Identitat i signatura digital (idCAT Mòbil, Certificat i altres)
Teniu un suggeriment sobre com millorar el servei d’identificació idCAT Mòbil o idCAT Certificat que l’Administració Oberta de Catalunya (AOC) ofereix a través del vostre ens? Compartiu-ho aquí o voteu* el que altres han proposat. Gràcies per participar!
* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots
421 resultats trobats
-
Càmera del mòbil no funciona
Quant arriba l'etape per prendre una foto en el meu DNI, la càmera del telèfon mòbil no s'activa, i llavors no puc continuar i finalitzar.
(La pantalla es queda blanca)1 votBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin la vostra incidència.
Atentament,
Consorci AOC
-
error en l'alta amb idcat
Ho sentim!
No s'ha pogut completar l'alta
Error realitzant l'operació, si us plau torneu a intentar-ho. Si el problema persisteix poseu-vos en contacte amb Suport.1 votBenvolgut/da,
Si us plau, contacteu amb el Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) per tal que revisin la vostra incidència.
Atentament,
Consorci AOC
-
Renovació idCAT Mòbil
anava a seguir el procés de renovació que m'han indict en el correu de renovació que m'han enviat, però quan intento seguir els passos en el mòbil em surt que només és vàlid el navegador Safar i com que jo no el disposo en el telèfon, no he pogut fer res
1 votBenvolgut/da,
Atentament,
Consorci AOC
-
El proces no funciona. Resta aturat a les dades personals. Lent i poc intuitiu
El proces no funciona. Resta aturat a les dades personals. Lent i poc intuitiu
1 votBenvolgut/da,
Atentament,
Consorci AOC
-
Poder haceder a el trmite necesario
Quiero hacer un trámite de Ministerio de justicia sacar sartif icado de antecedentes penales del ámbito sexual
1 votApreciado/a
Por favor, contacte con el Centro de Atención al Usuario (CAU) para que le den soporte a su consulta.
Atentamente,
Consorci AOC
-
NIE
como puedo cambiar mi numero de NiE a numero DNI en el idcatmobil
1 votApreciado/a
En la siguiente FAQ puede consultar como cambiar los datos del idCAT Mòbil.
En caso de duda, por favor, contacte con el Centro de Atención al Usuario (CAU) para que le resuelvan su duda.
Atentamente,
Consorci AOC
-
Ja que demaneu el DNI, seria interessant que hi deixeu dígits suficients per poder escriure. NO HI HA ESPAI PER POSAR LA LLETRA. És vergonyó
No hi cap la lletra del DNI.
Ja que us paguem, al menys feu be la vostra feina. No es tan dificil comptar fins a 91 vot -
Error en el video
No puedo avanzar en el paso del video donde debo decir nombre y apellido y mostrar el pasaporte. Si algo no está bien deberiam decir cual es el error para poder cambiarlo y seguir adelante con el registro
1 votApreciado/a Sr./Sra.,
Le recomendamos que contacte con el Centro de Atención al Usuario (CAU), con mediante los diferentes canales que encontrará indicados en nuestra web para que revisen su incidencia.
Gracias y saludos,
Consorci AOC
-
He utilitzat el meu telèfon per a tramitar uns papers al meu pare de 90 anys i ara no puc tenir el meu idcat mòvil. no viu amb mi i no sap.
Poder resoldre-ho facilitant les dades del familiar sense tants tramits. A sobre no em deixar publicar-ho
1 votL'idCAT Mòbil és personal i intransferible, vincula un document d'identitat amb un telèfon mòbil.
En aquest cas, hauries de desvincular el telèfon mòbil. Pots consultar com fer-ho a: https://suport-idcatmobil.aoc.cat/hc/ca/articles/5471203261341-Com-puc-desvincular-el-n%C3%BAmero-de-m%C3%B2bil-de-l-idCAT-M%C3%B2bil-
-
Deveria ser validado instantáneo
Dice que puede tardar mucho tiempo yo debo sellar mi demanda de empleo del paro hoy !
1 votSegurament realizó su alta por videoidentificación y el correo electrónico le indicaba que el alta puede tardar hasta 48h en realizarse. Por norma general el alta se realiza de manera automática con diferentes mecanismos de interoperabilidad (Comprobaciones automáticas entre diferentes administraciones públicas). Si por algún motivo el alta no se puede realizar al momento tiene que realizar comprobaciones un operador y ésto si puede demorarse. Si vuelve a tener alguna incidencia, rogamos contacte con nosotros a través de nuestro canal de soporte en lugar de este canal de sugerencias para poder atenderle ágilmente y poder priorizar su petición.
Lamentamos las molestias.
