciado/a Sr./Sra.,
Nos consta que el envío de las instancias genéricas en castellano funciona con normalidad. Para revisar su caso, por favor, contacte con nuestro Centro de Atención al Usuario (CAU), mediante el formulario de soporte para que revisen su incidencia.
Gracias y saludos,
Consorci AOC
-
Ahir a la nit, ja no funcionava bé, no em permet omplir tots els camps a la instància, i per tant, no puc fer la gestió. Gràcies
Ahir a la nit ja no em deixava omplir tots els camps a la instància, i per tant, no puc fer la gestió de manera online. Concretament, no obre el menú provincia, i avui continua fent el mateix.
1 votBenvolgut/da Sr./Sra,
Si us plau proveu de nou a fer el tràmit. En cas que persisteixi la incidència, el canal d’entrada d’incidències dels serveis del Consorci AOC és el nostre Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU), amb el que pot contactar mitjançant els diferents canals que trobareu indicats al nostre web.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
-
El web per a tramitar denuncia de l'ACPD fa 4 dies que no funciona. Té un error la plana i i no carrega llistats (provincia)
El web per a tramitar denuncia de l'ACPD fa 4 dies que no funciona. Té un error la plana i i no carrega llistats (provincia)
1 votBenvolgut/da Sr./Sra,
En aquests moments veiem que el desplegable de Províncies es carrega correctament, si us plau proveu-ho de nou. Si continua l'error, el canal d’entrada d’incidències dels serveis del Consorci AOC és el nostre Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU), amb el que pot contactar mitjançant els diferents canals que trobareu indicats al nostre web.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
-
POR QUE NO SE PUEDE ENVIAR DIRECTAMENTE LA INSTANCIA GENERICA, 1 VEZ QUE SE HA REALIZADO O RELLENADO EL IMPRESO
PODER ENVIAR UNA INSTANCIA GENERICA 1 VEZ CUMPLIMENTADA
1 votApreciado/a,
Este es el espacio de propuestas de mejora de los servicios de administración digital que presta el Consorci AOC.
Para comunicar incidencias en los servicios puede contactar con nuestro Centro de Atención al Usuario a través de los diferentes canales que encontrará indicados en nuestra web.
Gracias y saludos,
Consorci AOC
-
No funciona la aplicació, us continua donant un ERROR 500 al enviar la solicitud.
No funciona la aplicació, us continua donant un ERROR 500 al enviar la solicitud. https://tramits.seu.cat/ABSIS/EAD/webspublicacion/eMiservicio/catala/Tramites/720094D70E8942D5911623561B1FE7EA.asp?codent=885
1 votBenvolgut/da Sr./Sra,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:
- Web: suport.aoc.cat i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
- Telèfon:
- 900 90 50 90 (gratuït)
- (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
- Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
-
És una vergonga el funcionament de les Instancies on line
Quan acabes amb tot el procès, surt el missatget d'error. Temps perdut... Truqueu als informàtics de l'1 d'octubre, que al menys, tenien coneixements de programació.... per`clar, quan la cosa ja toca el dia a dia de la ciutadania...
1 votBenvolgut/da Sr./Sra,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:
- Web: suport.aoc.cat i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
- Telèfon:
- 900 90 50 90 (gratuït)
- (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
- Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
-
Que, o canvieu el programa, o canvieu d'informàtics. És una vergonya
Quan acabes el tràmit, et surt el p**o missatge d'error
1 votBenvolgut/da Sr./Sra,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:
- Web: suport.aoc.cat i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
- Telèfon:
- 900 90 50 90 (gratuït)
- (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
- Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
-
la plataforma web per fer una instancia generica no funciona (dona un error) durant horaris de nit (a partir 23h).
Sembla que les solicituts de tramits com instancia genèrica no funcionan per la nit!! Es fa tot el tràmit i enviamt dona un error i provar mès tarda.
Com minim, s´hauria d´ indicar si hi ha hora en que la plataforma no funciona correctament.1 votBenvolgut/da Sr./Sra,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:
● Web: www.aoc.cat/suport i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
● Telèfon:
◦ 900 90 50 90 (gratuït)
◦ (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
◦ Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
-
Confirmació
Rebre un missatge de confirmació quan la persona responsable hagi rebut la demanda
1 votBenvolgut Sr,
Gràcies per la seva aportació. Paem la vostre petició a suport.
Salutacions,
Consorci AOC
-
Per tal de fer la presentació d'instàncies hi ha informació poc visual
Per tal de fer la presentació d'instàncies per internet es deriva a una pestanya de TRAMITAR que visualment figura molt aprop de VERSIO IMPRIMIBLE i genera confusió. Caldria separar bé els dos camps.
1 votBenvolgut/da Sr./Sra,
Gràcies per la seva aportació. Traslladem la seva petició a suport.
Salutacions,
Consorci AOC
-
Errors en "Nom de la via", "provincia" i "municipi" (chrome mac)
No he pogut finalitzar la instancia perqué els desplegable de "provincia" no em deixava seleccionar ni escriure
1 votBenvolgut/da Sr./Sra,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:
- Web: suport.aoc.cat i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
- Telèfon:
- 900 90 50 90 (gratuït)
- (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
- Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
-
Se cuelga y no puedo hacer instancia genérica, arreglarlo
Se cuelga continuamente y no puedo hacer instancia genérica, tengo un plazo de entrega para contestar requerimiento y no hay forma,
1 votApreciado/a Sr./Sra.,
Este es un espacio de propuestas de mejora de los servicios de administración digital que presta la AOC. Para cuestiones relativas a dudas o incidencias de los servicios, puede dirigirse a nuestro Centro de Ayuda:
Web: suport.aoc.cat y abrir una petición (opción en la parte superior derecha de la pantalla).
Teléfono:
900 90 50 90 (gratuito)
(+34) 93 272 25 01 (llamadas desde el exterior)
Horario de atención: todo el año, de lunes a viernes, de 8:00 a 19:00 horas excepto festivos.
Gracias y saludos,
AOC -
Millora del funcionament de l'apartat de instància genérica a la web.
Reparar l'error als desplegables de Municipi y Provincia. No funcionen be o no funcionen, i per tant no es pot completar l'enviament telemátic de la instancia.
1 votBenvolgut/da Sr./Sra,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:
Web: suport.aoc.cat i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
Telèfon:
900 90 50 90 (gratuït)
(+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC -
ABSOLUTAMENT DESACONSELLABLE EN CAS DE REPRESENTATNTS DE PERSONES JURIDIQUES. BARREGEN ELS EXPEDIENTS PRESENTATS PER UN REPRESENTANT
MALGRAT HAVER UTILITZAT CERTIFICATS DIGITALS DE REPRESENTANT DE ENTITATS AMB CIF DIFERENTS.
INTENTAT GESTIONAR EL PROBLEMA AMB L'AJUNTAMENT DE RIUDELLOTS DE LA SELVA, M'HAN ESBANDIT I DIT QUE SI VULL ALGUNA COSA PARLI AMB L'ENTITAT DE CERTIFICACIO O L'ADMINISTRACIO OBERTA DE CATALUNYA.,..
(a disposició per aclariments al 609084415)1 votBenvolgut/da Sr./Sra,
Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:
Web: suport.aoc.cat i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
Telèfon:
900 90 50 90 (gratuït)
(+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC -
la carpeta ciutadana no funciona o al menos a mi no me funciona
la carpeta ciutadana no funciona o almenos a mi no me funciona. La semana pasa hice una instancia general y no me aparece nada en la carpeta ciutadana.
1 votApreciado/a Sr./Sra.,
Este es un espacio de propuestas de mejora de los servicios de administración digital que presta la AOC. Para cuestiones relativas a dudas o incidencias de los servicios, puede dirigirse a nuestro Centro de Ayuda:
Web: suport.aoc.cat y abrir una petición (opción en la parte superior derecha de la pantalla).
Teléfono:
900 90 50 90 (gratuito)
(+34) 93 272 25 01 (llamadas desde el exterior)
Horario de atención: todo el año, de lunes a viernes, de 8:00 a 19:00 horas excepto festivos.
Gracias y saludos,
AOC -
No es pot fer queixa perquè no deuxa omplir el camp de província
No funciona el tema de queixes i suggeriments.
No deixa omplir el Camp de Tarragona1 votBenvolgut/da Sr./Sra,
Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:
Web: suport.aoc.cat i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
Telèfon:
900 90 50 90 (gratuït)
(+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC -
He tingut molts problemes per al reconeixement del certificat digital que tinc (de la FNMT)
He tingut molts problemes per al reconeixement del certificat digital que tinc (de la FNMT)
1 votBenvolgut/da, el servei e-TRAM, a través del sistema integrador de serveis d'identitat "VàlID" us permet identificar-vos amb tots els certificats qualificats. SI teniu algun problema per fer-ho amb un certificat concret, si us plau, contacteu amb el nostre Centre d'Atenció a l'Usuari a través delsdiferents canals que trobareu indicats al nostre web. Gràcies i salutacions, Consorci AOC
-
e-tram NO FUNCIONA
Porto dos dies intentant entrar una instància electrònica, i el sistema no funciona
500 - Internal server error.
There is a problem with the resource you are looking for, and it cannot be displayed.1 votBenvolgut/da Sr./Sra,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:
Web: suport.aoc.cat i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
Telèfon:
900 90 50 90 (gratuït)
(+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC -
no funciona la sede electronica per poder enviar la sol licitud per realitzar tramits
no funciona la sede eletronica per realitzar tramits
1 votApreciado/a Sr./Sra.,
Este es un espacio de propuestas de mejora de los servicios de administración digital que presta la AOC. Para cuestiones relativas a dudas o incidencias de los servicios, puede dirigirse a nuestro Centro de Ayuda:
Web: suport.aoc.cat y abrir una petición (opción en la parte superior derecha de la pantalla).
Teléfono:
900 90 50 90 (gratuito)
(+34) 93 272 25 01 (llamadas desde el exterior)
Horario de atención: todo el año, de lunes a viernes, de 8:00 a 19:00 horas excepto festivos.
Gracias y saludos,
AOC -
INSTANCIA GENERICA, FUNCIONA?? NO!!!!
ANIRIA BE QUE FUNCIONÉS EL SISTEMA, ESTIC INTENTANT PUJAR UNA INSTÀNCIA GENÈRICA EN REPRESENTACIÓ D'UNA EMPRESA PER L'AJUNTAMENT DE SANT JUST DES DE FA 2 DIES.
ESTIC IDENTIFICAT PER "CLAVE" i NO HI FORMA HUMANA DE FINALITZAR EL TRÀMIT.500 - Internal server error.
There is a problem with the resource you are looking for, and it cannot be displayed.AQUEST ERROR I JO JA SOM AMICS
1 votBenvolgut/da Sr./Sra,
Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:
Web: suport.aoc.cat i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
Telèfon:
900 90 50 90 (gratuït)
(+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
- No veus la teva idea?