Seu electrònica. Transparència. El Meu Espai
Teniu una idea o suggeriment sobre com millorar el servei de Seu electrònica i Transpàrencia que l’Administració Oberta de Catalunya (AOC) ofereix a través del vostre ens? Compartiu-ho aquí o voteu* el que altres han proposat. Gràcies per participar!
* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots
1 resultat trobat
-
Benvolguts/des, Vull expressar la meva disconformitat amb la supressió o desaparició de l’opció que permetia consultar quines administracio
Benvolguts/des,
Vull expressar la meva disconformitat amb la supressió o desaparició de l’opció que permetia consultar quines administracions públiques havien consultat les meves dades personals dins d’El Meu Espai/AOC.
Considero que aquesta funcionalitat és important per garantir la transparència, la traçabilitat, la rendició de comptes i la confiança de la ciutadania en l’Administració electrònica. També facilita l’exercici efectiu dels drets relacionats amb la protecció de dades personals, especialment el dret d’accés a la informació sobre el tractament de les meves dades i els destinataris o categories de destinataris.
Per aquest motiu, sol·licito que s’expliqui clarament el motiu pel qual aquesta…
1 votBenvolgut/da,
Li confirmem que no s'ha suprimit l'espai, sols s'ha modificat la ubicació en el portal. S'ha aplicat un nou estil a la pàgina i ara per veure-ho, cal entrar a Activitat i filtrar per dades consultades. Adjuntem captura.
Salutacions,
Consorci AOC
- No veus la teva idea?