El sistema de Certificat electrònic de l'Ajuntament de Girona és un desastre. Tinc l'IDCAT però no m'envia els SMS. Impossible fer gestions
Després d'haver perdut un matí per anar a l'ajuntament per a fer un canvi de padró, em diuen que ho puc gestionar a través de la seu virtua amb IDCAT mòbil. Doncs tot i estar donada d'alta, he entrat a Tramits i serveis, canvi de dom,icili i després d'introduir el DNI i el número de Mòbil no m'envia l'SMS. Ho he provat varies vegades però res. Un veritable desastre de gestió del Ajuntament de Girona.

Benvolgut Sr./Sra,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:
• Web: aoc.cat/suport i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
• Telèfon:
◦ 900 90 50 90 (gratuït)
◦ (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
◦ Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC