Donar més privacitat a les dades personals en els edictes i resolucions
Donar més protecció a les dades personals dins dels editctes i resolucions.
Un familiar meu, amb tota la seva il·lusió, m'ha fet arribar la 1ª proposta de resolució de les beques generals per a estudiants universitaris per tal que mirés si els meus fills hi constaven.
Quina sorpresa al veure que apareixen tots els alumnes becats amb nom i cognoms, quantia de la beca atorgada i classificats per Universitats.
Entenc que identificar l'estudiant afavorit amb el nom i els dos cognoms, en lloc del DNI o qualsevol altra dada més lleugera, vulnera totalment el dret a la privacitat en un tema que a ningú l'interessa si fulanito o sutanito li han atorgat tants o quants euros de beca, de matricula, excel·lència acadèmica, per motiu de residencia, etc etc.
Tindria que publicar-se de manera que no es pogués identificar l'estudiant pel nom i cognoms i la Universitat on està estudiant.
Entenc que els noms i cognoms

Benvolgut Sr./Sra,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. El contingut dels portals és responsabilitat de l’ens que n‘és titular, per tant, en el vostre cas, caldria que us dirigíssiu directament a ell, a través del formulari de “Suggeriments, queixes i millores” de la seva seu electrònica.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC