Error constant
Dona molts errors. Quan vols entrar de nou, no t'envien el sms i constantment surt: Ho sentim!
No s'ha pogut completar l'alta
Ja disposàveu d'idCAT Mòbil. Us recordem que ja havíeu obtingut l'idCAT Mòbil i per tant no és necessari repetir el procés d'alta per identificar-vos amb les administracions catalanes mitjançant l'idCAT Mòbil.
On puc trobar l'accés per entrar automàticament? No hi ha login i password? T'envien un sms al mòbil cada cop que vols entrar?

Benvolgut Sr./Sra,
Aquest és un espai de propostes de millora dels serveis d’administració digital que presta l’AOC. Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, si us plau, adreceu-vos al nostre Centre de Suport:
• Web: aoc.cat/suport i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
• Telèfon:
◦ 900 90 50 90 (gratuït)
◦ (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
◦ Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
Gràcies i salutacions,
Consorci AOC