Seu electrònica. Transparència. El Meu Espai
Teniu una idea o suggeriment sobre com millorar el servei de Seu electrònica i Transpàrencia que l’Administració Oberta de Catalunya (AOC) ofereix a través del vostre ens? Compartiu-ho aquí o voteu* el que altres han proposat. Gràcies per participar!
* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots
168 resultats trobats
-
Departament d'Igualtat i feminisme / feminismes
Hola, no heu actualitzat el filtre d'Igualtat i Feminismes a la nova denominació (Igualtat i Feminisme) amb lo qual entenc que el cercador no filtra correctament les convocatòries d'aquest Departament
https://tauler.seu-e.cat/inici?idEns=1gràcies,
1 votBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin la vostra incidència.
Atentament,
Consorci AOC
-
Informació sobre tràmits que no es localitzen encara que tinguis el rebut
Quant un tràmit del que es té el rebut no es localitza podrieu donar alguna explicació! com a mínim que existeix, si no el que aconseguiu es que s'enviï el tràmit fins a 60 vegades per veure que efectivament el teniu, malgrat haver rebut un rebut, mai mes ben dit. Es molt demanar quelcom a l'administració, amb tot el que paguem entenc que tindriem de tenir uns millors serveis i mes quant es tracta de persones amb discapacitat, però malauradament es el que tenim
1 votBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin el motiu pel qual no localitzeu el tràmit a El meu espai tot i tenir el rebut d'aquest.
Atentament,
Consorci AOC
-
No puedo poner una queja,me salta a otra pantalla que ha un aue que poner contraseña y un rollo
Llamo está mañana al ayuntamiento de Piera para la recojida de una nevera vieja y me dicen que en mi urbanización no hay servicio para eso (tal cual),no me dan solución ninguna y me dicen que ponga una queja en la sede electrónica,quiero poner la queja y me salta a otra pantalla,que me da error el certificado,no me deja hacerme cuenta,es decir te marean para que te aburras y lo dejes estar
1 votApreciado/a
Por favor, contacte con el Centro de Atención al Usuario (CAU) para que revisen su certificado digital y el acceso a la sede electrónica.
Atentamente,
Consorci AOC
-
se le mande un correo electrónico de aviso y con el link de acceso directo.
mas agilidad y menos mensajes co el idcat
1 votApreciado/a
Por favor, contacte con el Centro de Atención al Usuario (CAU) para que revisen su incidencia.
Atentamente,
Consorci AOC
-
No me ha dejado hacer el trámite con mi Certificado Digital, de mi ordenador pero sí con la app "Clave" de mi móvil. Me salía un error.
Arreglar el error que sale, al seleccionar mi Certificado Digital y si hubiera un teléfono o email de asisténcia técnica, se agradecería múchísimo.
1 votApreciado/a
Por favor, contacte con el Centro de Atención al Usuario (CAU) para que revisen su incidencia.
Atentamente,
Consorci AOC
-
Estic intentant transmettre una instacia generica per l'ajuntament de Roses i no es pot fer.
He escrit una instancia generica per l'ajuntament de Roses i no he pogut transmetre. He probat par Google i per Firefox. Hem diuen que esperi i torni a fer-ho. He probat 4 cops, en català i en castella.
1 votBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin la vostra incidència.
Atentament,
Consorci AOC
-
Ja és el tercer cop que vull recuperar un tràmit fet i em diu "S'ha produit un error al recuperar el tràmit" Que pot passar??
Ja és el tercer cop que vull recuperar un tràmit fet i em diu "S'ha produit un error al recupetel tràmit" Que pot passar??
1 votBenvolgut/da,
Atentament,
Consorci AOC
-
Tramitacio renovació certificat digital
He fet la tramitació per renovar el certificat digital. He fet una prova i he rebut el sms PERO el titular del SMS figurava Springfield...
1 votBenvolgut/da,
Atentament,
Consorci AOC
-
En fer la consulta al meu tràmit el programa es penja i no em diu la situació actual
En tot moment s'ha de visualitzar l'estat del tràmit
1 votBenvolgut/da,
Atentament,
Consorci AOC
-
La pàgina no funciona gaire bé, porto 20 minuts intentant entrar al meu espai i es queda clavada. No és problema de connexió
He de fer un tramit per afegir documents i no em deixa entrar al meu edpai, es desesperant que vagi tan lent. Trobo que hauria de ser mes dinamic tot plegat.
