Identitat i signatura digital (idCAT Mòbil, Certificat i altres)
Teniu un suggeriment sobre com millorar el servei d’identificació idCAT Mòbil o idCAT Certificat que l’Administració Oberta de Catalunya (AOC) ofereix a través del vostre ens? Compartiu-ho aquí o voteu* el que altres han proposat. Gràcies per participar!
* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots
18 resultats trobats
-
2 vots
La contrasenya de l'idCAT mòbil s'envia immediatament, però en ocasions pot trigar fins a uns minuts quan hi ha molta concurrència de tràmits que requereixen d'identificació. Tot i rebre'l uns minuts més tard, hauríeu de poder finalitzar el tràmit. Si no és així, pot ser que es tracti d'alguna incidència en l'enviament dels SMS que fa que es retardin més de l'esperat. Per la qual cosa si us torna a passar, si us plau, poseu-vos en contacte amb el nostre Centre d'Atenció a l'Usuari (CAU) amb el que pot contactar mitjançant els diferents canals que trobareu indicats al nostre web. També trobarà les incidències generals detectades i resoltes a Estat dels serveis AOC.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
-
el formulari web permeti elegir entre certificats per identificar-se
tinc dos certificats FNMT al navegador operatius. No puc elegir el meu, amb el meu dni per fer els tràmits.
Per defecte el programa agafa un,el primer que troba i No em permet elegir a mí com vull identificar-me.
Hauria de donar opció d'elegir certificat quan fas el tràmit2 votsEl sistema us hauria de deixar escollir entre els diferents certificats instal·lats en el navegador emprat. Si el certificat està instal·lat en el navegador i no us el fa escollir pot ser per alguna configuració del navegador o per algun problema amb el certificat que no apareix (instal·lació incorrecta, certificat caducat. Si us plau, contacteu amb el nostre CAU per poder resoldre la vostra incidència.
-
Fer els tràmits per omplir i enviar formularis molt més senzills i intuïtius.
Baixar un programa que no vull, que costa omplir, obtenció imposible de certificats de firma vàlids, instruccions de programes obsolets, pèrdua de temps (més de 3 dies intentant-ho sense aconseguir-ho) Cal facilitar els tràmits públics a tothom.
1 votBenvolut Sr.,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC.
Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, com és el seu cas, si us plau, adreceu-vos al portal de Suport (suport.aoc.cat).
Podeu obrir una petició o bé trucar-nos
- Telèfon: 900 90 50 90 (gratuït)
- Horari: t’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius
Salutacions,
Equip AÖC
-
no me deja entrar con mi clave permanente pone error
Error realitzant la validació. Si us plau, torneu a intentar-ho en uns instants. Si el problema persisteix poseu-vos en contacte amb el Servei d'Atenció a l'Usuari.
1 votApreciado/a Sr./Sra.,
Este es el espacio de propuestas de mejora de los servicios de administración digital que presta la AOC. El canal de entrada de incidencias de los servicios del Consorci AOC es nuestro Centro de Atención al Usuario (CAU), con el que puede contactar mediante los diferentes canales que encontrará indicados en nuestra web.
Gracias y saludos,
Consorci AOC
-
Maria Concepción Jiménez Gutierrez ha enviat un recurs d´alçada a la Directora Gerent de l´Institut Català de la Salut, he signat amb DNI di
No pot ser amb el temps i esforç que requereix que en l´últim pas no s´envii, és una decepció i falta d´efectivitat.
1 votBenvolgut/da Sr./Sra,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:
- Web: suport.aoc.cat i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
- Telèfon:
- 900 90 50 90 (gratuït)
- (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
- Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
-
Tengo la clave permanente para firmar
Tengo la clave permanente y no puedo firmar.
1 votApreciado Sr. / Sra.,
Para cuestiones relativas a dudas o incidencias de los servicios, puede dirigirse a nuestro Centro de Ayuda:
• Web: suport.aoc.cat
• Teléfono:
◦ 900 90 50 90 (gratuito)
◦ (+34) 93 272 25 01 (llamadas desde el exterior)
◦ Horario de atención: todo el año, de lunes a viernes, de 8:00 a 19:00 horas excepto festivos.