-
Que el sistema doni el motiu pel qual no accepta la videoidentificació. No sé què estic fent malament.
Al darrer pas del procès d'alta, la videoidentificació no em funciona. El missatge diu nomès "Ho sentim. Unable to complete proof of life, try again later". Però no sé què va malament... És la meva connexió, el meu mòbil/ordinador, he fet malament el vídeo, el servei està caigut? Aniria bé saber quin és el problema.
1 votBenvolgut/da Sr./Sra,
Per poder revisar el seu cas, si us plau, obre una petició al nostre Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU), amb el que pot contactar mitjançant els diferents canals indicats al nostre web.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
-
Es tindria que poder escriure a mà els dígits de identificació del país quan demana el mòbil, ja que no permet agafar el que seleccionem.
Es tindria que poder escriure a mà els dígits de identificació del país quan demana el mòbil, ja que no permet agafar el que seleccionem.
El prefix és un desplegable amb tots els existents per tal d'evitar errors durant l'alta de l'idCAT Mòbil per videoidentificació. Si no et deixa seleccionar un d'específic, si us plau, contacta amb el nostre Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU), mitjançant els diferents canals que trobaràs indicats al nostre web per tal que revisin la incidència.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
-
No funciona NIE
El Nie no funciona, no lo coge ni por fotos, es el último Nie que me hiso la policía y nunca lo acepta ., que se puede hacer en estos casos, porque fotografia no tiene! Cada año pasa lo mismo, lo podrían solucionar?, gracias
1 votApreciado, este es un espacio de propuestas de mejora. Para comunicar incidencias, debería contactar con nuestro Centro de Atención al Usuario. Indicarle que no existe ninguna incidencia generalizada con el alta mediante NIE. Por favor, contacte con nuestro Centro de Atenció al Usuario para comentarles su caso y poder ayudarle.
Atentamente,
Consorci AOC
-
1 vot
Benvolgut, entenem que demaneu com modificar les dades de l'idCAT Certificat o idCAT Mòbil. En aquests contingutsho teniu explicat:
Contacteu amb el nostre centre d'Atenció a l'Usuari per qualsevol dubte al respecte si us plau.
Consorci AOC
-
Que idCat mobil funcioni amb numeros de telefons extrangers.
Es pot donar d'alta pero mai envia missatges per inici de sessio.
El canal d’entrada d’incidències dels serveis del Consorci AOC és el nostre Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU), amb el que pot contactar mitjançant els diferents canals que trobareu indicats al nostre web per tal que revisin el seu cas.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
-
No accepta el meu número del codi de barres de la meva tarja de CatSalut
Vull treure'm el meu idCAT Mòbil i no accepta el meu número del codi de barres de la meva tarja del CatSalut.
1 votBenvolgut/da, aquest és un espai de propostes de millora dels serveis que presta l'AOC. Per a incidències o dubtes en els serveis, podeu posar-vos en contacte amb el nostre CAU.
Tanmateix, us facilitem un enllaç per resoldre els errors més comuns en l'alta a idCAT Mòbil .
Atentament,
Consorci AOC
-
Millorar el vostre sistema perquè no falli tant
Millorar el vostre sistema perquè no falli tant
1 votBenvolguda, en el moment de donar d'alta idCAT Mòbil es fa una sèrie de consultes a diferents organismes per validar la identitat. És possible que hi hagi algun error en les dades introduides o alguna incidència en algun dels sistemes que es consulten en fer l'alta. Per poder trobar solució a la vostra incidència, si us plau, contacteu amb el nostre CAU.
-
No funciona i fa perdre el temps valuós de la gent
Després d'introduir dades hauria de funcionar. No pot ser que digui ho sentim no funciona
1 votSi us plau, contacteu amb el nostre Centre d'Atenció a l'Usuari per tal de resoldre la vostra incidència.
Atentament,
Consorci AOC
-
Ho heu de fer mes sencill per fer l’alta sempre surt error i no hi ha manera
Ho heu de fer més sencill per donar-te d’alta, dona error sempre
1 votBenvolgut/da, si us plau, revisi els possibles motius d'error en l'alta a idCAT mòbil o contacti amb el nostre CAU per resoldre la seva incidència.
Atentament,
Consorci AOC
-
idCAT Móbil
No seria més segur haber de fer servir una clau o pin per poder usar el idCAT mòbil?
Quina diferècia hi ha amb el idCAT instal·lat al ordinador d'ús personal?
Gracies.1 votBenvolgut/da Sr./Sra,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. El canal d’entrada de consultes dels serveis del Consorci AOC és el nostre Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU), amb el que pot contactar mitjançant els diferents canals que trobareu indicats al nostre web.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
- No veus la teva idea?