Saltar al contingut

Seu electrònica. Transparència. El Meu Espai

Teniu una idea o suggeriment sobre com millorar el servei de Seu electrònica i Transpàrencia que l’Administració Oberta de Catalunya (AOC) ofereix a través del vostre ens? Compartiu-ho aquí o voteu* el que altres han proposat. Gràcies per participar!

* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots

  • Hot idees
  • Top idees
  • Nou idees
  • El meu Feedback

168 resultats trobats

  1. Garantir l'accés amb sistema operatiu linux

    Problemes d'accés amb linux. L'administració digital ha d'estar disponible per tothom, no només pels que tinguin windows

    7 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  2. dona error 500 al intentar enviar instàncies generiques :( No funciona i no puc presentar telemàticament

    Hola, dona error 500 al intentar enviar instàncies generiques :( No funciona i no puc presentar telemàticament els meus extractes del pagament del lloguer . Ho podrieu arreglar ,si us plau? Malauradament jo no disposo de temps per anar presencialment al Consell comarcal i depenc de l'accés via d'internet.

    Moltes gràcies,

    David

    5 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Bon dia,

    Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al portal de Suport (suport.aoc.cat) i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).

    Gràcies i salutacions,

  3. Consultar instàncies

    Voldria poder consultar les instàncies genèriques que he fet.

    2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  4. LListat més recents

    Millorar el motor de busqueda en general però de forma ràpida que surtin llistats pels més recents. Des de fa uns dies surten pels més antics i has d'anar passant pàgines fins arribar als més recents

    2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Benvolgut Sr./Sra,
    Gràcies per la vostra aportació. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, podeu adreçar-vos al nostre Centre de Suport:
    • Web: aoc.cat/suport i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
    • Telèfon:
    ◦ 900 90 50 90 (gratuït)
    ◦ (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
    ◦ Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
    Salutacions,
    Consorci AOC

  5. Enlace para ciudadanos

    Cómo ciudadana, estaría bien, un enlace específico para ciudadanos, sobre qué trámites o qué acciones se pueden realizar en vuestra página.
    Da a confusión, que a través de un enlace de otra administración, te dirige a vuestro site, pero no permite comprender fácilmente, si el alta en el servicio, también lo puedes hacer como ciudadano o sí sólo es para entidades.

    2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  6. la seu electronica no funciona bien, casi nunca está operativa ( tramits i permissos)

    La seu electronica no funciona bien.
    no se pueden hacer tramits con el certificado electronico.
    el acceso siempre esta bloqueado.
    en mi caso, para solicitar permiso obras on line.
    Ajunt. Santa Coloma Gnet.

    2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Sr. / Sra.,
    Este es un espacio de propuestas de mejora de los servicios de administración digital que presta la AOC. Para cuestiones relativas a dudas o incidencias de los servicios, puede dirigirse a nuestro Centro de Ayuda:
    • Web: suport.aoc.cat
    • Teléfono:
    ◦ 900 90 50 90 (gratuito)
    ◦ (+34) 93 272 25 01 (llamadas desde el exterior)
    ◦ Horario de atención: todo el año, de lunes a viernes, de 8:00 a 19:00 horas excepto festivos.
    Gracias y saludos,
    Consorci AOC

  7. 2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Benvolgut Sr./Sra,
    Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:
    • Web: suport.aoc.cat i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
    • Telèfon:
    ◦ 900 90 50 90 (gratuït)
    ◦ (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
    ◦ Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
    Gràcies i salutacions,
    Consorci AOC

  8. Trobar allò que es busca

    He intentat buscar les ordenances municipals i no les he trobades enlloc. O estan molt amagades o no estan penjades

    2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  9. disponen de seu electronica para añadir documentos?

    hola,
    me gustaria saber si disponen de firma digital para poder enviaros documentación.
    gracias.

    2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

    Bona tarda,

    Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al portal de Suport (suport.aoc.cat) i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).

    Gràcies i salutacions.

  10. Dubte

    Bon dia

    És possible que el document per descarregar de tots dos anuncis sigui el mateix ??

    • Llistat de notificacions de les resolucions de les prestacions per al pagament del lloguer de data 14 de juny de 2017

    • Prestacions i subvencions per al pagament del lloguer. Llistats de requeriment de data 14 de juny de 2017

    2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  11. No funciona el DNIe

    No funciona el certificat del DNI electrònic. La navegació i usabilitat és d'allò més incoherent i es fa molt difícil. Un servei pèssim.

    2 vots

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  12. Departament d'Igualtat i feminisme / feminismes

    Hola, no heu actualitzat el filtre d'Igualtat i Feminismes a la nova denominació (Igualtat i Feminisme) amb lo qual entenc que el cercador no filtra correctament les convocatòries d'aquest Departament
    https://tauler.seu-e.cat/inici?idEns=1

    gràcies,

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  13. Informació sobre tràmits que no es localitzen encara que tinguis el rebut

    Quant un tràmit del que es té el rebut no es localitza podrieu donar alguna explicació! com a mínim que existeix, si no el que aconseguiu es que s'enviï el tràmit fins a 60 vegades per veure que efectivament el teniu, malgrat haver rebut un rebut, mai mes ben dit. Es molt demanar quelcom a l'administració, amb tot el que paguem entenc que tindriem de tenir uns millors serveis i mes quant es tracta de persones amb discapacitat, però malauradament es el que tenim

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  14. No puedo poner una queja,me salta a otra pantalla que ha un aue que poner contraseña y un rollo

    Llamo está mañana al ayuntamiento de Piera para la recojida de una nevera vieja y me dicen que en mi urbanización no hay servicio para eso (tal cual),no me dan solución ninguna y me dicen que ponga una queja en la sede electrónica,quiero poner la queja y me salta a otra pantalla,que me da error el certificado,no me deja hacerme cuenta,es decir te marean para que te aburras y lo dejes estar

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  15. 1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  16. No me ha dejado hacer el trámite con mi Certificado Digital, de mi ordenador pero sí con la app "Clave" de mi móvil. Me salía un error.

    Arreglar el error que sale, al seleccionar mi Certificado Digital y si hubiera un teléfono o email de asisténcia técnica, se agradecería múchísimo.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  17. Estic intentant transmettre una instacia generica per l'ajuntament de Roses i no es pot fer.

    He escrit una instancia generica per l'ajuntament de Roses i no he pogut transmetre. He probat par Google i per Firefox. Hem diuen que esperi i torni a fer-ho. He probat 4 cops, en català i en castella.

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  18. Ja és el tercer cop que vull recuperar un tràmit fet i em diu "S'ha produit un error al recuperar el tràmit" Que pot passar??

    Ja és el tercer cop que vull recuperar un tràmit fet i em diu "S'ha produit un error al recupetel tràmit" Que pot passar??

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  19. Tramitacio renovació certificat digital

    He fet la tramitació per renovar el certificat digital. He fet una prova i he rebut el sms PERO el titular del SMS figurava Springfield...

    1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

  20. 1 vot

    Ens alegra que estiguis aquí

    Inicieu la sessió per deixar comentaris

    Identificat com a (Sortir)

    T'enviarem actualitzacions en aquesta idea

← Anterior 1 3 4 5 8 9
  • No veus la teva idea?

Feedback i Base de Coneixement