Gracias y saludos,
AOC -
1 vot
Benvolgut Sr./Sra,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:
• Web: aoc.cat/suport i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
• Telèfon:
◦ 900 90 50 90 (gratuït)
◦ (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
◦ Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC -
Fer la gestio mes facil i agil, si us plau
No em deixa signar, no surt res, en aquest pas.
1 votBenvolgut Sr./Sra,
Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:
• Web: aoc.cat/suport i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
• Telèfon:
◦ 900 90 50 90 (gratuït)
◦ (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
◦ Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC -
No funciona: https://identitats.aoc.cat/o/oauth2/auth?lang=ca&approval_prompt=auto&access_type=online&response_type=code&client_id=tramits.a
Per accedir sempre dona error
1 votBenvolgut Sr./Sra,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:
• Web: aoc.cat/suport i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
• Telèfon:
◦ 900 90 50 90 (gratuït)
◦ (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
◦ Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC -
He signat amb el DNI electronic i em rebtuja la solicitud de la meva dona ROMINA LABRDROR ROS , la cual no e el DNI ELECTRONIC
Perque em rebutjeu un tramit solicitud reconeixement o revisio grau discapacitat , que he tramit jo el seu marit ja que pel seu estt mental ella no pot vull eplicacions pero ja de quina mena de servei es la Seu eLECTRONICA
1 votBenvolgut Sr./Sra,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:
• Web: aoc.cat/suport i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
• Telèfon:
◦ 900 90 50 90 (gratuït)
◦ (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
◦ Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC -
que funcioni el certificat digital
que funcioni el certificat digital
1 votBenvolgut Sr./Sra,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:
• Web: aoc.cat/suport i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
• Telèfon:
◦ 900 90 50 90 (gratuït)
◦ (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
◦ Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC -
Ens voleu bojos? a més de arruinats i malats de COVID, arruïnats? Sis-plau, ha de poder presentar-se pel REGISTRE
PRESENTAR-HO PER L'AJUT, EN PAPER MITJANÇANT CORREU CERTRIFICAT
1 votBenvolgut Sr. / Sra.,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per a propostes de millores relatives als requisits i procediments de les ajudes als autònoms de la Generalitat de Catalunya, cal que adreci la seva petició a treball.gencat.cat/ca/contacte
Gràcies i salutacions,
AOC -
1 vot
Benvolgut Sr./Sra,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:
• Web: aoc.cat/suport i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
• Telèfon:
◦ 900 90 50 90 (gratuït)
◦ (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
◦ Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC -
quan funcionarà ? perque no hi ha forma
Error amb el certificat electrònic diu si vull utilizar la cl@ve
1 votBenvolgut Sr./Sra,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:
• Web: aoc.cat/suport i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
• Telèfon:
◦ 900 90 50 90 (gratuït)
◦ (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
◦ Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC -
1 vot
Benvolgut Sr./Sra,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:
• Web: aoc.cat/suport i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
• Telèfon:
◦ 900 90 50 90 (gratuït)
◦ (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
◦ Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC -
Nana tsartsidze
Nana tsartsidze la.Nie tengo caducada no me deja registrar para ayuda 200€ que tengo hacer?gracias
1 votBenvolgut Sr./Sra,
Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:
• Web: aoc.cat/suport i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
• Telèfon:
◦ 900 90 50 90 (gratuït)
◦ (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
◦ Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.Gràcies i salutacions,
Consorci AOC -
Error amb el certificat electrònic
informacion en castellano, por favor
1 votPara cuestiones relativas a dudas o incidencias con el servicio, puede dirigirse a nuestro portal de ayuda (suport.aoc.cat).
Gracias. -
error validació
ens surt el missatge: Error realitzant la validació. Si us plau, torneu a intentar-ho en uns instants. Si el problema persisteix poseu-vos en contacte amb el Servei d'Atenció a l'Usuari.
la pregunta es: on es el servei d'atenció al Usuari?
gracies1 votBona tarda,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al portal de Suport (suport.aoc.cat) i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
Gràcies i dispenseu les molèsties.
- No veus la teva idea?