Identitat i signatura digital (idCAT Mòbil, Certificat i altres)
Teniu un suggeriment sobre com millorar el servei d’identificació idCAT Mòbil o idCAT Certificat que l’Administració Oberta de Catalunya (AOC) ofereix a través del vostre ens? Compartiu-ho aquí o voteu* el que altres han proposat. Gràcies per participar!
* L’AOC es compromet a valorar i respondre les propostes amb 10 o més vots
421 resultats trobats
-
No acepta ninguna foto de doxumento bi nie ni pasaporte ni dovumento de identidad europea ...vaya app😤
Modificar server i mejorarlo o anular aplicación es increíble , se pierde meno tiempo a ir de persona a las oficinas
2 votsApreciado/a Sr./Sra.,
Para que revisen su incidencia con el alta del idCAT Mòbil por videoidentificación, por favor, contacte con el Centro de Atención al Usuario (CAU), mediante los diferentes canales que encontrará indicados en nuestra web
Gracias y saludos,
Consorci AOC
-
2 vots
Por favor, para reportar incidencias, diríjase a nuestro Centro de Atención al Usuario. Gracias
-
I tried to register an idCAT Mobil
I tried to use "register with your selfie" https://consorciaoc.typeform.com/english?typeform-source=yellowie.com but no avail. I tried more devices and several browsers. When the passport should be scanned, the camera is not used, not on a Windows laptop, and also not on an Android mobile phone. Also, several times the language is switched back to Catalan (from engliaah9, eg when showing the usage guidelines.
Regards,2 votsPlease, to report incidents, contact our User Service Center.
-
No es pot accedir al servei.
Al introduïr dades de l'idcad mobil a la pàgina web arriva missatge de contrasenya al mobil, però la pàgina es queda penjada i diu "NO SE PUEDE ACCEDER A ESTE SITIO WEB"
2 votsBenvolgut Sr./Sra,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:
• Web: aoc.cat/suport i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
• Telèfon:
◦ 900 90 50 90 (gratuït)
◦ (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
◦ Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC -
És una autèntica vergonya que cada cop que treieu una subvenció o ajut es quedi el sistema penjat!!!!!! En aquest cas és l'últim ajut per el
Port des de les 8 del matí intentant connectar cada 5 minuts sensa èxit. Servidors saturats,errors de timeout... quan tot això és ben pevisible de que passi quan oferiu un ajut a les primeres 10.000 persones. Em sento com un rus devant del poder i incompetència de l'administració.
2 votsBenvolgut Sr./Sra,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:
• Web: aoc.cat/suport i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
• Telèfon:
◦ 900 90 50 90 (gratuït)
◦ Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC -
No està funcionant l'idcat
Bona tarda,
No està funcionant l'idcat mòbil ni la signatura diginat per la tramitaciód'ajudes als autònoms.
Agraïria que ho solucionessin el més aviat possible.
Moltes gràcies.
Mònica Vilà Renau d(0034) 6262299042 votsBenvolgut Sr./Sra,
• Telèfon:
◦ 900 90 50 90 (gratuït)
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC -
2 vots
Benvolgut Sr./Sra,
• Telèfon:
◦ 900 90 50 90 (gratuït)
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC -
Avisar a l’usuari que està intentant accedir al certificat per mòbil des d’un ordinador
L’enllaç que he aconseguit em duia a la pàgina per a mòbils pero jo era a l’ordinador. He tardat a adonar-me’n per que no hi havia cap alerta, només em donava errors sense dir-me quin era. Quan he intentat des de la web obtindre’l a través del mòbil, ha passat a l’inrevés: em duia a la pàgina que no era per a mòbils i després de fer tot el procés em deia que havia d’anar presencialment. Al final he hagut de copiar l’URL de l’ordinador al mòbil per poder fer-ho. També seria bò indicar que el número de la targeta…
2 votsAquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport a través del nostre formulari de contacte.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC
-
que t'informormi de l'error
Quan et dona error no et diu en quina casella hi es l'error i no sap si l'error es del sistema o de les dades que tu introdueix.
2 votsEls camps emplenats erròniament o que es queden buits, apareixen marcats en vermell un cop es validen les dades. També s’explica breument l’error en un quadre de text que apareix a la mateixa pàgina. No obstant, sí l’error persisteix, pot contactar amb el nostre servei de suport.
-
El meu suggeriment és relatiu a declarar que totes les dades són correctes: no hi ha possibilitat de rectificar
Demaneu suggeriment, doncs el meu és que doneu la possibilitat de rectificar dades. gràcies
2 votsA la següent FAQ trobareu una breu explicació de quines dades es poden modificar i de quina forma: https://www.aoc.cat/knowledge-base/modificar-meves-dades-lidcat-mobil/idservei/idcat_mobil/
-
Poseu una pagina que funcioneu. Estic cansada de intentar-ho i mai he pogut fer aquest tal de Id Cat mòbil ja que surt un missatge d'error.
La suggerència es que reviseu la pagina per poder funcionar bé, perquè amb unes circumstancies com aquestes del moment, no podem fer res per la internet.
2 votsBenvolgut Sr./Sra,
Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:
• Telèfon:
◦ 900 90 50 90 (gratuït)
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC -
certificat digital genèric de FNMT
Que el certificat digital geneèric de FNMT funcioni
2 votsBenvolgut Sr. / Sra,
Aquest és un espai de gestió de propostes de millora. Si té problemes amb algun servei del Consorci AOC contacti el nostre Centre d’Atenció a l’Usuari.
https://www.aoc.cat/portal-suport/necessiteu-mes-ajuda/
Salutacions,
Consorci AOC
-
descargar documentos pdf idcat no se pueden descargar
los documentos pdf del idcat mobil para darse de alta por intyernet no se pueden descargar
2 votsBona tarda,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al portal de Suport (suport.aoc.cat) i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
Gràcies i salutacions.
-
fer mes agil i facil l'acces
Nomes tins una clac d'acces que se'm va enviar per correus postal i no pus accedir als meus rebuts domiciliants per canviar compte bancari
2 votsBona tarda,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al portal de Suport (suport.aoc.cat) i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
Gràcies i dispenseu les molèsties.
-
No puc completar el registre
No puc completar el meu registre
2 votsBona tarda,
Gràcies i salutacions.
-
No em puc donar d'alta
Hola bones no en deixa registrarme despres de posar totes lesd dades,i codi del mobil . Em diu q no es posible donar-me d'alta...
Ajuda siusplau2 votsBon dia,
Gràcies i salutacions,
-
error
me sale error todo el rato, que pruebe mas tarde, ya he probado varios días y no me deja, también he cambiado de navegador y sigue sin funcionar
2 vots -
reactivar idCAT Mòbil
Ja està donat d'alta a l'idCAT Mòbil.
Com reactivar el seu l'accès?2 votsBon dia,
Gràcies i salutacions, -
2 vots
Bon dia,
Gràcies i salutacions, -
NO ARRIBA SMS
POrto mes de 40 munuts per poder enviar una instancia a Al'ajuntament de Piera. NO arriba l'SMS perl que no PUc seguir el tramit. He provat amb 3 navegaors diferents i tampoc.
2 votsBona tarda,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al portal de Suport (suport.aoc.cat) i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).Gràcies i salutacions.
- No veus la teva idea?