Elimineu AppNativaSignador a favor de signatura per DNIe
Intento fer un tràmit per inscriure una associació i, després d'autenticar'm-hi amb DNIe (que, per cert, obligueu a executar l'spyware Google reCATPCHA de forma completament injustificada), em trobo que per signar el document m'obligueu a descarregar, instal·lar i executar un altre programari privatiu anomenat AppNativaSignador-x64.sh que instal·la més coses dins del meu sistema.
No només això és una violació fonamental a la llibertat de l'usuari que només vol executar programari lliure i una intrusió totalment injustificada al sistema, sinó que, a més, i tal i com ja m'imaginava, el programari ni tan sols funciona. Després d'executar el vostre servidor i l'arxiu .jnlp amb javaws, apareix un error que no permet avançar. Adjunto una imatge amb l'error.
D'altra banda, encara demaneu suport per a Java Applets, una tecnologia que vosaltres mateixos sabeu que és obsoleta des del JDK9, que va ser publicat el 2017. Gairebé 10 anys. No hi ha hagut prou temps per implementar una solució decent?
De debò cal tot aquest maldecap amb Java i programari privatiu? De debò no seria possible signar amb el propi DNIe des del navegador? Una pista: ja estic fent l'autenticació amb DNIe ;)
Benvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin la vostra incidència.
Atentament,
Consorci AOC