1 votBenvolgut/da,
Del 8 al 9 de maig es va detectar una incidència que afectava entre altres serveis, a El Meu Espai, actualment el servei funciona correctament. Si continua tenint errors, si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin la vostra incidència.
Atentament,
Consorci AOC
-
documents enviats i altres
Voldria que en el meu espai hi hagués les instàncies i altres documents que es presenten en nom de Picam. Pero sempre surt error i està sempre buida.
1 votBenvolgut/da,
Atentament,
Consorci AOC
-
porto 20 min intentant treure un certificat de empadronament a través de la web de l'ajuntament i em declaro incapaç
el buscador podria acceptar el terme certificat de empadronamen per guiar als usauaris a traves de la web
1 votBenvolgut/da,
Atentament,
Consorci AOC
-
Instància genèrica - presentar per Chrome amb certificat digital
Facilitat que es puguin fer servir les diferents versions de Chrome sense Java , etc , per presentar instàncies genèriques a les AAPP .
1 votBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin el motiu pel qual no podeu presentar una instància genèrica pel Chrome.
Atentament,
Consorci AOC
-
Errors en la presentacio de documents Ho sentim, hi ha hagut algun problema executant l'operació.
Errors de la seu en presentar tramits
Ho sentim, hi ha hagut algun problema executant l'operació.
i
Error enviant el formulari
Error realitzant l'assentament d'entrada. Si us plau, torneu a intentar-ho en uns instants. Si el problema persisteix poseu-vos en contacte amb el Servei d'Atenció a l'Usuari.1 votBenvolgut/da,
Atentament,
Consorci AOC
-
1 vot
Apreciado/a
Atentamente,
Consorci AOC
-
Bones, tinc notificacio de resolucio per el next generation 23 a pressentar en 10 dies i no puc accedir al tauler de la notificacio,
ENVIAR LES NOTIFACION PERSONALMENT L'INTERESSAT I NO A TRAVES DE TAULERS "NO ACCESIBLES"
DEGUT ALS ERRORS CONTINUATS D'ACCES I L'AGRAVI ECONOMIC QUE POT SUPOSAR1 votTraslladat a suport
Benvolgut/da Sr./Sra,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. El canal d’entrada d’incidències dels serveis del Consorci AOC és el nostre Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU), amb el que pot contactar mitjançant els diferents canals que trobareu indicats al nostre web.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
-
El cercador del CIDO de processos selectius sobre el mapa del CIDO funciona?
Fa uns dies es podien veure processos sobre el mapa del CIDO, però ara no. Els botons de selecció estan desactivats i no funcionen, o el cercador està aturat?
1 votBenvolgut/da Sr./Sra,
Si us plau contacteu amb el nostre Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU), mitjançant els diferents canals que trobareu indicats al nostre web per tal que revisin si és una incidència de la Diputació de Barcelona o bé de l'eina de Transparència de l'AOC.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
-
Millorar procés identificació amb certificat digital
El procés d'identificació porta problemes com a mínim 4 de cada 5 intents d'entrar. Un dia et permet un tipus de certificat, un altre dia un altre, un altre dia cap. Un dia funciona amb un navegador, un altre dia amb un altre, un altre dia amb cap. Si tens un intent fallit (per que el sistema per algun motiu aquell dia no l'accepta), els cookies et bloquejen durant un temps desconegut, dificultant o fent impossible poder accedir-hi amb un altre certificat (ex. idCat).
Li recomanem que contacti amb el canal d’entrada d’incidències dels serveis del Consorci AOC és el nostre Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU), amb el que pot contactar mitjançant els diferents canals que trobareu indicats al nostre web per tal que li revisin l'estat i funcionament del seu certificat digital.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
-
S'hauria de dir quan estarà resolta la demanda.
Vaig demanar un certificat d'empadronament per tràmits online. Quan vaig trucar al cap de 8 dies per saber com estava el tema, no els constava que s'hagués fet la demanda.
El canal d’entrada d’incidències dels serveis del Consorci AOC és el nostre Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU), amb el que pot contactar mitjançant els diferents canals que trobareu indicats al nostre web per tal que revisin el motiu pel qual no van rebre la sol·licitud de certificat d'empadronament.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
-
instància, queixa
Queixes, instàncies sense idcat, no es pot fer res, dona error
1 votBenvolgut,da,
aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d'adminsitració digital que presta l'AOC. Per a comunicar incidències en els serveis, sius plau, contacteu amb el nostre Centre d'Atenció a l'Usuari (CAU)
Gràcies.
Consorci AOC
- No veus la teva idea?