Seu electrònica. Transparència. El Meu Espai
Teniu una idea o suggeriment sobre com millorar el servei de Seu electrònica i Transpàrencia que l’Administració Oberta de Catalunya (AOC) ofereix a través del vostre ens? Compartiu-ho aquí o voteu* el que altres han proposat. Gràcies per participar!
* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots
168 resultats trobats
-
Garantir l'accés amb sistema operatiu linux
Problemes d'accés amb linux. L'administració digital ha d'estar disponible per tothom, no només pels que tinguin windows
7 votsSi us plau contacteu amb el nostre servei de Suport per comunicar la vostra incidència a l'hora de consultar edictes amb linux doncs no hauríeu de tenir problemes.
-
dona error 500 al intentar enviar instàncies generiques :( No funciona i no puc presentar telemàticament
Hola, dona error 500 al intentar enviar instàncies generiques :( No funciona i no puc presentar telemàticament els meus extractes del pagament del lloguer . Ho podrieu arreglar ,si us plau? Malauradament jo no disposo de temps per anar presencialment al Consell comarcal i depenc de l'accés via d'internet.
Moltes gràcies,
David
5 votsBon dia,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al portal de Suport (suport.aoc.cat) i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
Gràcies i salutacions,
-
Consultar instàncies
Voldria poder consultar les instàncies genèriques que he fet.
2 votsSi us plau, per consultes o incidències en els serveis que presta l'AOC, contacteu amb el nostre Centre d'Atenció a l'Usuari a través dels diferents canals que trobareu indicats al nostre web.
-
LListat més recents
Millorar el motor de busqueda en general però de forma ràpida que surtin llistats pels més recents. Des de fa uns dies surten pels més antics i has d'anar passant pàgines fins arribar als més recents
2 votsBenvolgut Sr./Sra,
Gràcies per la vostra aportació. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, podeu adreçar-vos al nostre Centre de Suport:
• Web: aoc.cat/suport i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
• Telèfon:
◦ 900 90 50 90 (gratuït)
◦ (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
◦ Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
Salutacions,
Consorci AOC -
Enlace para ciudadanos
Cómo ciudadana, estaría bien, un enlace específico para ciudadanos, sobre qué trámites o qué acciones se pueden realizar en vuestra página.
Da a confusión, que a través de un enlace de otra administración, te dirige a vuestro site, pero no permite comprender fácilmente, si el alta en el servicio, también lo puedes hacer como ciudadano o sí sólo es para entidades.2 votsNo existe alta al servicio "El meu espai", solo con identificarse ya podrá acceder a los diferentes apartados.
-
la seu electronica no funciona bien, casi nunca está operativa ( tramits i permissos)
La seu electronica no funciona bien.
no se pueden hacer tramits con el certificado electronico.
el acceso siempre esta bloqueado.
en mi caso, para solicitar permiso obras on line.
Ajunt. Santa Coloma Gnet.2 votsSr. / Sra.,
Este es un espacio de propuestas de mejora de los servicios de administración digital que presta la AOC. Para cuestiones relativas a dudas o incidencias de los servicios, puede dirigirse a nuestro Centro de Ayuda:
• Web: suport.aoc.cat
• Teléfono:
◦ 900 90 50 90 (gratuito)
◦ (+34) 93 272 25 01 (llamadas desde el exterior)
◦ Horario de atención: todo el año, de lunes a viernes, de 8:00 a 19:00 horas excepto festivos.
Gracias y saludos,
Consorci AOC -
2 vots
Benvolgut Sr./Sra,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:
• Web: suport.aoc.cat i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
• Telèfon:
◦ 900 90 50 90 (gratuït)
◦ (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
◦ Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC -
Trobar allò que es busca
He intentat buscar les ordenances municipals i no les he trobades enlloc. O estan molt amagades o no estan penjades
2 votsPer qüestions relatives a dubtes o consultes del servei, podeu adreçar-vos al portal de Suport (suport.aoc.cat).
-
disponen de seu electronica para añadir documentos?
hola,
me gustaria saber si disponen de firma digital para poder enviaros documentación.
gracias.2 votsBona tarda,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al portal de Suport (suport.aoc.cat) i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
Gràcies i salutacions.
-
Dubte
Bon dia
És possible que el document per descarregar de tots dos anuncis sigui el mateix ??
