Si feu un sistema telematic, procureu que funcioni... i no feu perdre el temps a la gent exigint registrarse a serveis com el idcat mobil...
Sou uns ineptes, no se xque us dediqueu a fer serveis telematics si no funcionen , porto dues hores intentant registrarme per entrar una simple instancia i el formulari dona error tota la estona…. simplement un vergonya..
Com a suggeriment us diría que si heu de fer algo, primer mireu que funcioni.
Gràcies per ferme perdre dues hores miserablement.

Sr./Sra,
Per qüestions relatives a dubtes o incidències dels serveis, podeu adreçar-vos al nostre Centre de Suport:
• Web: aoc.cat/suport i obriu una petició (trobareu l’opció a la part superior dreta de la pantalla).
• Telèfon:
◦ 900 90 50 90 (gratuït)
◦ (+34) 93 272 25 01 (trucades des de l’exterior)
◦ Horari de suport. T’atenem tot l’any, de dilluns a divendres, de 8:00 a 19:00 hores excepte festius.
Salutacions,
Consorci AOC