Identitat i signatura digital (idCAT Mòbil, Certificat i altres)
Teniu un suggeriment sobre com millorar el servei d’identificació idCAT Mòbil o idCAT Certificat que l’Administració Oberta de Catalunya (AOC) ofereix a través del vostre ens? Compartiu-ho aquí o voteu* el que altres han proposat. Gràcies per participar!
* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots
421 resultats trobats
-
Donar-se d'alta es complica quan no tens la targeta CatSalut impresa ja que no es disposa del número del codi de barres
Donar-se d'alta es complica quan no tens la targeta CatSalut impresa, ja que no es disposa del número del codi de barres i per telèfon no es pot facilitar. Seria molt més senzill si és pugues introduir el CIP que és individual i unívoca i permet identificar cada persona acreditada del CatSalut.
7 votsSi no disposeu de la targeta TSI, podeu sol·licitar el codi a la bústia de contacte de l’Oficina Virtual de Tràmits (OVT) de Generalitat, al 061 o al vostre CAP. Nota: haureu de facilitar el codi “CIP” (està format per 4 lletres i 10 números), el qual està informat en el resguard.
-
Facilitar registro para comunitarios
No posible registrarse con el TIE de pasaporte comunitario. Tarjeta es permanente y no tiene el numero suport.
5 vots -
Si optamos por el idioma castellano......porque esta comunicaciòn està hecha en catalàn? Porquè el cambio?
Cuando se elige el idioma, sea el que sea, continuar hasta el final, esto de que escogemos el castellano y luego lo cambieis, me parece francamente mal!
5 votsLa intención del servicio, de siempre ha sido ofrecer las pantallas y comunicaciones también en castellano. Si hay alguna disfunción en este aspecto lo resolveremos a la menor brevedad posible pero a través de los canales de soporte que ponemos a disposición de los usuarios.
Por otro lado, la comunicación será más ágil (se pueden adjuntar capturas de pantalla, por ejemplo) y se canalizará y tratará más rápidamente.
-
No arriba el sms i quedes bloquejat
No arriba SMS al telèfon i no es pot fer tràmits
4 votsBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin la vostra incidència.
Atentament,
Consorci AOC
-
NO FUNCIONA L´ALTA VIA INTERNET !!!!! una pena !!!!
Com es possible que no funcioni l´alta vía Internet!!!!! aixó no pot fallar donades les circunmstàcies !!!!!
4 votsBenvolgut Sr./Sra,
Dispenseu les molèsties per incidències del servei. Per qüestions relatives a dubtes o dificultats d’accés, podeu adreçar-vos al nostre Centre de Suport:
• Web: aoc.cat/suport i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
• Telèfon:
◦ 900 90 50 90 (gratuït)
◦ (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
◦ Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC -
On consultar el número del codi de barres de la targeta sanitària si ha canviat
Indicar que es pot preguntar al 061 el número del codi de barres de la targeta sanitària, ja que aquest número canvia (no com el DNI).
4 votsBenvolgut Sr. / Sra.
Si té problemes per donar-se d’alta a l’IDCAT Mòbil per problemes a la Tarifa Sanitària de CATSalut, li recomanem que es posi en contacte amb la Bústia de Contacte de la Generalitat de Catalunya que l’ajudarà a verificar el codi de la Tarifa Sanitària:
https://ovt.gencat.cat/gsitfc/AppJava/generic/conqxsGeneric.do?topicLevel1.id=500&topicLevel2.id=24318&topicLevel3.id=28510&webFormId=391&set-locale=ca_ESSalutacions,
AOC
-
Em dóna error
Hola,
totes les vegades que he intentat donar-me d'altra a l'últim pas em dóna error. Què passa?
4 votsBon dia,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC.
Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, com és el seu cas, si us plau, adreceu-vos al portal de Suport (suport.aoc.cat) i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
Gràcies i salutacions,
-
NIE no funciona con idCAT Mobil
No funciona con NIE? Me dice que el numero no es correcto. Lo he probado con y sin la 'X' al principio....
gracias!
4 votsBenvolgut / da,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. La vostra incidència s’ha traslladat al nostre servei de Suport (suport.aoc.cat).
