Eliminar reCATPCHA amb autenticació mitjançant DNIe o certificat
https://valid.aoc.cat/o/oauth2/auth connecta obligatòriament amb Google reCAPTCHA i la seva infrastructura privativa d'spyware i treballs forçats sense cap tipus d'objectiu ni sentit. Els usuaris ja atrapats per Google no hi tindran problemes perquè Google ho sap literalment tot d'ells, però per a usuaris conscients de la seva privacitat digital com jo, Google reCAPTCHA és un malson i ens abusa, forçant-nos a resoldre desenes d'imatges sense fi a la vista. De debò necessita Google tanta informació per saber si sóc o no un robot? O és que treballar gratuïtament per entrenar els seus models d'IA és simplement massa profitós?
Sigui com sigui, és extremadament absurd que obligueu a fer servir Google reCAPTCHA. No té cap sentit que un portal governamental europeu obligui a connectar amb l'spyware privatiu d'una empresa nord-americana. A més, hauríeu de saber que és impossible que un bot pugui abusar d'un portal d'autenticació on es requereix un certificat o DNIe, perquè és extremadament difícil crear un certificat fals i indetectable.
Per tant, si esteu obligant a utilitzar Google reCAPTCHA per autenticar usuaris que ja tenen certificat o DNI, és que simplement no sabeu el que esteu fent. Espero equivocar-me, però encara que m'equivoqui, obligar a utilitzar Google reCAPTCHA continua sent la pitjor opció possible i la més irresponsable de cara als vostres usuaris, el qual em segueix demostrant que no sabeu el que esteu fent.
Disculpeu el to abrasiu del missatge, però no puc ni consultar els meus impostos perquè Google reCAPTCHA no para de demanar-me imatges per resoldre. Penseu si us plau si esteu fent un bé al món introduint spyware a un portal de caràcter públic.