Benvolguts/des, Vull expressar la meva disconformitat amb la supressió o desaparició de l’opció que permetia consultar quines administracio
Benvolguts/des,
Vull expressar la meva disconformitat amb la supressió o desaparició de l’opció que permetia consultar quines administracions públiques havien consultat les meves dades personals dins d’El Meu Espai/AOC.
Considero que aquesta funcionalitat és important per garantir la transparència, la traçabilitat, la rendició de comptes i la confiança de la ciutadania en l’Administració electrònica. També facilita l’exercici efectiu dels drets relacionats amb la protecció de dades personals, especialment el dret d’accés a la informació sobre el tractament de les meves dades i els destinataris o categories de destinataris.
Per aquest motiu, sol·licito que s’expliqui clarament el motiu pel qual aquesta opció ha estat retirada o ja no és accessible, si es tracta d’una incidència tècnica o d’un canvi permanent, i quina base normativa justifica aquesta decisió.
Igualment, demano que es restableixi aquesta funcionalitat o, com a mínim, que s’ofereixi una via fàcil, clara i accessible perquè la ciutadania pugui consultar quines administracions han accedit o consultat les seves dades personals.
Gràcies per la vostra atenció.
Atentament,