Salutacions,
Consorci AOC
-
Mòbil espanyol
Per als residents a l’estranger és un requisit que no podem complir el exigir un mòbil d’Espanya per registrar-nos al idcat
3 votsBenvolgut/da Sr./Sra,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. El canal d’entrada d’incidències dels serveis del Consorci AOC és el nostre Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU), amb el que pot contactar mitjançant els diferents canals que trobareu indicats al nostre web. També trobareu les incidències generals detectades i resoltes a Estat dels serveis AOC.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
-
IDCAT NO FUNCIONA
Llevo todo el dia intentandolo, pero me dice que se ha producido un error y que lo intente más tarde. Un trámite "sencillo"
3 votsApreciado Sr. / Sra.,
Este es un espacio de propuestas de mejora de los servicios de administración digital que presta la AOC. Para cuestiones relativas a dudas o incidencias de los servicios, puede dirigirse a nuestro Centro de Ayuda:
• Web: suport.aoc.cat
• Teléfono:
◦ 900 90 50 90 (gratuito)
◦ (+34) 93 272 25 01 (llamadas desde el exterior)
◦ Horario de atención: todo el año, de lunes a viernes, de 8:00 a 19:00 horas excepto festivos.
Gracias y saludos,
AOC -
3 vots
Trasladamos tu comentario a nuestro soporte técnico para que sea revisado. ¡Muchas gracias!
-
número Catsalut incorrecte
Hola, estic intentant registrar-me am l'id CAT MÒBIL però em surt número targeta Cat salut incorrecte... Ho he revisat tres cops i continua passant, a qué pot ser degut aquest error? Gràcies.
3 votsBon dia,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC.
Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al portal de Suport (suport.aoc.cat) i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
Gràcies i salutacions,
-
La vostra web no va be
Aquesta web per donar d'alta d'idcat mobil és un autèntiic desastre
feu-vos ho mirar3 votsBon dia,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC.
Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, com sembla el vostre cas, si us plau, adreceu-vos al portal de Suport (suport.aoc.cat) i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla), amb el màxim de detalls possibles.
Per l’adreça d’on prové la vostra queixa, sembla que esteu entrant en una url no vàlida.
Gràcies i salutacions,
-
2 vots
Benvolgut/da,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. El canal d’entrada d’incidències dels serveis del Consorci AOC és el nostre Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU), amb el que pot contactar mitjançant els diferents canals que trobareu indicats al nostre web. També trobarà les incidències generals detectades i resoltes a Estat dels serveis AOC.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
-
Da error y no hay error no me deja
Podría ser más fácil llevo horas y nunca me deja varias ocasiones lo he intentado
2 votsApreciado/a
Por favor, contacte con el Centro de Atención al Usuario (CAU) para que revisen su incidencia.
Atentamente,
Consorci AOC
-
Poseu les coses més fàcils
Se suposa que la tecnologia ha de permetre realitzar els tràmits de manera més àgil. Un tràmit senzill acaba passant a ser una autentica pesadilla. Baixar l’última versio d’adobe, els formularis fallen, la identificació dni amb el mòbil no funciona correctament. És un servei molt pobre i poc professional. Treballo en el sectoe tecnològic i si el sector privat tingués aquests sistrmes no aniriem enlloc.
2 votsBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin la vostra incidència.
Atentament,
Consorci AOC
-
la video no va
No cal la video o no cal la foto DNI
2 votsBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin la vostra incidència.
Atentament,
Consorci AOC
-
El sistema de selfie no està preparat per a documents d'identitat estrangers
Intento validar la meva identificació portuguesa, però com que la imatge es troba a la cantonada inferior dreta, el reconeixement facial falla cada cop
2 votsEl sistema de videoidentificació per l'alta a idCAT Mòbil hauria de reconeixer els diferents documents d'identitat d'altres països. Si teniu una incidència per donar-vos d'alta, si us plau, contacteu amb el nostre Centre d'Atenció a l'Usuari (CAU), amb el que podeu contactar mitjançant els diferents canals que trobareu indicats al nostre web.
-
No sirve
No toma el vídeo, es repetitivo, no es efectivo el sistema de comprovante por video. Resido en Argentina
2 votsEstimado/a Sr./Sra,
Recomendamos que contacte con nuestro Centro de Atención al Usuario (CAU), mediante los diferentes canales que encontrará indicados en nuestra web para que revisen su incidencia.
Gracias y saludos,
Consorci AOC
-
Em dóna error quan intento obtenir el meu idCAT mòbil
Quan va intentar obtenir el meu idCAT mòbil, en posar les meves dades que em demana no em deixa completar l'alta
2 votsBenvolgut/da Sr./Sra,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. El canal d’entrada d’incidències dels serveis del Consorci AOC és el nostre Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU), amb el que pot contactar mitjançant els diferents canals que trobareu indicats al nostre web.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
- No veus la teva idea?