Llistat de notificacions de les resolucions de les prestacions per al pagament del lloguer de data 14 de juny de 2017
Prestacions i subvencions per al pagament del lloguer. Llistats de requeriment de data 14 de juny de 2017
2 votsAquesta consulta s’hauria d’adreçar al servei de suport atès que aquest espai està adreçat a suggeriments de millora dels serveis. Gràcies!
-
No funciona el DNIe
No funciona el certificat del DNI electrònic. La navegació i usabilitat és d'allò més incoherent i es fa molt difícil. Un servei pèssim.
2 votsAquest espai està pensat per suggerir millores. Aquests casos amb incidències s’han de tractar a través dels nostres canals de suport.
-
Departament d'Igualtat i feminisme / feminismes
Hola, no heu actualitzat el filtre d'Igualtat i Feminismes a la nova denominació (Igualtat i Feminisme) amb lo qual entenc que el cercador no filtra correctament les convocatòries d'aquest Departament
https://tauler.seu-e.cat/inici?idEns=1gràcies,
1 votBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin la vostra incidència.
Atentament,
Consorci AOC
-
Informació sobre tràmits que no es localitzen encara que tinguis el rebut
Quant un tràmit del que es té el rebut no es localitza podrieu donar alguna explicació! com a mínim que existeix, si no el que aconseguiu es que s'enviï el tràmit fins a 60 vegades per veure que efectivament el teniu, malgrat haver rebut un rebut, mai mes ben dit. Es molt demanar quelcom a l'administració, amb tot el que paguem entenc que tindriem de tenir uns millors serveis i mes quant es tracta de persones amb discapacitat, però malauradament es el que tenim
1 votBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin el motiu pel qual no localitzeu el tràmit a El meu espai tot i tenir el rebut d'aquest.
Atentament,
Consorci AOC
-
No puedo poner una queja,me salta a otra pantalla que ha un aue que poner contraseña y un rollo
Llamo está mañana al ayuntamiento de Piera para la recojida de una nevera vieja y me dicen que en mi urbanización no hay servicio para eso (tal cual),no me dan solución ninguna y me dicen que ponga una queja en la sede electrónica,quiero poner la queja y me salta a otra pantalla,que me da error el certificado,no me deja hacerme cuenta,es decir te marean para que te aburras y lo dejes estar
1 votApreciado/a
Por favor, contacte con el Centro de Atención al Usuario (CAU) para que revisen su certificado digital y el acceso a la sede electrónica.
Atentamente,
Consorci AOC
-
se le mande un correo electrónico de aviso y con el link de acceso directo.
mas agilidad y menos mensajes co el idcat
1 votApreciado/a
Por favor, contacte con el Centro de Atención al Usuario (CAU) para que revisen su incidencia.
Atentamente,
Consorci AOC
-
No me ha dejado hacer el trámite con mi Certificado Digital, de mi ordenador pero sí con la app "Clave" de mi móvil. Me salía un error.
Arreglar el error que sale, al seleccionar mi Certificado Digital y si hubiera un teléfono o email de asisténcia técnica, se agradecería múchísimo.
1 votApreciado/a
Por favor, contacte con el Centro de Atención al Usuario (CAU) para que revisen su incidencia.
Atentamente,
Consorci AOC
-
Estic intentant transmettre una instacia generica per l'ajuntament de Roses i no es pot fer.
He escrit una instancia generica per l'ajuntament de Roses i no he pogut transmetre. He probat par Google i per Firefox. Hem diuen que esperi i torni a fer-ho. He probat 4 cops, en català i en castella.
1 votBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin la vostra incidència.
Atentament,
Consorci AOC
-
Ja és el tercer cop que vull recuperar un tràmit fet i em diu "S'ha produit un error al recuperar el tràmit" Que pot passar??
Ja és el tercer cop que vull recuperar un tràmit fet i em diu "S'ha produit un error al recupetel tràmit" Que pot passar??
1 votBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin la vostra incidència.
Atentament,
Consorci AOC
-
Tramitacio renovació certificat digital
He fet la tramitació per renovar el certificat digital. He fet una prova i he rebut el sms PERO el titular del SMS figurava Springfield...
1 votBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin la vostra incidència.
Atentament,
Consorci AOC
-
En fer la consulta al meu tràmit el programa es penja i no em diu la situació actual
En tot moment s'ha de visualitzar l'estat del tràmit
1 votBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin la vostra incidència.
Atentament,
Consorci AOC
- No veus la teva idea?